Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекрутери<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 119-124 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- трудовые ресурсы предприятия -- трудові ресурси підприємства -- кадры -- кадри -- качественные показатели -- якісні показники -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- работодатели -- роботодавці -- рекрутмент -- рекрутеры -- рекрутери -- рекрутинговые агентства -- рекрурингові агентства -- специалисты -- спецалісти -- трудовая конкурентоспособность -- трудова конкурентоспроможність -- управление персоналом -- управління персоналом -- управленческие технологии -- управлінські технології -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- внутренний маркетинг предприятий -- внутрішній маркетинг підприємств -- качество персонала -- якість персоналу
Анотація: Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Мохліс, Сафієк (PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайї; м.Тагенгфнну; Малайзія).
    Чинники впливу на вибір кар'єри в рітейлі малайзійськими студентами спеціальності "бізнес" [Текст] / С. Мохліс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 378-385 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-образование -- бізнес-освіта -- маркетинг -- карьерный выбор -- кар’єрний вибір -- студенты колледжей -- студенти коледжів -- рекрутеры -- рекрутери -- ритейл -- рітейл
Анотація: Виявлено чинники впливу на вибір місця для початку власної кар’єри студентами бізнес-коледжей Малайзії. Проведено анкетування 172 студентів останнього року навчання в університеті на спеціальності «бізнес» двох державних університетів Малайзії. Результати аналізу даних анкетування показали, що всі причини вибору кар’єри в рітейлі можна поділити на дві великі групи – поінформованність про такий варіант початку кар’єри та причини, що мають безпосереднє відношення до переваг такої роботи. За результатами аналізу розроблено рекомендації як для співробітників університетів, так і для рекрутерів, що працюють на сектор рітейлу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Татомир, І. (кандидат економічних наук).
    Особливості використання освітніх онлайн-платформ для корпоративного рекрутування талантів / І. Татомир // Україна: аспекти праці. - 2018. - № 1. - С. 10-15. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Управління персоналом

   Экономика

   Управление персоналом

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні рекрутери -- освітні онлайн-сервіси -- меритократична еліта -- освітні онлайн-сервіси -- людеардери -- ера гіперспеціалізації -- масові відкриті онлайн-курси -- інвестиції в людський капітал -- зарубіжний досвід -- корпоративные рекрутеры -- образовательные онлайн-сервисы -- людеардеры -- эра гиперспециализации -- массовые открытые онлайн-курсы -- инвестиции в человеческий капитал -- зарубежный опыт
Анотація: Показано, в який спосіб рекрутери використовують МВОК для диференціації заявників та пошуку кращих потенційних працівників. Визначено перспективні напрями співпраці роботодавців та освітніх онлайн-провайдерів, базовані на таких формах заохочення талантів, як резервування вакансій для випускників онлайн-програм, виплата коштів за отримання інформації про їх успішність, підтримка програм короткострокового наймання, збільшення інвестицій у таїанти, участь у філантропічних програмах. З'ясовано, що в найближчі роки ринок праці поповниться новими «єдинорогами» - високооплачуваними випускниками онлайн-програм та першими «людеардерами» - власниками інвестиційних портфелів, зібраних із талантів сукупною вартістю понад мільярд доларів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)