Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=содержание коммуникативно-дискурсивной культуры<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Рабійчук, Лілія (завідувач кафедри англійської мови; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Структура та зміст комунікативно-дискурсивної культури майбутнього офіцера-прикордонника / Л. Рабійчук, О. Бабіч // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 26-36 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- система підготовки кадрів -- система подготовки кадров -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- комунікативно-дискурсивна культура -- коммуникативно-дискурсионная культура -- майбутні прикордонники -- будущие пограничники -- функції комунікацій -- функции коммуникаций -- зміст комунікативно-дискурсивної культури -- содержание коммуникативно-дискурсивной культуры -- компоненти комунікативно-дискурсивної культури -- компоненты коммуникативно-дискурсивной культуры
Анотація: Визначається зміст та структура комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників, їх професійної комунікативної компетенції. Зміст комунікативно-дискурсивної культури автори розглядають як сукупність знань, умінь, навичок, якими курсанти повинні оволодіти під час навчання у НАДПСУ для того, щоб здійснювати професійну діяльність та ефективне спілкування з особами, що перетинають державний кордон. На основі функцій комунікативно-дискурсивної культури та стратегії їх реалізації в різних типах дискурсів у структурі комунікативно-дискурсивної культури виділено когнітивний, мотиваційно-ціннісний та операційно-діяльнісний компоненти. Співвідношення функціональних та структурних компонентів комунікативно-дискурсивної культури забезпечує її цілісність та багаторівневий характер.


Дод.точки доступу:
Бабіч, Ольга (викладач кафедри англійської мови); Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького \о ней\НАДПСУ, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)