Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогический дискурс<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Морозов, Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент; Криворізський національний університет "Криворізський педагогічний інститут").
Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний
дискурс
/ В. Морозов> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 2
. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв
ББК
74.580.253
Рубрики:
Информационные технологии в образовании
Інформаційні технології в освіті
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології
--
педагогічний
дискурс
--
інформаційна грамотність
--
комп'ютерна техніка
--
информационные технологии
--
педагогический
дискурс
--
информационная грамотность
--
компьютерная техника
--
новые информационные технологии
--
новітні інформаційні технології
Анотація:
Педагогічний
дискурс
вдосконалюватиметься через використання телекомунікаційних мереж з інтерактивними та мультимедійними технологіями.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Москалик, Геннадій
(кандидат філософських наук; здобувач Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Феномен "освіти" у педагогічному
дискурс
і на межі століть / Г. Москалик> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 4
. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв
ББК
74.04
Рубрики:
Организация образования
Організація освіти
Кл.слова (ненормовані):
освіта
--
феномен освіти
--
феномен образования
--
соціалізація освіти
--
педагогічний
дискурс
--
інноваційна педагогічна діяльність
--
зміст освіти
--
концепції змісту освіти
--
концепции содержания образования
--
функції освіти
--
функции образования
--
теорія навчання
--
теория обучения
--
педагогічна творчість
--
образование
--
социализация образования
--
педагогический
дискурс
--
инновационная педагогическая деятельность
--
содержание образования
--
педагогическое творчество
Анотація:
Розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Пентилюк, Марія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри мовознавства; заслужений діяч науки і техніки України ).
Унормування терміносистеми з української лінгводидактики. Основні методичні поняття у сучасному педагогічному
дискурс
і [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 29-31. - Література : 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингвистическая терминология
--
лингводидактика
--
лінгвістична термінологія
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
педагогічний
дискурс
--
педагогический
дискурс
--
терминология лингводидактики
--
термінологія лінгводидактики
--
украинский язык
--
українська мова
--
вербальна поведінка
--
вербальное поведение
--
граматичне конструювання
--
грамматическое конструирование
--
граматичний розбір
--
грамматический разбор
--
граматичні ігри
--
грамматические игры
--
граматичні помилки
--
грамматические ошибки
--
дискурс
на компетентність
--
дискурс
ная компетентность
--
міжкультурна комунікація
--
межкультурная коммуникация
--
міжпредметна компетентність
--
межпредметная компетентность
--
дискусійне мовлення
--
дискусионная речь
--
мовленнєвий етикет
--
речевой этикет
--
мовленнєвий жанр
--
речевой жанр
--
мовленнєві помилки
--
языковые ошибки
--
мовленнєвознавство
Анотація:
Одним із напрямів діяльності наукової школи Марії Пентилюк є формування лінгводидактичної терміносистеми. Останнім часом спостерігається довільне використання неусталених у методичній науці дефініцій, що ускладнює розуміння педагогам и змісту новітніх наукових розвідок. Через те виникла потреба уточнити семантичне наповнення окремих понять, критеріями відбору стала частотність їх уживання в лінгводидактичних студіях.
Знайти схожі
>
4.
Федоренко, С. В.
Методологічне значення педагогічного
дискурс
у у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США / С. В. Федоренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 3
. - С. 56-61. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
США
Кл.слова (ненормовані):
бакалавриат
--
бакалавріат
--
вища освіта
--
вища освіта за кордоном
--
вища школа
--
высшая школа
--
высшее образование
--
высшее образование за рубежом
--
гуманитарная культура студентов
--
гуманітарна культура студентів
--
навчально-педагогічний
дискурс
--
образование в США
--
образование за рубежом
--
освіта в США
--
освіта за кордоном
--
педагогический
дискурс
Анотація:
Йдеться про педагогічний
дискурс
як методологічний чинник унормованості процесу творення та продукування соціокультурних смислів життєдіяльності студента в ході загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США.
Знайти схожі
>
5.
Андрущенко, Віктор
(доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; член-кореспондент НАН УКраїни; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор).
Поняття педагогічного
дискурс
у в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 1
. - С. 5-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
визначення понять
--
определение понятий
--
педагогічний
дискурс
--
педагогический
дискурс
--
особливості педагогічного
дискурс
у
--
особенности педагогического
дискурс
а
--
елементи педагогічного
дискурс
у
--
элементы педагогического
дискурс
а
Анотація:
Показано, що дійсна демократизація освіти можлива лише на
дискурс
ній основі, де кожен з учасників навчально-виховного процесу має можливість висловлювати власну думку, відстоювати її під час перманентних дискусій. Тому останнім часом особлива увага дослідників спрямована на вивчення педагогічного
дискурс
у. Головною метою цих досліджень є насамперед лінгвістичний аспект суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників
дискурс
у з огляду на його тлумачення як ситуативно й соціально визначеної мовленнєвої діяльності. Але розмаїті
дискурс
ивні практики зумовлюють необхідність перегляду такого розуміння педагогічного
дискурс
у та перенесення ваги в його оцінці із суто лінгвістичного аналізу на соціальні фактори спілкування. Це спонукає до вивчення екстралінгвістичних факторів розгортання педагогічного
дискурс
у як мовної, комунікативної, ситуативної, особистісно й статусно орієнтованої компетенції, яка визначається усталеними в суспільстві сферами спілкування і соціальними інститутами.
Дод.точки доступу:
Силадій, Іван (кандидат педагогічних наук; здобувач)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)