Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний дискурс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Морозов, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; Криворізський національний університет "Криворізський педагогічний інститут").
    Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / В. Морозов // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв
ББК 74.580.253
Рубрики: Информационные технологии в образовании
   Інформаційні технології в освіті

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- педагогічний дискурс -- інформаційна грамотність -- комп'ютерна техніка -- информационные технологии -- педагогический дискурс -- информационная грамотность -- компьютерная техника -- новые информационные технологии -- новітні інформаційні технології
Анотація: Педагогічний дискурс вдосконалюватиметься через використання телекомунікаційних мереж з інтерактивними та мультимедійними технологіями.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Москалик, Геннадій (кандидат філософських наук; здобувач Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Г. Москалик // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв
ББК 74.04
Рубрики: Организация образования
   Організація освіти

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- феномен освіти -- феномен образования -- соціалізація освіти -- педагогічний дискурс -- інноваційна педагогічна діяльність -- зміст освіти -- концепції змісту освіти -- концепции содержания образования -- функції освіти -- функции образования -- теорія навчання -- теория обучения -- педагогічна творчість -- образование -- социализация образования -- педагогический дискурс -- инновационная педагогическая деятельность -- содержание образования -- педагогическое творчество
Анотація: Розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Пентилюк, Марія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри мовознавства; заслужений діяч науки і техніки України ).
    Унормування терміносистеми з української лінгводидактики. Основні методичні поняття у сучасному педагогічному дискурсі [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 4. - С. 29-31. - Література : 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингвистическая терминология -- лингводидактика -- лінгвістична термінологія -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- педагогічний дискурс -- педагогический дискурс -- терминология лингводидактики -- термінологія лінгводидактики -- украинский язык -- українська мова -- вербальна поведінка -- вербальное поведение -- граматичне конструювання -- грамматическое конструирование -- граматичний розбір -- грамматический разбор -- граматичні ігри -- грамматические игры -- граматичні помилки -- грамматические ошибки -- дискурсна компетентність -- дискурсная компетентность -- міжкультурна комунікація -- межкультурная коммуникация -- міжпредметна компетентність -- межпредметная компетентность -- дискусійне мовлення -- дискусионная речь -- мовленнєвий етикет -- речевой этикет -- мовленнєвий жанр -- речевой жанр -- мовленнєві помилки -- языковые ошибки -- мовленнєвознавство
Анотація: Одним із напрямів діяльності наукової школи Марії Пентилюк є формування лінгводидактичної терміносистеми. Останнім часом спостерігається довільне використання неусталених у методичній науці дефініцій, що ускладнює розуміння педагогам и змісту новітніх наукових розвідок. Через те виникла потреба уточнити семантичне наповнення окремих понять, критеріями відбору стала частотність їх уживання в лінгводидактичних студіях.


Знайти схожі

4.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; член-кореспондент НАН УКраїни; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор).
    Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 1. - С. 5-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Образование. Педагогика
   Общая педагогика

   Освіта. Педагогіка

   Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
визначення понять -- определение понятий -- педагогічний дискурс -- педагогический дискурс -- особливості педагогічного дискурсу -- особенности педагогического дискурса -- елементи педагогічного дискурсу -- элементы педагогического дискурса
Анотація: Показано, що дійсна демократизація освіти можлива лише на дискурсній основі, де кожен з учасників навчально-виховного процесу має можливість висловлювати власну думку, відстоювати її під час перманентних дискусій. Тому останнім часом особлива увага дослідників спрямована на вивчення педагогічного дискурсу. Головною метою цих досліджень є насамперед лінгвістичний аспект суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників дискурсу з огляду на його тлумачення як ситуативно й соціально визначеної мовленнєвої діяльності. Але розмаїті дискурсивні практики зумовлюють необхідність перегляду такого розуміння педагогічного дискурсу та перенесення ваги в його оцінці із суто лінгвістичного аналізу на соціальні фактори спілкування. Це спонукає до вивчення екстралінгвістичних факторів розгортання педагогічного дискурсу як мовної, комунікативної, ситуативної, особистісно й статусно орієнтованої компетенції, яка визначається усталеними в суспільстві сферами спілкування і соціальними інститутами.


Дод.точки доступу:
Силадій, Іван (кандидат педагогічних наук; здобувач)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)