Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінкові стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Тапуріка, Оана-Каталіна (доцент Бухаретської академії економічних студій; м.Бухарест; Румунія; PhD (менеджмент)).
    Стратегічні варіанти суб'єктів економічної діяльності в галузі поновлюваних джерел енергії і вплив проектного управління на торгівлю "зеленими сертифікатами" / О. -К. Тапуріка, Ф. Тахе // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 460-471 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.14в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика энергетики

   Економіка енергетики

Кл.слова (ненормовані):
возобновляемые источники энергии -- відновлювані джерела енергії -- предпринимательство -- підприємництво -- зеленые сертификаты -- зелені сертифікати -- конкурентоспособность энергетических компаний -- конкурентоспроможність енергетичних компаній -- поведенческие стратегии -- поведінкові стратегії -- проектный менеджмент -- проектний менеджмент -- рыночные механизмы -- ринкові механізми -- стратегические варианты -- стратегічні варіанти -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- энергетические компании -- енергетичні компанії
Анотація: Проведено детальний аналіз основних стратегічних варіантів для суб'єктів економічної діяльності в галузі відновлюваних джерел енергії з урахуванням їх участі на ринку "зелених сертифікатів". Проведено причинний аналіз основних змінних, які впливають на цей ринок, описано причинно-наслідкові зв'язки між змінними за допомогою циклічної схеми. Розроблено комплекс стратегічних варіантів для суб'єктів економічної діяльності, виходячи зі змодельованих залежностей, та приведено міркування про те, як проектний менеджмент міг би підвищити конкурентоспроможність енергетичних компаній на ринку "зелених сертифікатів". Розглянуто приклад румунського ринку як джерела даних і прикладів стратегічної поведінки на ринках, що розвиваються.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тахе, Флорін (аспірант Бухаретської академії економічних студій; м.Бухарест; Румунія)

Знайти схожі

2.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 7-12 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії ринкового господарства

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- потребительское поведение -- вторинні потреби -- вторичные потребности -- ключевые факторы совершения покупок -- ключові фактори здійснення покупок -- личностные типы -- особистисні типи -- маркетинговое классифицирование -- маркетингове класифікуання -- первичные потребности -- первинні потреби -- поведенческие стратегии -- поведінкові стратегії -- потребительские потребности -- споживчі потреби -- практические подходы -- практичні підходи
Анотація: Проаналізовано існуючі підходи до розуміння категорії “потреба”, погляди на класифікацію потреб та їхню ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їхня класифікація з погляду наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\2.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Сазонов, Виктор Владимирович (аспирант Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Инвесторы мирового рынка золота [Текст] : классификация и теоретические аспекты поведения / В. В. Сазонов, Дм. В. Николаев, О. В. Правиков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 52-57 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.268г-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория международных финансовых отношений

   Теорія міжнародних фінансових відносин

   Азия
    Азія

Кл.слова (ненормовані):
классификация инвестторов рынка золота -- класифікація інвесторів ринку золота -- инвестиции в золото -- інвестиції в золото -- инвестиционные активы -- інвестиційні активи -- мировой рынок золота -- світовий ринок золота -- поведенческие стратегии -- поведінкові стратегії -- сырьевые товары -- сировинні товари
Анотація: Предложена классификация инвесторов на рынке золота, которая основывается на сути функционирования данного рынка и на его фундаментальных аспектах. Данная классификация предусматривает особенности использования золота в качестве сырьевого товара и в качестве инвестиционного актива. В основе ее лежит ряд переменных, таких как срок инвестирования, ликвидность используемых инструментов, используемая инвестиционная стратегия, вид активов для инвестирования, ценовая эластичность в краткосрочном периоде, мотивация и степень специализации.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Николаев, Дмитрий Валентинович (кандидат экономических наук; доцент кафедры экономической теории Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия); Правиков, Олег Владимирович (кандидат экономических наук; доцент кафедры экономической теории Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)