Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профессиональная подготовка педагогов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Набока, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент; декан факультету економіки й управління Слов'янського державного педагогічного університету).
    Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів / О. Набока // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- рефомування системи освіти -- реформирование системы образования -- професійно-орієнтовані технології -- профессионально-ориентированные технологии -- майбутні вчителі -- будущие учителя -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- вища неперервна освіта -- высшее непрерывное образование -- технологізація освітнього процесу -- технологизация образовательного процесса
Анотація: Визначено передумови, сутність, основні принципи та характеристики впровадження професійно орієнтованих технологій навчання у фахову підготовку майбутніх педагогів. Доведено, що професійно орієнтовані технології на сьогодні є домінантою у процесі модернізації вищої педагогічної школи. Їх використання сприяє реалізації на практиці сучасних систем навчання, що є ефективнішими порівняно з традиційними дидактичними системами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 32-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- інноваційні моделі -- инновационные модели -- контекстно-професійна підготовка -- контекстнопрофессиональная подготовка -- квазіпрофесійна підготовка -- квазипрофессиональная подготовка -- диверсифікація магістратури -- диверсификация магистратуры -- практико-орієнтоване навчання -- практико-ориентированное обучение -- тьютерство
Анотація: Досліджується проблема конструювання компетентністно-контекстної моделі підготовки педагогічних кадрів на тлі зміни структури освітньої діяльності, нарощування дослідницької компоненти, розширення функцій педагогічного університету в інноваційному соціально-економічному середовищі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


   
    Педагогічна Конституція Європи. Преамбула // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 111-116
ББК 74.58ж
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні конституції -- педагогические конституции -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- текст конституції -- текст конституции
Анотація: Текст Педагогічної Конституції Європи англійською, українською, російською мовами розміщено на сайті Асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Докашенко, Віктор (доктор історичних наук; професор).
    Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов / В. Докашенко, Л. Зєня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 15-19 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вчителі інозмних мов -- учителя иностранных языков -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- індивідуальне психологічне консультування -- индивидуальное психологическое консультирование -- тренінгові практики -- тренинговые практики -- моніторинг психологічного стану студентів -- мониторинг психологического состояния студентов -- підвищення рівня психологічної грамотності -- повышение уровня психологической грамотности -- психологічна грамотність студентів -- психологическая грамотность студентов -- міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність -- межкультурная иноязычная коммуникативная компетентность -- компоненти системи професійної підготовки -- компоненты системы профессиональной подготовки -- наукова діяльність ГІІМ -- научная деятельность ГИИЯ -- міжнародне співробітництво ГІІМ -- международное сотрудничество ГИИЯ
Анотація: Розглянуто модель ефективного освітнього середовища для професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Охарактеризовано особистість студентів і викладача крізь призму їхньої педагогічної взаємодії в навчальному процесі. Наголошено на значенні психологічного супроводу навчального процесу для саморозвитку студента, міжнародної діяльності вищого навчального закладу іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, наукової діяльності викладачів як основі функціонування освітнього середовища.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Зєня, Любов (кандидат педагогічних наук; професор кафедри методики викладання іноземних мов; заступник директора з науково-педагогічної і методичної роботи Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов); Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Горлівський інститут іноземних мов \о нем\; ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\

Знайти схожі

5.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи).
    Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 19-24 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- педагогическая инноватика -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- інноваційне середовище -- инновационная среда -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения культуры -- готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- готовность к инновационной педагогической деятельности -- інноваційна компетентність педагогів -- инновационная компетентноть педагогов -- регулятори інноваційної педагогічної діяльності -- регуляторы инновационной педагогической деятельности -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательльные учебные заведения -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглядається проблема готовності вчителя до інноваційної діяльності. Обгрунтовується, що її основними регулятивами є мотиваційний, когнітивний, креативний та рефлексивний компоненти. У зв'язку з цим визначаються такі поняття, як інноваційна компетентність педагога, інноваційний заклад освіти, його типи.


Знайти схожі

6.


    Кузьмич, Оксана (доцент кафедри слов'янської філології та загального мовознавства; кандидат педагогічних наук).
    Підготовка майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету у молодших школярів [Текст] / О. Кузьмич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- мовленєвий етикет -- языковый этикет -- молодші школярі -- младшие школьники -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- виховання мовленєвого етикету -- воспитание языкового этикета -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні програми -- учебные программы
Анотація: Досліджено актуальну й недостатньо розроблену педагогічною наукою та освітньою практикою проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету в молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)