Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=светское образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лаухіна, Інна (аспірантка кафедри германської філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Проблеми релігієзнавчої освіти в сучасному французському шкільництві / І. Лаухіна // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.24(4/9)
Рубрики: Організація загальноосвітньої школи
   Организация общеобразовательной школы

   Франція
    Україна

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
релігієзнавство -- соціум -- педагогічна думка -- толерантність -- духовна спадщина -- світська освіта -- зміст освітніх програм, конфесій -- громадські дебати -- державні освітні заклади -- атеїстично-антирелігійна парадигма -- деградаційна тенденція розвитку -- процес індивідуалізації -- культуровідповідність -- релігійний компонент -- духовное наследие -- светское образование -- содержание образовательных программ, конфессий -- общественные дебаты -- процесс индивидуализации -- культуросоответствие -- религиозный компонент
Анотація: Вивчення європейського досвіду в додержанні принципу світськості освіти, а також педагогічних підходів до реалізації релігієзнавчого компонента шкільних навчальних програм у французькій школі.


Дод.точки доступу:
Дебре, Р. (французский философ и медиолог) \о нем\; Віллем, Жан-Поль (професор у галузі соціології релігії) \о нем\; Пена-Рюїц, Анрі (філософ) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Яшин, В. О. (Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет"; Кривий Ріг).
    Розвиток світської освіти серед єврейського населення Херсонщини та Катеринославщини у другій половині ХІХ століття / В. О. Яшин // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 114-122. - Література : С.120-122 : 38 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-а пол.
   История, 19 ст. 2-я пол.

   Україна
    Украина

    Катеринославська губернія

    Екатеринославская губерния

    Херсонська губернія

    Херсонская губерния

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України -- высшее образование Украины -- гимназии -- гимназическое образование -- гімназична освіта -- гімназії -- евреи в Украине -- еврейское население -- еврейское образование -- еврейство -- євреї в Україні -- єврейство -- єврейська освіта -- єврейське населення -- история высшего образования -- история гимназий -- история евреев -- история Екатеринославской губернии -- история образования -- история образования в Украине -- история Украины -- история Херсонской губернии -- історія вищої освіти -- історія гімназій -- історія євреїв -- історія Катеринославської губернії -- історія Катеринославщини -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія України -- історія Херсонської губернії -- історія Херсонщини -- культурна модернізація -- культурна модернізація єврейства -- культурная модернизация -- культурная модернизация еврейства -- образование в Украине -- освіта в Україні -- південноукраїнські землі -- прогимназия -- прогімназія -- професійна освіта -- профессиональное образование -- светское образование -- світська освіта -- университетское образование -- университеты -- університети -- університетська освіта -- южноукраинские земли
Анотація: Розглядаються окремі аспекти поширення світської, загальної та професійної, середньої та вищої освіти серед єврейського населення Херсонської та Катеринославської губерній у другій половині ХІХ століття. Зацікавленість в отриманні світської о світи була детермінована економічно та базувалася на прагненні середнього і вищого прошарку єврейського підприємницького класу інтегруватися до панівного християнського та російськомовного суспільства. Набуття світської, гімназичної та університетсько ї освіти відкривало євреям вільний шлях до індивідуальної цивільної емансипації. Розповсюдження світської освіти мало історично суттєві культурні наслідки і у ХХ ст. та в цілому сприяло перетворення єврейства на модерну націю.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі / О. Г. Рогова // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 26-30. - Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті -- духовно-моральна освіта -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральное воспитание -- духовно-моральное образование -- духовность в образовании -- духовно-ценностный потенциал -- духовно-ціннісний потенціал -- светская школа -- светское образование -- світська освіта -- світська школа -- современная школа -- современное образование -- сучасна освіта -- сучасна школа -- философия воспитания -- философия образования -- філософія виховання -- філософія освіти -- христианская этика -- христианское воспитание -- християнська етика -- християнське виховання -- ценности -- цінності -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)