Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=развитие творчества учеников<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Телішевська, Лілія
(учитель СЗШ №99 м. Львова).
Фанфіки: форми і методи роботи [Текст] / Л. Телішевська> // Дивослово : Щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. -
№ 7-8
. - С. 26-27 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.3(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
фанфіки
--
фанфики
--
фанфікшн
--
фанфикшн
--
розвиток творчості учнів
--
развитие
творчества
учеников
--
навчальні завдння
--
учебные задания
--
творчі завдання
--
творческие задания
--
нетрадиційні методи навчання
--
нетрадиционные методы обучения
--
використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні
--
использование информационно-комуникационных технологий в обучении
--
використання ІКТ у навчанні
--
использовние ИКТ в обучении
--
комп'ютерні технології навчання
--
компьютерные технологии обучения
Анотація:
Використання фанфикшн-творів на уроках літератури як засобу контролю та зацікавлення учнів.
Утримувачі документа:
Дніпроперовська оласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (01.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Чайка, Олена
(аспірантка Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 7-8
. - С. 21-23. - Література : С.23 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
продуктивне навчання
--
продуктивное обучение
--
развитие
творческих способностей
--
развитие
творчества
учеников
--
розвиток творчих здібностей
--
творча діяльність
--
творча особистість
--
творческая деятельность учащихся на уроке
--
творческая личность
--
творческие задания
--
творчество школьников
--
творчі завдання
--
творчість
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Розглянуто основні теоретичні положення та практичні рекомендації сучасної методичної науки з проблеми розвитку творчої особистості.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.7.pdf
Знайти схожі
>
3.
Юдіна, Інна
(учитель української мови та літератури; Херсон).
Шевченкова "Ліліея" і вчительське відчуття літератури / І. Юдіна> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 1
. - С. 18-21. - Література : С.21 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників
--
изучение
творчества
писателей
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
пізнавальна діяльність учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
развитие
творчества
учеников
--
розвиток творчих здібностей
--
творча діяльність
--
творческая деятельность учащихся на уроке
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Авторка у формі есе подає своє розуміння поезії Тараса Шевченка. Слово поета надихає на спільну творчість учителя і учнів, потребує оновлення змісту і форм навчання на засадах рефлексійно-пізнавальної діяльності.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Лілея \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Савчин, М. М.
Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 43-51. - Література : С. 50-51 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Львівська область
Львовская область
Кл.слова (ненормовані):
дивергенция в образовании
--
дивергентно-конвергентне мислення
--
дивергентно-конвергентное мышление
--
дивергенція в освіті
--
конвергенция в образовании
--
конвергенція в освіті
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
професійні тренінги
--
профессиональные тренинги
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
развитие
творчества
учеников
--
творчество
--
творчість
--
тренинги для учащихся
--
тренинги для учителей
--
тренинги педагогические
--
тренинги
творчества
--
тренінги для учителів
--
учителі
--
учителя
Анотація:
Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес. Тренінги засновано на концепціях дивергентно-конвергентного мислення (Дж. Гілфорд) та визнання творчості ремеслом (А. Ґоральський). До складу тренінгів входять два популярні тести - Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення, призначений для верифікації творчих можливостей чи гнучкості мислення, і Тест віддалених асоціацій, заснований на теорії асоціативності творчого мислення С. Мєдника і призначений для визначення рівня конвергентного мислення. Перший тест вимагає вигадування незвичних застосувань будь-якого предмета, другий - вимагає до запропонованих трьох різних іменників підібрати четвертий, що об'єднував би їх усіх своїм значенням за якоюсь асоціацією.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\8.pdf
Дод.точки доступу:
Гірний, О. І.; Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти \о нем\Львовский областной институт последиплмного педагогического образования \о нем\; Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення \о произв.\; Тест віддалених асоціацій \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Скуріхіна, Т.
(учитель світової літератури; Дніпродзержинськ).
Зупиніть літак - я злізу! (Замітки про викладання світової літератури) / Т. Скуріхіна> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 4
. - С. 21-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
педагогическое мастерство учителя
--
педагогічна майстерність
--
развитие
творческих способностей
--
развитие
творчества
учеников
--
розвиток творчих здібностей
--
урок зарубежной литератури
--
урок зарубіжної літератури
--
учитель литературы
--
учитель літератури
Анотація:
Автор статті - учитель світової літератури - розглядлє деякі методи і прийоми своєї педагогічної творчості.
Знайти схожі
>
6.
Гайченко, О. В.
(методист Миколаївського методичного центру).
Розвиток творчої особистості учня на уроці літератури у процесі дослідницької діяльності / О. В. Гайченко> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 57-58. - Література : С.58 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність
--
дослідницька діяльність учнів
--
исследовательская деятельность
--
исследовательская деятельность учащихся
--
исследовательская деятельность
учеников
на уроке
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
развитие
творческих способностей
--
развитие
творчества
учеников
--
розвиток творчих здібностей
--
творческие способности
--
творческие способности учащихся
--
творчі здібності
Анотація:
Вивчається проблема розвитку творчих здібностей учня у процесі дослідницької діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_2\15.pdf
Знайти схожі
>
7.
Морозова, Валентина
(вчитель зарубіжної літератури; старший учитель; Миколаїв).
Використання технології "Творча майстерня" на уроках зарубіжної літератури як один із чинників успішності навчання / Валентина Морозова> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 79-91. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения
--
інноваційні технології навчання
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
новые технологии обучения
--
развитие
творческих способностей
--
развитие
творчества
учеников
--
розвиток творчих здібностей
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
успешность обучения
--
успішність навчання
--
творческие мастерские
--
творчі майстерні
Анотація:
Автор статті ділить власним досвідом і методичним доробком з використання технології "Творча майстерня" на уроках зарубіжної літератури.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_7-8\12.pdf
Знайти схожі
>
8.
Доценко, Оксана
(учитель української мови і літератури; учитель-методист).
Кольористика як засіб асоціативно-образного бачення твору [Текст] / Оксана Доценко> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 5
. - С. 37-44 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
асоціативність
--
ассоциативность
--
асоціації в літературі
--
ассоциации в литературе
--
кольороназви
--
цветные названия
--
литературная колористика
--
літературна кольористика
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
развитие
творческих способностей
--
развитие
творчества
учеников
--
розвиток творчості учнів
--
розвиток творчих здібностей
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Автор статті пропонує рекомендації щодо практичного застосування методики розвитку творчої уяви учнів на основі кольористики на прикладі творів програмового матеріалу з української літератури у 6 класі.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)