Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психолого-педагогический мониторинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Максимов, Микола
(кандидат психологічних наук; викладач).
Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
гімназії
--
гимназии
--
досвід гімназій
--
опыт гимназий
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
психологічні служби шкіл
--
психологические службы школ
--
творчий потенціал учнів
--
творческий потенциал учеников
--
розкриття творчого потенціалу учнів
--
раскрытие творческого потенциала учеников
--
почуття страху
--
чувство страха
--
рівень страху
--
уровень страха
--
соціально дезадаптована поведінка
--
социально дезадаптиованноле поведение
--
психолого
-педагогічний моніторинг
--
психолого
-
педагогический
мониторинг
--
психологічна корекція
--
психологическая коррекция
--
психокорекційна робота
--
психокоррекционная работа
--
потенційні можливості дитини
--
потенциальные возможности ребенка
--
психологическое развитие
--
психологічний розвиток
Анотація:
Представлено досвід роботи психолгічної служби гімназії "Міленіум" №318 щодо створеня умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Розглянуто етапи реалізації цього завдання і форми психологічної допомоги, які застосовуються в гімназії. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Міленіум, гімназія № 318 \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Коваленко, Оксана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практики англійського усного та писемного мовлення ).
Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 24-27 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники
--
дошкольники
--
ідентифікація здібностей і обдарованості
--
идентификация способности и одарённости
--
принцип турнікету
--
принцип турникета
--
психолого
-педагогічний моніторинг
--
психолого
-
педагогический
мониторинг
--
етапи моніторингу
--
этапы
мониторинг
а
--
етап попереднього відбору
--
этап предварительного отбора
--
оцінно-корекційний етап
--
оценочно-коррекционный этап
--
етап остаточного відбору
--
этап окончательного отбора
Анотація:
Подано узагальнені результати наукових досліджень зарубіжних та українських учених з питань створення діагностичного інструментарію ідентифікації здібних і обдарованих дітей. Доведено доцільність використання
психолого
-педагогічного моніторингу в процесі виявлення здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтовано вимоги до розроблення програми моніторингу та визначено етапи його проведення. Наголошено на надзвичайній важливості етичного аспекту щодо ідентифікації здібних та обдарованих дітей.
Дод.точки доступу:
Щербаков, Олександр (директор); Щербакова, Олена (психолог)
Знайти схожі
>
3.
Кашкарьова, Л. Р.
(кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології).
Психолого
-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків / Л. Р. Кашкарьова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 48-52 : формы; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Додатки. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.9
ББК
88.3
Рубрики:
Психологія
Психология
Загальна психологія
Общая психология
Кл.слова (ненормовані):
психолого
-педагогічний моніторинг
--
психолого
-
педагогический
мониторинг
--
психічні процеси учнів
--
психические процессы учащихся
--
корекційно-розвиваючі завдання-вправи
--
коррекционно-развивающие задания-упражнения
--
навчальні можливості учнів
--
учебные возможности учащихся
--
психологічні умови моніторингів
--
психологические условия
мониторинг
ов
--
дослідження моніторингів
--
исследования
мониторинг
ов
--
рівні навченості учнів
--
уровни обученности учащихся
Анотація:
Розглядається
психолого
-педагогічний моніторинг, який відображає розумовий розвиток учня, в процесі якого проводилися корекційно-розвиваючі завдання-вправи, спрямовані на інтенсивний розвиток пізнавальних психічних процесів учнів, покращення їх потенціальних навчальних можливостей. Розкрито основні психологічні умови моніторингу та рівні навченості учня.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)