Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогические идеи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-16
>
1.
Лавриченко, Наталія
(завідувач лабораторії порівняльної педагогики Інституту педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Демократичне громадянство як світоглядно-педагогічна доктрина для суспільства знань / Н. Лавриченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 15-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
суспільство знань
--
демократичне громадянство
--
соціально-педагогічні зміни
--
демократія
--
педагогічні ініціативи
--
педагогічні ідеї
--
навчання демократичного громадянства
--
шкільний навчальний процес
--
виховання учнів
--
общество знаний
--
демократическое гражданство
--
социально-
педагогические
изменения
--
педагогические
инициативы
--
педагогические
идеи
--
обучение демоко\ратического гражданства
--
школьный учебный процесс
--
воспитание учеников
Анотація:
Про проблеми демократичного громадянства як світоглядно-педагогічну доктрину спрямовану на розв'язування навчальних соціальних проблем і цілосну ідеологію суспільства знань.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Сяо, Су
В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика
--
зарубіжна педагогіка
--
история педагогики
--
історія педагогіки
--
керування школою
--
класний керівник
--
классный руководитель
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
навчання
--
образование в Китае
--
обучение
--
освіта в Китаї
--
педагогика Китая
--
педагогические
идеи
--
педагогический опыт
--
педагогическое наследие
--
педагогіка Китаю
--
педагогічна спадщина
--
педагогічний досвід
--
педагогічні ідеї
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
руководство школой
--
шкільна педагогіка
--
школьная педагогика
Анотація:
Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Сяомань, Чжу
(доктор педагогічних наук; професор Пекінського педагогічного універсітету; директор Міжнародного дослідницького центру ЮНЕСКО із сільської освіти).
Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному суспільстві / Чжу Сяомань> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 20-22 : фото. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Китай
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина
--
педагогічні моделі
--
міжнародна освіта
--
педагогічні ідеї
--
модель успіху
--
модель"Школа радості"
--
модель гармонійного розвитку
--
педагогическое наследие
--
педагогические
модели
--
международное образование
--
педагогические
идеи
--
модель успеха
--
модель "Школа радости"
--
модель гармонического развития
Анотація:
Розглянуто вплив педагогічної концепції В.О.Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї (зокрема узагальнено моделі роботи китайських шкіл з ідеями видатного українського педагога), а також на освіту в міжнародному співтоваристві.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, В. А. (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Федчишин, Надія
(доцент кафедри іноземних мов Галицького інституту іменя В'ячеслава Чорновола; кандидат педагогічних наук; м. Тернопіль).
Гербартіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи / Н. Федчишин> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 6
. - С. 57-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
гербартіанство
--
гербартианство
--
релігійно-моральне виховання
--
религиозно-моральное воспитание
--
педагогічні течії
--
педагогические
течения
--
педагогічні погляди
--
педагогические
взгляды
--
педагогічні ідеї
--
педагогические
идеи
--
вчені-педагоги
--
ученые-педагоги
Анотація:
Аналізуються педагогічні погляди одного із представників педагогічної течії гербартіанства Т. Ціллера, розкривається зміст основних ідей ученого: концепція у навчанні, ідея внутрішньої свободи та релігійно-морального виховання, різнобічність навчання; а також цінність його педагогічної концепції.
Дод.точки доступу:
Ціллер, Т. (вчений-педагог ; 1817-1882) \про нього\
Знайти схожі
>
5.
Бех, Іван
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 4-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
наукові школи
--
научные школы
--
наукові позиції
--
научные позиции
--
альтернативні погляди
--
альтернативные взгляды
--
розвивальне виховання
--
развивающее воспитание
--
педагогіка підтримувального розвитку
--
педагогика поддерживающего развития
--
педагогіка керованого розвитку
--
педагогика управляющего развития
--
педагогічні ідеї
--
педагогические
идеи
--
ідея вільної дитини
--
идея свободного ребенка
--
виховні стратегії
--
воспитательные стратегии
Анотація:
Розглядаються наукові позиції, на яких грунтується педагогіка підтримувального та педагогіка керованого виховання і розвитку підростаючої особистості.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.2.pdf
Знайти схожі
>
6.
Фасоля, Анатолій
(співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
ІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерсва освіти і науки України. - 2013. -
№ 9
. - С. 8-14 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ідеї
--
формування суб`єктивності учня -читача
--
особистісно зорієтоване навчання
--
фестивалі
--
майстер -класи
--
система ОЗОН
--
учень -читач
--
педагогические
идеи
--
формирование субьективности ученика-читателя
--
личносно-ориентированое обучение
--
фестивали
--
мастер-класы
--
система ОЗОН
Анотація:
Пошуки шляхів розв`язання однієї з найгостріших і найактуальніших проблем сучасної школи-формування суб`єктності учня-читача.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Калінченко, Надія
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ).
Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Кл.слова (ненормовані):
творчість
--
творчество
--
творчі здібності
--
творческие способности
--
розумове виховання
--
умственное воспитание
--
теорії формування знань
--
теории формирования знаний
--
творчий характер пізнавальної діяльності
--
творческий характер познавательной деятельности
--
пізнавальна діяльність
--
познавательная деятельность
--
етапи розвитку творчих здібностей
--
этапы развития творческих способностей
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
виховання школярів
--
воспитатние школьников
--
теорія виховання
--
теория воспитания
--
змістове узагальнення
--
содержательное обобщение
--
розвивальне навчання
--
развивающее обучение
--
поєтапне формування розумових дій
--
поэтапное формирование умственных действий
--
інтелектуальні вміння
--
интеллектуальные умения
--
уміння культури розумової праці
--
умения культуры умственного труда
--
педагогічгі ідеї
--
педагогические
идеи
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
Анотація:
Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Березівська, Лариса
(доктор педагогічних наук; професор; директор; Державна науково-педагогічна бібліотека імені В. О. Сухомлинського).
Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) / Л. Березівська> // Рідна школа. - 2016. -
№ 1
. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
національне-виховання
--
национальное воспитание
--
національно-патріотичне виховання
--
национально-патриотическое воспитание
--
школярі
--
школьники
--
засоби національного виховання
--
средства национального воспитания
--
українські школи
--
украинские школы
--
педагогічні ідеї
--
педагогические
идеи
--
Українська революція
--
Украинская революция
--
периодические издания
--
періодичні видання
--
журналы
--
журнали
Анотація:
Розкрито ідеї українських педагогів, освітян щодо національно-патріотичного виховання школярів на сторінках журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) задля їх осмислення в сучасному освітньому і виховному просторі. Аналіз матеріалів журналу засвідчив, що на основі опанування зарубіжного досвіду, критичного переосмислення успадкованої денаціоналізованої системи виховання в умовах відсутності української школи в Російській імперії українські педагоги розмірковували над суттю понять "національне виховання", "національно-патріотичне виховання". Особливу увагу сконцентровано на ідеях щодо ролі та значення національно-патріотичного виховання для розвитку української дитини зокрема й української нації загалом. Виявлено, що педагоги з власного досвіду, спираючись на ідеї вітчизняних і зарубіжних дослідників, називали дієві засоби національного виховання: українська школа, українська мова навчання, зміст освіти, запровадження предметів українознавства (українська мова і література, історія і географія України); позанавчальна робота і позашкільна освіта. Аргументовано, що зі сторінок часопису постає стратегічна мета національного виховання - виховання у дітей і молоді поваги і любові до Батьківщини, українського народу задля утвердження України як авторитетної держави у світі; становлення громадянина-патріота.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\11.pdf
Дод.точки доступу:
Вільна українська школа, журнал \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Пугач, Анжеліна
(кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського з нагоди 25-річчя від часу заснування / А. Пугач> // Рідна школа. - 2016. -
№ 1
. - С. 72-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір
--
образовательное пространство
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
педагогічні асоціації
--
педагогические
ассоциации
--
педагогічні ідеї
--
педагогические
идеи
--
педагогічна періодика
--
педагогическая периодика
--
сухомлиністика
--
сухомлинистика
Анотація:
Розглянуто історію створення Української асоціації Василя Сухомлинського з нагоди 25-річчя від часу заснування.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\15.pdf
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О. (педагог ; письменник ; 1918-1970) \про нього\; Українська асоціація Васился Сухомлинського \про неї\
Знайти схожі
>
10.
Ткаченко, Лідія
(кандидат педагогічних наук; завідувач сектору науково-аналітичної обробки та поширення інформації НАПН України).
Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку вітчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко> // Рідна школа. - 2016. -
№ 1
. - С. 75-78. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Історія освіти
История образования
Україна
Украина
Херсон
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір
--
образовательная среда
--
прес-конференції
--
пресс-конференции
--
педагогічні ідеї
--
педагогические
идеи
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
педагогічні асоціації
--
педагогические
ассоциации
--
вітчизняна педагогічна думка
--
отечественная педагогическая мысль
--
науково-практичні конференції
--
научно-практические конференции
Анотація:
Проаналізовано вітчизняну педагогічну думку В. Сухомлинського та його внесок в освітній простір.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\16.pdf
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \про нього\; Українська асоціація Васился Сухомлинського \про неї\Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховуємо культуру потреб особистості, науково-практична конференція \про неї\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-16
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)