Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=самоопределение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
46
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-46
>
1.
Алєксєєнко, Тетяна
(завідувач лабораторії соціальної педагогіки інституту проблем виховання АПН України).
"Я - соціальне" та "Я - індивідуальне" в соціалізації особистості / Тетяна Алєксєєнко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 7 - 9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.200
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація
--
соціальна адаптація
--
міждисциплінарний підхід
--
інтегроване знання
--
емоційно-ціннісне ставлення
--
життєдіяльність
--
соціальний статус
--
самовизначення
--
персоналізація
--
позиціонування особистості
--
соціальна адаптація
--
соціодуховний простір
--
особистісні якості
--
соціальне самопочуття
--
життєва задоволеність
--
я - соціальне
--
я - індивідуальне
--
социализация
--
социальная адаптация
--
социальный статус
--
самоопределение
--
позиционирование личности
--
социальная адаптация
--
социодуховный простор
--
личностные качества
--
социальное самоощущение
--
жизненная удовлетворенность
--
я - социальное
--
я - индивидуальное
Анотація:
Про людську сутність.
Дод.точки доступу:
Олпорт, Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
допрофільна підготовка
--
професійне самовизначення учнів
--
професійне виховання
--
профільне навчання
--
алгоритм вибору професії
--
допрофильная подготовка
--
профессиональное
самоопределение
учеников
--
профессиональное воспитание
--
профильное обучение
--
алгоритм выбора профессии
Анотація:
Висвітлюється вплив діяльності шкільного центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації на формування готовності випускників основної і середньої школи до вибору профілю навчання та професійного самовизначення.
Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Києва); Малишев, Віктор (доктор технічних наук; професор; директор інженерно-технологічного інституту Універсітету розвитку людини "Україна" )
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Гончаренко, Семен
(головний науковий спіробітник інституту педагогічної освіти Киівського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук).
Про фундаментальні і прикладні педагогічні дослідження, або "Не споруджують освіту на піску" / С. Гончаренко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 2-10. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74є(4Укр)к6
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні дослідження
--
фундаментальна наука
--
наукове пізнання
--
прикладні дослідження
--
інноваційні технології
--
міжгалузева інтеграція
--
економічні аспекти науки
--
практико-орієнтована наука
--
практико-орієнтовані дослідження
--
інструментальне знання
--
пошук істини
--
антропологічні аспекти освіти
--
оксіологічні аспекти освіти
--
педагогічна наука
--
крітерії оцінювання
--
проблеми дідактики
--
самовизначення людини
--
гранти
--
педагогические исследования
--
научное познаие
--
межотраслевая интеграция
--
экономичные аспекты науки
--
прикладные исследования
--
инструментальные знания
--
проблемы дидактики
--
самоопределение
человека
Анотація:
Розглянуто проблему співвідношення фундаментальної і прикладної наук.
Дод.точки доступу:
Академія Педагогічних Наук \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Вайнтрауб, Марк
(старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
Педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійно-технічна освіта
--
професійне самовизначення
--
творчий пошук
--
підготовка сучасного вчителя
--
інтеграційні підходи
--
методична культура
--
майстри виробництва ПТНЗ
--
структурування змісту предмета
--
профорієнтація учнів
--
підвищення кваліфікації
--
інтелектуалізація праці
--
інформатизація праці
--
навчально-програмна документація
--
психолого-педагогічна підготовка
--
стандарти різних професій
--
методи навчання
--
методи теорії розв'язання винахідницьких задач(ТРВЗ)
--
рейтинг викладачів
--
профессионально-техническое образование
--
профессиональное
самоопределение
--
творческий поиск
--
подготовка современного учителя
--
повышение квалификации
--
стандарты разных профессий
--
методы обучения
--
профессионально-техническое образование
--
информатизация труда
--
интеллектуализация труда
Анотація:
Розглянуто сучасні вимоги, що ставляться до викладача ПТНЗ.
Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Ненчук, О. М.
(аспірантка Української академії друкарства).
Фактори становлення життєвої перспективи особистості / О. М. Ненчук> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 6
. - С. 97-101. - Бібліографія: С.101 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.37
ББК
60.53
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
биография
--
біографія
--
жизненная перспектива
--
жизненный путь
--
життєва перспектива
--
життєвий шлях
--
индивид
--
індивід
--
кар'єра
--
карьера
--
карьера профессиональная
--
личность
--
макрофактори
--
макрофакторы
--
мезофактори
--
мезофакторы
--
микрофакторы
--
мікрофактори
--
общественное развитие
--
особистість
--
професійне самовизначення
--
профессиональное
самоопределение
учеников
--
самовизначення
--
самоопределение
--
социология личности
--
соціологія особистості
--
суспільний розвиток
Анотація:
У статті подається теоретичний аналіз специфіки конструювання особистісної життєвої перспективи, зокрема в умовах сучасного українського суспільства. Особливу увагу звернуто на вивчення сукупності факторів, на які індивід орієнтується при виборі власного життєвого шляху.
Знайти схожі
>
6.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання
--
профилизация обучения
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
професійне самовизначення
--
профессиональное
самоопределение
--
зміст освіти
--
содержание образования
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
принцип диференціації навчання
--
принцип дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Глушко, Ольга
(психолог; спеціаліст першої категорії).
Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 67-70 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
допрофільна підготовка учнів
--
допрофильная подготовка учеников
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
психологічний супровід
--
психологическое сопровождение
--
психологічна служба ЗНЗ
--
психологическая служба гимназии
--
професійне самовизначення учнів
--
профессиональное
самоопределение
учеников
Анотація:
Про побудову системи психологічного супровіду ЗНЗ, про етапи професійного самовизначення учнів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Россихіна, Ольга
(учитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; старший учитель; голова методичного об'єднання вчителів філологів).
Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
профільне самовизначення учнів
--
профильное
самоопределение
учеников
--
уроки української мови
--
уроки украинского языка
--
професійна орієнтація
--
профессиональная ориентация
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
словниковий запас
--
словарный запас
--
викладання мови
--
преподавание языков
--
українська мова
--
украинский язык
--
лексичні вправи
--
лексические упражнения
--
лексико-граматичні вправи
--
лексико-грамматические упражнения
--
лексико-стилистичні вправи
--
лексико-стилистические упражнения
Анотація:
Про принципи словникової роботи на уроках української мови.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Ярмолюк, Алла
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
компетентнісне навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
самовизначення учнів
--
самообразование
--
самоопределение
личности
--
самоосвіта
--
саморазвитие у детей
--
саморозвиток
--
самостійна робота учнів
--
самостоятельная работа учащихся
--
социокультурная компетенция
--
соціокультурна компетенція
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
У статті з'ясовано роль самоосвіти учнів 10-11 класів й визначено умови для їх саморозвитку під час реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови, запропоновані методи і прийоми самостійної роботи.
Знайти схожі
>
10.
Мамай, Н. М.
(в.о. доцента Маріупольського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом).
Первинна професіоналізація як етап формування соціально-трудової активності студентства у сучасних умовах / Н. М. Мамай> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 1
. - С. 118-122. - Бібліографія: С. 121-122 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов
--
адаптація студентів
--
инициативность как качество личности
--
професійне самовизначення
--
професіоналізм фахівця
--
профессионализация знаний
--
профессионализм специалиста
--
самоопределение
профессиональное
--
социальная активность
--
социально-профессиональный потенциал
--
социально-трудовая активность
--
социально-трудовая сфера
--
социология молодежи
--
социология профессий
--
социология студенчества
--
соціальна активність особи
--
соціально-професійний потенціал
--
соціально-трудова активність
--
соціологія молоді
--
соціологія професій
--
соціологія студентства
--
специализация
--
спеціалізація
--
студентська молодь
--
студенческая молодежь
--
студенчество
--
творча активність студентів
--
творческая активность студентов
Анотація:
Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми професіоналізації особистості у сучасних складних соціально-економічних умовах. Особлива увага приділяється формуванню соціально-трудової активності студентства на етапі первинної професіоналізації.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-46
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)