Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживча інформація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування / Р. Б. Кім // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 359-366 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- качество продукции -- якість продукції -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- опасные продукты питания -- небезпечні продукти харчування -- оповещение о рисках -- сповіщення про ризики -- пищевая промышленность -- харчова промисловість -- потребительская безопасность -- споживча безпека -- потребительская информация -- споживча інформація -- потребительские риски -- споживчі ризики -- продовольственные кризисы -- продовольчі кризи -- довіра споживачів -- доверие потребителей -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- экологично чистотые продукты -- екологічно чисті продукти
Анотація: Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Мудрак, Р. П. (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу ).
    Поведінка споживача як чинник продовольчої безпеки домогосподарства / Р. П. Мудрак // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 27-30 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Продовольча безпека

   Экономика

   Продовольственная безопасность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- споживча поведінка -- споживча інформація -- продовольча безпека -- соціальне середовище -- гастрономічна культура -- домогосподарства -- поведение потребителей -- потребительское поведение -- потребительская информация -- продовольственная безопасность -- социальная среда -- гастрономическая культура -- домохозяйства
Анотація: Досліджується проблема забезпечення продовольчої безпеки на мікроекономічному рівні. Вказується на важливу проблему нетотожності продовольчої безпеки на національному рівні та рівні окремого домогосподарства. Аналізуються чинники, які формують поведінку споживача і впливають на процес його продовольчого забезпечення. Висувається припущення про наявність нераціональної споживчої поведінки українських домогосподарств, зумовленої навколишнім соціальним середовищем, низьким рівнем гастрономічної культури, дефіцитом споживчої інформації. Пропонуються управлінські заходи, спрямовані на виховання раціональної споживчої поведінки.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)