Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=спецалісти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 119-124 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- трудовые ресурсы предприятия -- трудові ресурси підприємства -- кадры -- кадри -- качественные показатели -- якісні показники -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- работодатели -- роботодавці -- рекрутмент -- рекрутеры -- рекрутери -- рекрутинговые агентства -- рекрурингові агентства -- специалисты -- спецалісти -- трудовая конкурентоспособность -- трудова конкурентоспроможність -- управление персоналом -- управління персоналом -- управленческие технологии -- управлінські технології -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- внутренний маркетинг предприятий -- внутрішній маркетинг підприємств -- качество персонала -- якість персоналу
Анотація: Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Чучка, Іван Михайлович (доцент кафедри менеджменту та управління економічними процесами Мукачівського державного університету; кандидат економічних наук; доцент; закордонний член Угорської академії наук).
    Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Текст] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 296-304 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория трудовых ресурсов

   Теорія трудових ресурсів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
образовательные услуги -- освітні послуги -- маркетинг -- потребительские потребности -- споживацькі потреби -- профессиональные компетенции -- професійні компетенції -- профессиональные мотивации -- професійні мотивації -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- специалисты-маркетологи -- спецалісти-маркетологи
Анотація: Досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в іх професіональному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гаврилець, Олеся Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Мукачівського державного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)