Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=споживче ставлення<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе
(старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
Економічна ефективність реклами на прикладі ІНТЕРНЕТ-реклами / Бласкес-Ресіно Х.Х., Чамісо-Гонсалес Х.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 246-254 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
деловое общение
--
ділове спілкування
--
дистрибуционные каналы
--
дистрибуційні канали
--
интернет-реклама
--
інтернет-реклама
--
коммерческий контент
--
комерційний контент
--
коммуникационные каналы
--
комунікаційні канали
--
коммуникационные стратегии
--
комунікаційні стратегії
--
онлайн-реклама
--
потребительская осведомленность
--
споживча обізнаність
--
потребительское отношение
--
споживче
ставлення
--
рекламные форматы
--
рекламні формати
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
интернет
--
інтернет
Анотація:
ІНТЕРНЕТ розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. ІНТЕРНЕТ надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до ІНТЕРНЕТ-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано
ставлення
споживачів до ІНТЕРНЕТ-реклами, а також вплив обізнаності ІНТЕРНЕТ-користувачів про різні формати реклами на
ставлення
до онлайн-реклами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чамісо-Гонсалес, Хуліан (доцент кафедри бухгалтерського обліку Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія; PhD)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)