Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=представницькі органи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Скрипнюк, В. М. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри державно-правових дисциплін правничого факультету Національного унверситету "Острозька академія").
    Демократія і проблеми конституційного забезпечення розвитку державної влади / В. М. Скрипнюк // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 90-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Кл.слова (ненормовані):
ветви государственной власти -- гілки державної влади -- властные полномочия -- владні повноваження -- главы государств -- глави держав -- государственное управление -- державне управління -- демократичний конституційний лад -- демократичний конституційний лад -- демократия -- демократія -- законодательная власть -- законодавча влада -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- исполнительная власть -- виконавча влада -- конституционная реформа -- конституційна реформа -- конституционные гарантии -- конституційні гарантії -- представительные органы -- представницькі органи -- разделение властей -- поділ влад -- социальная демократизация -- соціальна демократизація -- сравнительное правоведение -- порівняльне правознавство -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- управленческие взаимодействия -- управлінські взаємодії -- юридическая компартивистика -- юридична компартивістика
Анотація: Проаналізовано актуальні проблеми конституційного забезпечення демократичного розвитку державної влади в Україні. Спираючись на матеріал конституційної компаративістики, автор звертається до питань взаємодії між гілками державної влади, а також порядку їх формування. Досліджується специфіка взаємодії між різними гілками влади в контексті оновлення Конституції України. Автор досліджує конституційний досвід України, вказує на проблеми, що виникали у процесі взаємодії глави держави, виконавчої та законодавчої гілок влади після прийняття Конституції України 1996 р. Особлива увага надається проблемі співвідношення цілей забезпечення стабільності системи державного управління та демократизму публічної влади. Аргументується, що надмірне посилення окремих органів державної влади, якщо воно не супроводжується формуванням системи «стримувань і противаг», може спричинити загальне зменшення рівня демократизму держави. З цього погляду, підвищення «ефективності врядування» шляхом концентрації повноважень може спричинити згортання демократичних реформ. Доведено, що у процесі модернізації Конституції України має бути забезпечено інститути як поділу влади, так і їх взаємодії, що дозволить поєднати вимоги демократизму публічної влади з принципом її ефективності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституция Германии \о произв.\; Конституция Италии \о произв.\; Конституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\; Конституция Финляндии \о произв.\; Конституция Франции 1958 г. \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Косінов, С. (кандидат юридичних наук; доцент; начальник Державної фінансової інспекції в Харківській області).
    Народ як первинний суб'єкт здійснення контролю над публічною владою / С. Косінов // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 178-184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Кл.слова (ненормовані):
государственная власть -- державна влада -- гражданское общество -- громадянське суспільство -- международное сообщество -- міжнародна спільнота -- народовластие -- народовладдя -- непосредственная демократия -- безпосередня демократія -- общественные институты -- суспільні інституції -- первичные субъекты контроля -- первинні суб’єкти контролю -- представительские органы -- представницькі органи -- публичная власть -- публічна влада -- социальное управление -- соцальне управління -- управленческая двоякость -- управлінська двоїстість
Анотація: Контроль розглядається як елемент соціального управління, що забезпечує зворотній зв’язок між суб’єктом і об’єктом управління, в результаті чого публічна влада одночасно виступає суб’єктом контролю над суспільством та його об’єктом. Обґрунтовується необхідність відмови від розуміння контролю як діяльності, суб’єктом якої виступає виключно держава в особі уповноважених органів і посадових осіб. Об’єктом виступає публічна влада, а суб’єктом — не тільки державні інституції, а й громадянське суспільство і міжнародна спільнота. Визначено, що первинним суб’єктом контролю над здійсненням державної влади є народ, який може здійснювати контроль як безпосередньо (через інститути прямої демократії та різноманітні форми участі інститутів громадянського суспільства в суспільно­політичному житті), так і опосередковано (через представницькі органи публічної влади).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Заяць, Наталія Володимирівна (доктор юридичних наук; доцент кафедри теорії держави і прва Національної академії внутрішніх справ).
    Конституційно-правова відповідальність місцевих представницьких органів в Україні / Н. В. Заяць // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 12. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.6(4УКР)в7
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Местное самоуправление

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
досрочное прекращение полномочий -- дострокове припинення повноважень -- конституционо-правовая ответственность -- конституційно-правова відповідальність -- отзыв народных депутатов -- відкликання народних депутатів -- представительские органы -- представницькі органи -- місцеві представницькі органи
Анотація: На основі аналізу існуючих точок зору, досліджується специфіка конституційно-правової відповідальності представницьких органів місцевого самоврядування. У зв’язку з цим пропонуються авторські підходи та формулюється власне визначення конституційно-правової відповідальності представницьких органів місцевого самоврядування. Виокремлено форми конституційно-правової відповідальності представницьких органів місцевого самоврядування залежно від суб’єкта представницького органу. Наголошено на необхідності пошуку нових, більш дієвих форм конституційно-правової відповідальності представницьких органів місцевого самоврядування. Аналізуються питання недосконалості чинного законодавства щодо дострокового припинення вповноважень сільського, селищного, міського голови. Обґрунтовується позиція щодо необхідності розробки механізму відкликання депутатів виборцями. Акцентується увага на активізації правового виховання населення щодо сутності і цінності представницьких органів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституція України, основний закон \о произв.\; О местном самоуправлении в Украине, закон Украины \о произв.\; Про місцеве самоврядування в Україні, закон України \о произв.\; О статусе депутатов местных советов, закон Украины \о произв.\; Про статус депутатів місцевих рад, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Косінов, С. (кандидат юридичних наук; доцент; начальник Державної фінансової інспекції в Харківській області).
    Функції і принципи державного контролю [Текст] / С. Косінов // Право України : Юридичний журнал. - 2015. - № 6. - С. 179-184. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Анотація: На основі визначення цілей і завдань державного контролю проаналізовано його загальні та спеціальні функції. До загальних функцій віднесено регулятивну й охоронну функції, до спеціальних — стабілізаційну й інформаційну. Підкреслено зв'язок контролю із забезпеченням прав людини та підтвердженням легітимності державної влади. Зроблено висновок, що контроль як одна з юридичних форм діяльності має здійснюватися на основі трьох груп принципів: вимог, що ґрунтуються на системі принципів права (основоположних, загальних, галузевих принципах тощо); вимог, що діють у сфері державного управління (демократизм, соціальна спрямованість, публічність, гласність тощо); вимог власне контрольної діяльності (об'єктивність, поєднання плановості та систематичності, економічність, оперативність тощо). Наприкінці проведено відмежування принципів контролю від його гарантій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)