Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=политические технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Шачковська, Л. С. (викладач кафедри філософії та суспільнознавства Уманського державного педагогічного університету).
    Виборча реформа 1997 р. та її вплив на процеси трансформації партійної системи України / Л. С. Шачковська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 3. - С. 113-118. - Бібліографія : С.118 : 12 назв
УДК
ББК 66.04

Кл.слова (ненормовані):
вибори -- виборча реформа -- виборча система -- виборчі кампанії -- выборы -- змішана виборча система -- избирательная реформа -- избирательная система -- избирательные кампании -- мажоритарно-пропорциональная система -- мажорітарно-пропорційна система -- парламентские выборы -- парламентські вибори -- партийная система -- партійна система -- Политика. Политология -- политическая трансформация -- политические партии -- политические технологии -- Політика. Політологія -- політична трансформація -- політичні партії -- політичні технології -- смешанная избирательная система -- Украина -- Україна -- универсальные партии -- універсальні партії
Анотація: Вивчається взаємодія виборчої та партійної систем в Україні, зокрема вплив виборчої реформи 1997 р. (коли була запроваджена змішана (мажоритарно-пропорційна система) на становлення партійної системи.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Гуляєв, О. В. (здобувач кафедри політології Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара).
    Спін-технології в політиці як дійовий антикризовий засіб / О. В. Гуляєв // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 137-140. - Бібліографія: С. 140 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
журналистика -- журналістика -- зв'язки з громадськістю -- информация -- інформація -- мас-медіа -- масс-медиа -- менеджмент новин -- менеджмент новостей -- новини -- новости -- политические коммуникации -- политические технологии -- политические консультанты -- политический ПР -- политическое консультирование -- політичне консультування -- політичні консультанти -- політичні комунікації -- політичні технології -- связи с общественностью -- спин-доктор -- спин-операции -- спин-технологии -- спін-лікар -- спін-операції -- спін-технології
Анотація: У статті визначаються поняття та функції спін-технологій, розкривається особливість їх застосування в політиці під час кризових ситуацій.


Знайти схожі

3.


    Луценко, К. В. (доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук).
    Політична реклама в світлі маркетингового підходу / К. В. Луценко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 168-173. - Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- коммуникативные технологии -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- политическая пропаганда -- политическая реклама -- политические технологии -- политический PR -- политический маркетинг -- політична пропаганда -- політична реклама -- політичний PR -- політичний маркетинг -- політичні технології -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація
Анотація: У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов.


Знайти схожі

4.


    Максимець, Б. В. (аспірант Інституту історії і політології Прикарпатського наіонального університету ім. В. Стефаника).
    Регламентація виборчим законодавством участі політичних партій в електоральних процесах: європейський та український досвід / Б. В. Максимець // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 159-163. - Бібліографія : С.162-163 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.3(0),131
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
виборча агітація -- виборча кампанія -- виборча система -- виборча система України -- виборче право -- електоральна поведінка -- избирательная кампания -- избирательная система -- избирательная система Украины -- избирательное право -- информационные войны -- інформаційні війни -- країни Європейського Союзу -- партийная система -- партійна система -- политические партии -- политические партии зарубежных стран -- политические партии Украины -- политические технологии -- політичні партії -- політичні партії України -- політичні технології -- предвыборная агитация -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація -- страны Европейского Союза -- электоральное поведение
Анотація: Розглядається питання регулювання виборчим законодавством ролі політичних партій в електоральних процесах, умов допуску політичних партій до виборів, моделей їх участі у виборчих кампаніях, проведення передвиборчої агітації політичними партіями в контексті міжнародного й національного досвіду.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

5.


    Дерев'янчук, Ж. М. (магістр політології Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Процес впливу політичних технологій на прийняття масових рішень / Ж. М. Дерев'янчук // Грані. - 2011. - № 4. - С. 165-168. - Література : С.168 : 8 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
колективні рішення -- коллективные решения -- манипулирование -- маніпулювання -- масові рішення -- массовые решения -- политическая деятельность -- политические технологии -- политическое действие -- політична дія -- політична діяльність -- політичні технології -- прийняття політичних рішень -- прийняття рішень -- принятие решений -- принятие политических решений
Анотація: У даній роботі автор аналізує процес впливу на прийняття політичних рішень, а також з'ясовує, за допомогою яких технологій здійснюється вплив на формування "колективного рішення".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Гугнина, Т. А. (адъюнкт Политехнического университета; кандидат наук по государственному управлению; Польша; Жешув).
    Политический маркетинг в контексте цивилизационного процесса / Т. А. Гугнина // Грані. - 2012. - № 4. - С. 147-152. - (Гугнин). - Бібліографія : С.152 : 18 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- политические технологии -- политический маркетинг -- политический рынок -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- політичні технології -- практическая политика -- практична політика
Анотація: Рассмотрены основные этапы развития теории и практики политического маркетинга, анализируются его основные категории, инструменты и технологии применения на политическом рынке.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Прасюк, О. В. (викладач Національного університету "Острозька академія"; Острог).
    Вплив теледебатів на формування електоральної громадської думки під час президентських виборів / О. В. Прасюк // Грані. - 2012. - № 4. - С. 119-122. - Бібліографія : С.122 : 15 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- громадська думка -- електоральна громадська думка -- електоральна соціологія -- ЗМІ і громадська думка -- избирательные технологии -- политический имидж -- имидж политического лидера -- імідж -- общественное мнение -- политическая социология -- политические технологии -- політична соціологія -- політичні технології -- президентские выборы -- президентські вибори -- СМИ и общественное мнение -- теледебати -- теледебаты -- электоральная социология -- электоральное общественное мнение
Анотація: Розглянуто телевізійні дебати між кандидатами на посаду президента як різновид медіапродукту і форму передвиборчої агітації, окреслено їх вплив на формування громадської електоральної думки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Висоцький, О. Ю. (доктор політичних наук; професор Національної металургійної академії України).
    Особливості запобігання делігітимаційним загрозам політичному режиму в Україні / О. Ю. Висоцький // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 105-11. - Література : С.110-111 : 19 назв
УДК
ББК 66.2
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
делигитимация -- делігітимація -- демократические изменения -- демократичні зміни -- политическая власть в Украине -- политическая деятельность -- политические технологии -- политический режим -- политический режим в Украине -- політична влада -- політична діяльність -- політична ситуація -- політичний режим -- політичні технології -- социально-политическая ситуация в Украине начала ХХІ в.
Анотація: Визначено технології, які використовуються для запобігання делігітимаційним загрозам політичному режиму в Україні, проаналізовано особливості та наслідки їх застосування.


Дод.точки доступу:
Янукович, Виктор Федорович (украинский политик, президент Украины с 2010 г. ; 1950-) \о нем\; Партия регионов, политическая партия \о ней\Партія регіонів, політична партія \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Климанська, Л. Д. (кандидат філософських наук; доцент Національного університету "Львівська політехніка").
    Технологія проблематизації складних соціальних обставин як фактор політичного процесу в Україні / Л. Д. Климанська // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 73-78. - Література : С.77-78 : 35 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
російська версія мовної проблеми -- русская версия языковой проблемы -- украинская версия языковой проблемы -- українська версія мовної проблеми -- мовна політика України -- мовні проблеми -- политическая деятельность -- политические технологии -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний процес -- політичні технології -- складні соціальні обставини -- сложные социальные обстоятельства -- социальное конструирование -- социальные проблемы -- соціальне конструювання -- соціальні проблеми -- фрейминг -- фреймінг -- языковая политика в Украине -- языковые проблемы
Анотація: Аналізуються технології проблематизації складних соціальних обставин. Обгрунтовується тема, що саме за допомогою таких технологій складні соціальні обставини перетворюються на соціальну проблему, яку покликані врегульовувати курси соціальної політики.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Павлов, Д. М. (Національна металургійна академія України; Дніпропетровськ).
    Громадська думка як об'єкт політичної пропаганди / Д. М. Павлов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 54-60. - Література : С.58-60 : 28 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
громадська думка -- коммуникативные технологии -- общественное мнение -- политическая пропаганда -- политическая социология -- политические технологии -- політична пропаганда -- політична соціологія -- політичні технології -- прайминг -- фрейминг
Анотація: Автор аналізує роль громадської думки як об'єкта здійснення політичної пропаганди. Виявлено, що здатність впливати на формування громадської думки є індикатором ефективності політичної пропаганди.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)