Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=професійні мотивації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Чучка, Іван Михайлович (доцент кафедри менеджменту та управління економічними процесами Мукачівського державного університету; кандидат економічних наук; доцент; закордонний член Угорської академії наук).
    Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Текст] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 296-304 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория трудовых ресурсов

   Теорія трудових ресурсів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
образовательные услуги -- освітні послуги -- маркетинг -- потребительские потребности -- споживацькі потреби -- профессиональные компетенции -- професійні компетенції -- профессиональные мотивации -- професійні мотивації -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- специалисты-маркетологи -- спецалісти-маркетологи
Анотація: Досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в іх професіональному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гаврилець, Олеся Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Мукачівського державного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)