Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підсвідомість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Болтівець, С. (доктор психологічних гаук; професор; заступник директора з науково-експериментальної та організаційної роботи Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України).
    Самосвідомість особистості у саморусі людства / С. Болтівець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 77-80. - (Книжкова полиця). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рец. на Боришевський М. Й. Особистість у вимірах самосвідомості : монографія / М. Й. Боришевський. - Суми: Видавничий будинок "Еллада", 2012.-608 с.

ДРНТІ
УДК
Рубрики: Общая психология
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
монографії -- монографии -- духовність -- духовность -- свідомість -- сознание -- підсвідомість -- подсознание -- духовне самовдосконалення особистості -- духовное самосовершенствование личности -- духовний розвиток -- духовное развитие -- соціалізація -- социализация
Анотація: Про вихід в світ нової об'ємної монографії М. Й. Боришевського.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович (член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії психології особистості імені П. Чамати Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор).
    Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 59-62 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- психотерапевтичні дослідження мозку -- вплив на поведінку споживачів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- мотиви поведінки споживача -- аромамаркетинг -- аудіомаркетинг -- аудиомаркетинг -- психологія кольору -- психология цвета -- психотерапевтические исследования мозга -- влияние на поведение потребителей -- потребительское поведение -- поведение потребителей -- мотивы поведения потребителей
Анотація: Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\16.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)