Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=професійні мотивації<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чучка, Іван Михайлович
(доцент кафедри менеджменту та управління економічними процесами Мукачівського державного університету; кандидат економічних наук; доцент; закордонний член Угорської академії наук).
Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Текст] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 11
. - С. 296-304 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.240(4УКР)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Теория трудовых ресурсов
Теорія трудових ресурсів
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
маркетинг
--
потребительские потребности
--
споживацькі потреби
--
профессиональные компетенции
--
професійні
компетенції
--
профессиональные мотивации
--
професійні
мотивації
--
рынок труда
--
ринок праці
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
--
социологические исследования
--
соціологічні дослідження
--
специалисты-маркетологи
--
спецалісти-маркетологи
Анотація:
Досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в іх професіональному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Гаврилець, Олеся Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Мукачівського державного університету)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)