Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психология цвета<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Окландер, Михайло
(доктор економічних наук; професор).
Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 59-62 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг
--
психотерапевтичні дослідження мозку
--
вплив на поведінку споживачів
--
споживча поведінка
--
поведінка споживачів
--
мотиви поведінки споживача
--
аромамаркетинг
--
аудіомаркетинг
--
аудиомаркетинг
--
психологія кольору
--
психология
цвета
--
психотерапевтические исследования мозга
--
влияние на поведение потребителей
--
потребительское поведение
--
поведение потребителей
--
мотивы поведения потребителей
Анотація:
Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\16.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами)
Знайти схожі
>
2.
Вплив кольору на
візуальне сприйняття образу компанії / І. В. Андріяшенко [и др.]> // Технології та дизайн. - 2017. -
№ 3
. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
33:659
Рубрики:
Экономика
Экономика рекламы
Економіка
Економіка реклами
Кл.слова (ненормовані):
візуальне сприйняття кольорів
--
вплив кольору
--
образ компанії
--
рекламна індустрія
--
кольорове співвідношення
--
визуальное восприятие цветов
--
влияние
цвета
--
образ компании
--
рекламная индустрия
--
класифікація кольорів
--
психологія кольору
--
психология
цвета
--
характеристика кольорів
--
характеристика цветов
Анотація:
В ході вивчення питання впливу кольору на емоційне переживання людиною сприйняття кольорового образу було досліджено доцільність використання певних кольорових пар (співвідношень), які по класифікації психології кольору найбільше відповідають певній тематиці, образу компанії. Окрему увагу в даній роботі приділено психологічним характеристикам кольорів та їх використанню в рекламній індустрії. Аналіз психоемоційного процесу впливу кольору на візуальне сприйняття певних образів надав базу підбору кольорових гам для рекомендації при створенні візуального образу компанії.
В ходе изучения вопроса влияния
цвета
на визуальное восприятие образа компании, было исследовано, что психологическая характеристика цветов помогает разработать визуальный образ компании, который будет влиять не только на разум, но и на чувства. Особое внимание в данной работе уделено психологическим характеристикам цветов и их использованию в рекламной индустрии. Анализ психо-эмоционального процесса влияния
цвета
на визуальное восприятие определенных образов предоставил базу подбора цветовых гамм для рекомендации при создании визуального образа компании.
In examining the question of the effect of color on the visual perception of the corporate image has been studied that psychological characteristics of color helps to develop a visual image of the company, which will affect not only the mind but also on the senses. Special attention in this work is given to the psychological characteristics of colors and their use in the advertising industry. Analysis of the process of mental and emotional impact of color on the visual perception of certain images provided the base selection of colors for the recommendation to create a visual image of the company.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_03\5.pdf
Дод.точки доступу:
Андріяшенко, І. В.; Басанець, О. П.; Бистрякова, В. Н.; Павленко, А. Ф.; Осипчук, М. В.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)