Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=соціально-філософська думка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Нарядько, Г. Я. (Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського; Одеса).
    Особистість у дискурсі соціально-філософської думки (Ч.2: від Нового часу до кінця ХХ ст.) / Г. Я. Нарядько // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 16-20. - Бібліографія : С.20 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.5

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- всемирная история философии -- всесвітня історія філософії -- европоцентризм -- екзистенціалізм -- європоцентризм -- история социально-философской мысли -- история философии -- история философской мысли -- історія соціально-філософської думки -- історія філософії -- історія філософської думки -- личность -- немецкая классическая философия -- німецька класична філософія -- Новий час -- Новое время -- онтология -- онтологія -- особистість -- персоналии философов -- персоналії філософів -- психологическая концепция -- психологічна концепція -- свобода -- социально-философская мысль -- соціально-філософська думка -- Философия -- философия человека -- философская антропология -- Філософія -- філософія людини -- філософська антропологія -- экзистенциализм
Анотація: У статті досліджується проблема особистості як цінності в дискурсі соціально-філософської думки, для чого виокремлюються її джерела, процес становлення, розвиток і результати, що були досягнуті в рамках загальноєвропейських теорій (від Нового часу до к інця ХХ ст.). І. Кант, І.Г. Гердер, Г.В.Ф. Гегель, Р. Декарт та інші досліджують феномен свободи, як однієї з фундаментальних рис особистості. Ідеї антропоцентризму були характерні для І.Г. Гердера, який проголосив особистість непересічною цінністю. В працях З. Фрейда, К.Г. Юнга з особистості "скинутий ореол святості", вона опущена до рівня органічного комплексу. З середини ХХ ст. європоцентричне світовідчуття відходить на задній план, замість цього формується широке культурологічне світовідчуття. Ці глобальні зміни приводять до зміни розуміння особистості. Перш за все, вона перестає сприйматьсь онтологічно.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)