Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекрутинговые агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 119-124 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- трудовые ресурсы предприятия -- трудові ресурси підприємства -- кадры -- кадри -- качественные показатели -- якісні показники -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- работодатели -- роботодавці -- рекрутмент -- рекрутеры -- рекрутери -- рекрутинговые агентства -- рекрурингові агентства -- специалисты -- спецалісти -- трудовая конкурентоспособность -- трудова конкурентоспроможність -- управление персоналом -- управління персоналом -- управленческие технологии -- управлінські технології -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- внутренний маркетинг предприятий -- внутрішній маркетинг підприємств -- качество персонала -- якість персоналу
Анотація: Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Мізік, Юлія Ігорівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансової та економічної безпеки, обліку та аудиту Харківського національного університету муніципальної економіки ім. Бекетова).
    Особливості антикризового управління персоналом в процесі забезпечення кадрової безпеки на підприємстві / Ю. І. Мізік, Г. І. Писаревська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 365-372 : тсхем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление -- антикризове управління -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- аутплейсмент -- аутплейсмент -- кадровая безопасность -- кадрова безпека -- кадровый маркетинг -- кадровий маркетинг -- рекрутинговые агентства -- рекрутингові агенції -- хедхантинг
Анотація: Запропоновано авторську схему, яка характеризує основні етапи антикризового управління персоналом у процесі забезпечення кадрової безпеки на підприємстві. Обґрунтовано доцільність проведення кадрового маркетингу як важливого напрямку управління персоналом в умовах кризи. Проаналізовано основні методи кадрового маркетингу, що застосовуються рекрутинговими агентствами в період кризи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Писаревська, Ганна Іллівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри управління персоналом Харківського національного економічного університету ім. С.Кузнеця); О занятости населения, закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

3.


   
    Іспит студентів "Менеджер з маркетингових досліджень" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 69-70 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
професія маркетолог -- професійна сертифікація маркетологів -- кваліфікаційний статус -- кваліфікаційні іспити -- рекрутингові агенції -- агенції з працевлаштування -- маркетологи -- сертифікаційні іспити -- профессия маркетолог -- профессиональная сертификация маркетологов -- квалификационный статус -- квалификационные экзамены -- рекрутинговые агентства -- агентства по трудоустройству -- маркетологи -- сертификационные экзамены
Анотація: 15 червня 2016 року в Одеському національному політехнічному університеті відбувся черговий іспит студентів, які пройшли підготовку за програмою "Менеджер з маркетингових досліджень". Іспит приймала екзаменаційна комісія Української асоціації маркетингу.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина Вікторівна (генеральний директор УАМ ; заступник головного редактора журналу "Маркетинг в Україні") \о ней\; Григорьєв, Олександр (директор з реклами компанії "Формат") \о нем\; Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами ТОВ "Фортуна груп ЛТД ) \о ней\; Окландер, Михайло Анатолійович (завідувач кафедри маркетингу ; доктор економічних наук ; професор; Одеський національний політехнічний університет) \о нем\; Яшкіна, Оксана Іванівна (професор кафедри маркетину ; доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет) \о ней\; Українська асоціація маркетингу \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)