Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоопределение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.


    Алєксєєнко, Тетяна (завідувач лабораторії соціальної педагогіки інституту проблем виховання АПН України).
    "Я - соціальне" та "Я - індивідуальне" в соціалізації особистості / Тетяна Алєксєєнко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 7 - 9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.200
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- соціальна адаптація -- міждисциплінарний підхід -- інтегроване знання -- емоційно-ціннісне ставлення -- життєдіяльність -- соціальний статус -- самовизначення -- персоналізація -- позиціонування особистості -- соціальна адаптація -- соціодуховний простір -- особистісні якості -- соціальне самопочуття -- життєва задоволеність -- я - соціальне -- я - індивідуальне -- социализация -- социальная адаптация -- социальный статус -- самоопределение -- позиционирование личности -- социальная адаптация -- социодуховный простор -- личностные качества -- социальное самоощущение -- жизненная удовлетворенность -- я - социальное -- я - индивидуальное
Анотація: Про людську сутність.


Дод.точки доступу:
Олпорт, Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
допрофільна підготовка -- професійне самовизначення учнів -- професійне виховання -- профільне навчання -- алгоритм вибору професії -- допрофильная подготовка -- профессиональное самоопределение учеников -- профессиональное воспитание -- профильное обучение -- алгоритм выбора профессии
Анотація: Висвітлюється вплив діяльності шкільного центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації на формування готовності випускників основної і середньої школи до вибору профілю навчання та професійного самовизначення.


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Києва); Малишев, Віктор (доктор технічних наук; професор; директор інженерно-технологічного інституту Універсітету розвитку людини "Україна" )
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гончаренко, Семен (головний науковий спіробітник інституту педагогічної освіти Киівського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук).
    Про фундаментальні і прикладні педагогічні дослідження, або "Не споруджують освіту на піску" / С. Гончаренко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 2-10. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74є(4Укр)к6
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні дослідження -- фундаментальна наука -- наукове пізнання -- прикладні дослідження -- інноваційні технології -- міжгалузева інтеграція -- економічні аспекти науки -- практико-орієнтована наука -- практико-орієнтовані дослідження -- інструментальне знання -- пошук істини -- антропологічні аспекти освіти -- оксіологічні аспекти освіти -- педагогічна наука -- крітерії оцінювання -- проблеми дідактики -- самовизначення людини -- гранти -- педагогические исследования -- научное познаие -- межотраслевая интеграция -- экономичные аспекты науки -- прикладные исследования -- инструментальные знания -- проблемы дидактики -- самоопределение человека
Анотація: Розглянуто проблему співвідношення фундаментальної і прикладної наук.


Дод.точки доступу:
Академія Педагогічних Наук \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Вайнтрауб, Марк (старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійно-технічна освіта -- професійне самовизначення -- творчий пошук -- підготовка сучасного вчителя -- інтеграційні підходи -- методична культура -- майстри виробництва ПТНЗ -- структурування змісту предмета -- профорієнтація учнів -- підвищення кваліфікації -- інтелектуалізація праці -- інформатизація праці -- навчально-програмна документація -- психолого-педагогічна підготовка -- стандарти різних професій -- методи навчання -- методи теорії розв'язання винахідницьких задач(ТРВЗ) -- рейтинг викладачів -- профессионально-техническое образование -- профессиональное самоопределение -- творческий поиск -- подготовка современного учителя -- повышение квалификации -- стандарты разных профессий -- методы обучения -- профессионально-техническое образование -- информатизация труда -- интеллектуализация труда
Анотація: Розглянуто сучасні вимоги, що ставляться до викладача ПТНЗ.


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Ненчук, О. М. (аспірантка Української академії друкарства).
    Фактори становлення життєвої перспективи особистості / О. М. Ненчук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 97-101. - Бібліографія: С.101 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.53
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
биография -- біографія -- жизненная перспектива -- жизненный путь -- життєва перспектива -- життєвий шлях -- индивид -- індивід -- кар'єра -- карьера -- карьера профессиональная -- личность -- макрофактори -- макрофакторы -- мезофактори -- мезофакторы -- микрофакторы -- мікрофактори -- общественное развитие -- особистість -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение учеников -- самовизначення -- самоопределение -- социология личности -- соціологія особистості -- суспільний розвиток
Анотація: У статті подається теоретичний аналіз специфіки конструювання особистісної життєвої перспективи, зокрема в умовах сучасного українського суспільства. Особливу увагу звернуто на вивчення сукупності факторів, на які індивід орієнтується при виборі власного життєвого шляху.


Знайти схожі

6.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения
Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Глушко, Ольга (психолог; спеціаліст першої категорії).
    Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 67-70 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
допрофільна підготовка учнів -- допрофильная подготовка учеников -- профільне навчання -- профильное обучение -- психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- психологічна служба ЗНЗ -- психологическая служба гимназии -- професійне самовизначення учнів -- профессиональное самоопределение учеников
Анотація: Про побудову системи психологічного супровіду ЗНЗ, про етапи професійного самовизначення учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Россихіна, Ольга (учитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; старший учитель; голова методичного об'єднання вчителів філологів).
    Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
профільне самовизначення учнів -- профильное самоопределение учеников -- уроки української мови -- уроки украинского языка -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- навчальний процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- словниковий запас -- словарный запас -- викладання мови -- преподавание языков -- українська мова -- украинский язык -- лексичні вправи -- лексические упражнения -- лексико-граматичні вправи -- лексико-грамматические упражнения -- лексико-стилистичні вправи -- лексико-стилистические упражнения
Анотація: Про принципи словникової роботи на уроках української мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
    Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования -- гуманізація освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- самовизначення учнів -- самообразование -- самоопределение личности -- самоосвіта -- саморазвитие у детей -- саморозвиток -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учащихся -- социокультурная компетенция -- соціокультурна компетенція -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті з'ясовано роль самоосвіти учнів 10-11 класів й визначено умови для їх саморозвитку під час реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови, запропоновані методи і прийоми самостійної роботи.


Знайти схожі

10.


    Мамай, Н. М. (в.о. доцента Маріупольського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Первинна професіоналізація як етап формування соціально-трудової активності студентства у сучасних умовах / Н. М. Мамай // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 118-122. - Бібліографія: С. 121-122 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- инициативность как качество личности -- професійне самовизначення -- професіоналізм фахівця -- профессионализация знаний -- профессионализм специалиста -- самоопределение профессиональное -- социальная активность -- социально-профессиональный потенциал -- социально-трудовая активность -- социально-трудовая сфера -- социология молодежи -- социология профессий -- социология студенчества -- соціальна активність особи -- соціально-професійний потенціал -- соціально-трудова активність -- соціологія молоді -- соціологія професій -- соціологія студентства -- специализация -- спеціалізація -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- студенчество -- творча активність студентів -- творческая активность студентов
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми професіоналізації особистості у сучасних складних соціально-економічних умовах. Особлива увага приділяється формуванню соціально-трудової активності студентства на етапі первинної професіоналізації.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)