Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=привлечение симпатии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дениско, Петро (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін).
    Комодифіковане "Я" - новий тип професіональної ідентичності / П. Дениско // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 81-97. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психологія особистості

   Психология

   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
комодифікація -- комодификация -- комодифіковане Я -- комодификованное Я -- самопрезентація -- самопрезентация -- індивідуалізм -- индивидуализм -- епоха гіперспоживання -- єпоха гипперпотребления -- пост-модернізм -- пост-модернизм -- людське Я -- человеческое Я -- персональна ідентичність -- персональная идентичность -- стратегії самопрезентації -- стратегии самопрезентации -- привернення симпатії -- привлечение симпатии -- самореклама -- гіперіндивідуалізм -- гиппериндивидуализм -- візуальна культура селфі -- визуальная культура селфи -- естетизація свого тіла -- єстетизация своего тела
Анотація: Розглянуто перетворення людського "Я" на товар за умов сучасного гіперспоживацького, пост-модерного суспільства. Проаналізовано істотні особливості комодифікованого "Я" та зміни в природі самопрезентації, яка стає головним способом конструювання комодифікованого "Я" під час інтеракцій з іншими людьми в повсякденному житті та в Інтернеті. Вживлення споживацьких патернів у процес самопрезентації призводить до того, що привертання симпатії та самореклама стають ключовими стратегіями самопрезентації для сучасних соціальних акторів, а інтеракції між індивідами, які мають комодифіковане "Я", неминуче переплітаються з комодифікацією їхніх стосунків і відтворюють контрактну модель стосунків. Внаслідок цього приватне "Я" (Я для себе) в індивідів спустошується, стає невловимим, адже вони зосереджені лише на своєму публічному "Я" (Я-для-інших). Нові комунікаційні технології та цифрові дивайси неабияк сприяють комодифікації людського "Я", бо перетворюють приватне життя індивіда на медійний товар, що публічно поширюється і Інтернеті. Комодифіковане "Я" багато в чому схоже з пост-модерним "Я", проте у дечому все ж відрізняється, а тому його можна називати пост-модерним "Я".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)