Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=стратегии самопрезентации<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Дениско, Петро
(кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін).
Комодифіковане "Я" - новий тип професіональної ідентичності / П. Дениско> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2017. -
№ 4
. - С. 81-97. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психологія особистості
Психология
Психология личности
Кл.слова (ненормовані):
комодифікація
--
комодификация
--
комодифіковане Я
--
комодификованное Я
--
самопрезентація
--
самопрезентация
--
індивідуалізм
--
индивидуализм
--
епоха гіперспоживання
--
єпоха гипперпотребления
--
пост-модернізм
--
пост-модернизм
--
людське Я
--
человеческое Я
--
персональна ідентичність
--
персональная идентичность
--
стратегії самопрезентації
--
стратегии
самопрезентации
--
привернення симпатії
--
привлечение симпатии
--
самореклама
--
гіперіндивідуалізм
--
гиппериндивидуализм
--
візуальна культура селфі
--
визуальная культура селфи
--
естетизація свого тіла
--
єстетизация своего тела
Анотація:
Розглянуто перетворення людського "Я" на товар за умов сучасного гіперспоживацького, пост-модерного суспільства. Проаналізовано істотні особливості комодифікованого "Я" та зміни в природі самопрезентації, яка стає головним способом конструювання комодифікованого "Я" під час інтеракцій з іншими людьми в повсякденному житті та в Інтернеті. Вживлення споживацьких патернів у процес самопрезентації призводить до того, що привертання симпатії та самореклама стають ключовими стратегіями самопрезентації для сучасних соціальних акторів, а інтеракції між індивідами, які мають комодифіковане "Я", неминуче переплітаються з комодифікацією їхніх стосунків і відтворюють контрактну модель стосунків. Внаслідок цього приватне "Я" (Я для себе) в індивідів спустошується, стає невловимим, адже вони зосереджені лише на своєму публічному "Я" (Я-для-інших). Нові комунікаційні технології та цифрові дивайси неабияк сприяють комодифікації людського "Я", бо перетворюють приватне життя індивіда на медійний товар, що публічно поширюється і Інтернеті. Комодифіковане "Я" багато в чому схоже з пост-модерним "Я", проте у дечому все ж відрізняється, а тому його можна називати пост-модерним "Я".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)