Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=світська освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Лаухіна, Інна
(аспірантка кафедри германської філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
Проблеми релігієзнавчої освіти в сучасному французському шкільництві / І. Лаухіна> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.24(4/9)
Рубрики:
Організація загальноосвітньої школи
Организация общеобразовательной школы
Франція
Україна
Франция
Кл.слова (ненормовані):
релігієзнавство
--
соціум
--
педагогічна думка
--
толерантність
--
духовна спадщина
--
світська
освіта
--
зміст освітніх програм, конфесій
--
громадські дебати
--
державні освітні заклади
--
атеїстично-антирелігійна парадигма
--
деградаційна тенденція розвитку
--
процес індивідуалізації
--
культуровідповідність
--
релігійний компонент
--
духовное наследие
--
светское образование
--
содержание образовательных программ, конфессий
--
общественные дебаты
--
процесс индивидуализации
--
культуросоответствие
--
религиозный компонент
Анотація:
Вивчення європейського досвіду в додержанні принципу світськості освіти, а також педагогічних підходів до реалізації релігієзнавчого компонента шкільних навчальних програм у французькій школі.
Дод.точки доступу:
Дебре, Р. (французский философ и медиолог) \о нем\; Віллем, Жан-Поль (професор у галузі соціології релігії) \о нем\; Пена-Рюїц, Анрі (філософ) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Яшин, В. О.
(Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет"; Кривий Ріг).
Розвиток світської освіти серед єврейського населення Херсонщини та Катеринославщини у другій половині ХІХ століття / В. О. Яшин> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 5
. - С. 114-122. - Література : С.120-122 : 38 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
94(477)"185/189"
ББК
63.3(4Укр)5
Рубрики:
Історія, 19 ст. 2-а пол.
История, 19 ст. 2-я пол.
Україна
Украина
Катеринославська губернія
Екатеринославская губерния
Херсонська губернія
Херсонская губерния
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
України
--
высшее образование Украины
--
гимназии
--
гимназическое образование
--
гімназична
освіта
--
гімназії
--
евреи в Украине
--
еврейское население
--
еврейское образование
--
еврейство
--
євреї в Україні
--
єврейство
--
єврейська
освіта
--
єврейське населення
--
история высшего образования
--
история гимназий
--
история евреев
--
история Екатеринославской губернии
--
история образования
--
история образования в Украине
--
история Украины
--
история Херсонской губернии
--
історія вищої освіти
--
історія гімназій
--
історія євреїв
--
історія Катеринославської губернії
--
історія Катеринославщини
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія України
--
історія Херсонської губернії
--
історія Херсонщини
--
культурна модернізація
--
культурна модернізація єврейства
--
культурная модернизация
--
культурная модернизация еврейства
--
образование в Украине
--
освіта
в Україні
--
південноукраїнські землі
--
прогимназия
--
прогімназія
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
светское образование
--
світська
освіта
--
университетское образование
--
университеты
--
університети
--
університетська
освіта
--
южноукраинские земли
Анотація:
Розглядаються окремі аспекти поширення світської, загальної та професійної, середньої та вищої освіти серед єврейського населення Херсонської та Катеринославської губерній у другій половині ХІХ століття. Зацікавленість в отриманні світської о світи була детермінована економічно та базувалася на прагненні середнього і вищого прошарку єврейського підприємницького класу інтегруватися до панівного християнського та російськомовного суспільства. Набуття світської, гімназичної та університетсько ї освіти відкривало євреям вільний шлях до індивідуальної цивільної емансипації. Розповсюдження світської освіти мало історично суттєві культурні наслідки і у ХХ ст. та в цілому сприяло перетворення єврейства на модерну націю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Рогова, О. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі / О. Г. Рогова> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 26-30. - Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті
--
духовно-моральна
освіта
--
духовно-моральне виховання
--
духовно-моральное воспитание
--
духовно-моральное образование
--
духовность в образовании
--
духовно-ценностный потенциал
--
духовно-ціннісний потенціал
--
светская школа
--
светское образование
--
світська
освіта
--
світська
школа
--
современная школа
--
современное образование
--
сучасна
освіта
--
сучасна школа
--
философия воспитания
--
философия образования
--
філософія виховання
--
філософія освіти
--
христианская этика
--
христианское воспитание
--
християнська етика
--
християнське виховання
--
ценности
--
цінності
--
шкільна
освіта
--
школьное образование
Анотація:
Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)