Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=привабливість територій<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Буднікевич, Ірина Михайлівна
(доктор економічних наук; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ).
Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 76-85. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
339.138
332.1
Рубрики:
Економіка
Економічна географія та регіональна економіка
Экономика
Экономическая география и региональная экономика
Кл.слова (ненормовані):
привабливість
територій
--
маркетинговий підхід
--
маркетингова політика привабливості
--
концепції маркетингу
територій
--
інструменти маркетингу
територій
--
маркетинг
територій
--
маркетинг территорий
--
привлекательность территорий
--
маркетинговый подход
--
маркетинговая политика привлекательности
--
концепции маркетинга территорий
--
инструменты маркетинга территорий
--
збутова концепція
--
сбытовая концепция
--
воркшопи
--
місто для туристів
--
город для туристов
--
партнерство з цілівими аудиторіями
--
партнерство с целевыми аудиториями
Анотація:
Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує
привабливість
окремо для кожної з ціпових груп. Визначено роль елементів комплексу маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні категорії, які формують понятійний апарат привабливості
територій
. Введено поняття маркетингова політика привабливості
територій
, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено, що за маркетинговим підходом
привабливість
територій
є відображенням ступеня задоволення потреб і очікувань ціпових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб 'єктивним, суперечливим, включає результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для ціпової аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу території, які будуть спрямовані на небажані для певної території ціпові аудиторії.
Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина Іванівна (аспірант кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку )
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)