Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама на телевидении<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Скрицька, Надія (здобувачка кафедри правового регулювання економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана").
    Принципи рекламної діяльності на телебаченні / Н. Скрицька // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 12. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404.9
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- принципи реклами -- принципы рекламы -- рекламні принципи -- рекламные принципы -- закони
Анотація: Аналізуються поняття, зміст та види принципів рекламної діяльності на телебаченні, здійснюється порівняльно-правовий аналіз законодавства України та міжнародно-правових актів, що визначають основні принципи реклами на телебаченні.


Дод.точки доступу:
Про рекламу, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


Львівська політехніка (Л.)

    Галаджун, З.
    Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1”, "СТБ” та "Новий канал” у 2016–2019 рр. / З. Галаджун, М. Заяць // Вісник / Львів. політех. - Львів, 2020. - Вип. 4.: Журналістські науки. - С. 132-142. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Телебачення

   Телевидение

Кл.слова (ненормовані):
реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- рекламний контент -- рекламный контент -- видове різноманіття реклами -- видовое разнообразие рекламы -- методи досягнення мети реклами -- методы достижения целей рекламы


Дод.точки доступу:
Заяць, М.; Львівська політехніка(Л.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)