Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=потреби споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Бородачова, Наталія
(віце-президент з питань міжнародного співробітництва Всеукраїнської федерації
споживачів
"Пульс"; голова правління ГО "Інститут споживчих програм; експерт із захисту прав
споживачів
Проекту ЄС-ПРООН "Спільнота
споживачів
і громадські об'єднання").
Європейський контекст розвитку системи захисту прав
споживачів
/ Н. Бородачова> // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. -
№ 1
. - С. 56-60
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
споживачі
--
потреби
тели
--
права
споживачів
--
права
потреби
телей
--
захист прав
споживачів
--
защита прав
потреби
телей
--
споживча політика держави
--
потреби
тельская политика государства
--
потреби
споживачів
--
потребности
потреби
телей
--
зарубіжний досвід
--
практика захисту
споживачів
--
практика защиты
потреби
телей
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Цопа, Марина
(викладач; аспірант).
Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / М. Цопа> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 4
. - С. 48-55 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Кл.слова (ненормовані):
потреби
споживачів
--
потребности
потреби
телей
--
ринок безалкогольних напоїв
--
рынок безалкогольных напитков
--
ринок соків
--
рынок соков
--
збутова діяльність підприємств
--
сбытовая деятельность предприятий
Анотація:
Розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків. Їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Знайти схожі
>
3.
Романенко, Євген Олександрович
(доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики:
Політика
Политика
Державне управління
Государственное управление
Маркетинг
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы
--
адаптаційні процеси
--
государственное управление
--
державне управління
--
маркетинг государственного управления
--
маркетинг державного управління
--
индивидуальные интересы
--
індивідуальні інтереси
--
маркетинговые механизмы
--
маркетингові механізми
--
общественные потребности
--
суспільні
потреби
--
потреби
споживачів
--
потреби
тельские потребности
--
організаційні процеси
--
потребности граждан
--
потреби
громадян
--
социальные группы
--
соціальні групи
--
управленческиий инструментарий
--
управлінський інструментарій
Анотація:
З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Ефимец, Светлана
(руководитель отдела развития бизнеса, рекламы и PR).
Топ-5 трендов контент-маркетинга, которые станут ведущими в 2017 году [Текст] / С. Ефимец> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 38-39. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Кл.слова (ненормовані):
интернет-продвижение
--
рекомендательный контент
--
целевой контент-маркетинг
--
видеоконтент
--
эфемерный контент
--
потребности аудитории
--
целевые группы
--
інтернет-просування
--
рекомендаційний контент
--
цільовий контент-маркетинг
--
відеоконтент
--
ефемерний контент
--
потреби
споживачів
--
цільові групи
Анотація:
Дан краткий обзор основных видов контент-маркетинга, которые займут ключевые позиции в 2017 году.
Знайти схожі
>
5.
Швацька-Мокжицька, Джуанна
(доктор економічних наук ; професор ; завідуюча кафедрою європейської політики, громадських фінансів та маркетингу).
Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. -
N 1
. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг в агробізнесі
--
інноваційні стратегії
--
економіка продуктів харчування
--
маркетингові стратегії сільськогосподарських підприємств
--
маркетинг харчових продуктів
--
маркетингові інструменти
--
економіка їжі
--
потреби
споживачів
--
маркетинг в агробизнесе
--
инновационные стратегии
--
экономика продуктов питания
--
маркетинговые стратегии сельскохозяйственных предприятий
--
маркетинг пищевых продуктов
--
маркетинговые инструменты
--
экономика еды
--
предпочтения
потреби
телей
Анотація:
Відображено роль і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. Наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Наголошено на існуванні взаємно-субституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Проведена діагностика для визначення, які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.
Дод.точки доступу:
Принько, Мар’яна \пер. з англ.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)