Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потреби споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Бородачова, Наталія (віце-президент з питань міжнародного співробітництва Всеукраїнської федерації споживачів "Пульс"; голова правління ГО "Інститут споживчих програм; експерт із захисту прав споживачів Проекту ЄС-ПРООН "Спільнота споживачів і громадські об'єднання").
    Європейський контекст розвитку системи захисту прав споживачів / Н. Бородачова // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. - № 1. - С. 56-60
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- потребители -- права споживачів -- права потребителей -- захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- споживча політика держави -- потребительская политика государства -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- зарубіжний досвід -- практика захисту споживачів -- практика защиты потребителей


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Цопа, Марина (викладач; аспірант).
    Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / М. Цопа // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 48-55 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
потреби споживачів -- потребности потребителей -- ринок безалкогольних напоїв -- рынок безалкогольных напитков -- ринок соків -- рынок соков -- збутова діяльність підприємств -- сбытовая деятельность предприятий
Анотація: Розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків. Їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

3.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики: Політика
   Политика

   Державне управління

   Государственное управление

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы -- адаптаційні процеси -- государственное управление -- державне управління -- маркетинг государственного управления -- маркетинг державного управління -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- общественные потребности -- суспільні потреби -- потреби споживачів -- потребительские потребности -- організаційні процеси -- потребности граждан -- потреби громадян -- социальные группы -- соціальні групи -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\

Знайти схожі

4.


    Ефимец, Светлана (руководитель отдела развития бизнеса, рекламы и PR).
    Топ-5 трендов контент-маркетинга, которые станут ведущими в 2017 году [Текст] / С. Ефимец // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 38-39. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
интернет-продвижение -- рекомендательный контент -- целевой контент-маркетинг -- видеоконтент -- эфемерный контент -- потребности аудитории -- целевые группы -- інтернет-просування -- рекомендаційний контент -- цільовий контент-маркетинг -- відеоконтент -- ефемерний контент -- потреби споживачів -- цільові групи
Анотація: Дан краткий обзор основных видов контент-маркетинга, которые займут ключевые позиции в 2017 году.


Знайти схожі

5.


    Швацька-Мокжицька, Джуанна (доктор економічних наук ; професор ; завідуюча кафедрою європейської політики, громадських фінансів та маркетингу).
    Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг в агробізнесі -- інноваційні стратегії -- економіка продуктів харчування -- маркетингові стратегії сільськогосподарських підприємств -- маркетинг харчових продуктів -- маркетингові інструменти -- економіка їжі -- потреби споживачів -- маркетинг в агробизнесе -- инновационные стратегии -- экономика продуктов питания -- маркетинговые стратегии сельскохозяйственных предприятий -- маркетинг пищевых продуктов -- маркетинговые инструменты -- экономика еды -- предпочтения потребителей
Анотація: Відображено роль і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. Наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Наголошено на існуванні взаємно-субституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Проведена діагностика для визначення, які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Принько, Мар’яна \пер. з англ.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)