Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=репутація підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   06
   Л 89


    Трач, О. Ю.
    Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб / О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 706 : Логістика. - С. 182-187
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
имидж особы -- імідж особи -- имидж человека -- імідж людини -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- имидж территорий -- імідж територій -- бренд особы -- бренд особи -- бренд предприятий -- бренд підприємств -- бренд территорий -- бренд територій -- репутация особы -- репутація особи -- репутация предприятий -- репутація підприємств -- репутация территорий -- репутація територій


Дод.точки доступу:
Карий, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Фаїзова, Ольга Латифовна (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри економіки та соціально-гуманітарних дисциплін).
    Гудвіл, як об'єкт стратегічного управління вітчизняним підприємством [Текст] / О Л. Фаїзова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 18-20 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Підприємництво

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гудвіл -- нематеріальні активи підприємств -- бренд -- репутація підприємств -- конкурентоспроможність підприємств -- вартість підприємств -- гудвил -- нематериальные активы предприятий -- репутация предприятий -- конкурентоспособность предприятий -- стоимость предприятий
Анотація: Розглянуто визначення сутності та ролі гудвілу як об'єкта стратегічного управління вартісноорієнтованого підпиємства. Обгрунтовано необхідність уточнення та чіткого структурування нематеріальних активів у Звіті про фінансовий стан підприємства на ідентифіковані та неідентифіковані - гудвіл.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)