Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогический мониторинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Максимов, Микола (кандидат психологічних наук; викладач).
    Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учеников -- розкриття творчого потенціалу учнів -- раскрытие творческого потенциала учеников -- почуття страху -- чувство страха -- рівень страху -- уровень страха -- соціально дезадаптована поведінка -- социально дезадаптиованноле поведение -- психолого-педагогічний моніторинг -- психолого-педагогический мониторинг -- психологічна корекція -- психологическая коррекция -- психокорекційна робота -- психокоррекционная работа -- потенційні можливості дитини -- потенциальные возможности ребенка -- психологическое развитие -- психологічний розвиток
Анотація: Представлено досвід роботи психолгічної служби гімназії "Міленіум" №318 щодо створеня умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Розглянуто етапи реалізації цього завдання і форми психологічної допомоги, які застосовуються в гімназії. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Міленіум, гімназія № 318 \о ней\

Знайти схожі

2.


    Коваленко, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практики англійського усного та писемного мовлення ).
    Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 24-27 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- дошкольники -- ідентифікація здібностей і обдарованості -- идентификация способности и одарённости -- принцип турнікету -- принцип турникета -- психолого-педагогічний моніторинг -- психолого-педагогический мониторинг -- етапи моніторингу -- этапы мониторинга -- етап попереднього відбору -- этап предварительного отбора -- оцінно-корекційний етап -- оценочно-коррекционный этап -- етап остаточного відбору -- этап окончательного отбора
Анотація: Подано узагальнені результати наукових досліджень зарубіжних та українських учених з питань створення діагностичного інструментарію ідентифікації здібних і обдарованих дітей. Доведено доцільність використання психолого-педагогічного моніторингу в процесі виявлення здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтовано вимоги до розроблення програми моніторингу та визначено етапи його проведення. Наголошено на надзвичайній важливості етичного аспекту щодо ідентифікації здібних та обдарованих дітей.


Дод.точки доступу:
Щербаков, Олександр (директор); Щербакова, Олена (психолог)

Знайти схожі

3.


    Кашкарьова, Л. Р. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології).
    Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків / Л. Р. Кашкарьова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 48-52 : формы; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Додатки. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний моніторинг -- психолого-педагогический мониторинг -- психічні процеси учнів -- психические процессы учащихся -- корекційно-розвиваючі завдання-вправи -- коррекционно-развивающие задания-упражнения -- навчальні можливості учнів -- учебные возможности учащихся -- психологічні умови моніторингів -- психологические условия мониторингов -- дослідження моніторингів -- исследования мониторингов -- рівні навченості учнів -- уровни обученности учащихся
Анотація: Розглядається психолого-педагогічний моніторинг, який відображає розумовий розвиток учня, в процесі якого проводилися корекційно-розвиваючі завдання-вправи, спрямовані на інтенсивний розвиток пізнавальних психічних процесів учнів, покращення їх потенціальних навчальних можливостей. Розкрито основні психологічні умови моніторингу та рівні навченості учня.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)