Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические идеи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Лавриченко, Наталія (завідувач лабораторії порівняльної педагогики Інституту педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Демократичне громадянство як світоглядно-педагогічна доктрина для суспільства знань / Н. Лавриченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 15-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
суспільство знань -- демократичне громадянство -- соціально-педагогічні зміни -- демократія -- педагогічні ініціативи -- педагогічні ідеї -- навчання демократичного громадянства -- шкільний навчальний процес -- виховання учнів -- общество знаний -- демократическое гражданство -- социально-педагогические изменения -- педагогические инициативы -- педагогические идеи -- обучение демоко\ратического гражданства -- школьный учебный процесс -- воспитание учеников
Анотація: Про проблеми демократичного громадянства як світоглядно-педагогічну доктрину спрямовану на розв'язування навчальних соціальних проблем і цілосну ідеологію суспільства знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сяо, Су
    В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история педагогики -- історія педагогіки -- керування школою -- класний керівник -- классный руководитель -- моральне виховання -- моральное воспитание -- навчання -- образование в Китае -- обучение -- освіта в Китаї -- педагогика Китая -- педагогические идеи -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- педагогіка Китаю -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- педагогічні ідеї -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- руководство школой -- шкільна педагогіка -- школьная педагогика
Анотація: Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Сяомань, Чжу (доктор педагогічних наук; професор Пекінського педагогічного універсітету; директор Міжнародного дослідницького центру ЮНЕСКО із сільської освіти).
    Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному суспільстві / Чжу Сяомань // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 20-22 : фото. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина -- педагогічні моделі -- міжнародна освіта -- педагогічні ідеї -- модель успіху -- модель"Школа радості" -- модель гармонійного розвитку -- педагогическое наследие -- педагогические модели -- международное образование -- педагогические идеи -- модель успеха -- модель "Школа радости" -- модель гармонического развития
Анотація: Розглянуто вплив педагогічної концепції В.О.Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї (зокрема узагальнено моделі роботи китайських шкіл з ідеями видатного українського педагога), а також на освіту в міжнародному співтоваристві.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, В. А. (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Федчишин, Надія (доцент кафедри іноземних мов Галицького інституту іменя В'ячеслава Чорновола; кандидат педагогічних наук; м. Тернопіль).
    Гербартіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи / Н. Федчишин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 57-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
гербартіанство -- гербартианство -- релігійно-моральне виховання -- религиозно-моральное воспитание -- педагогічні течії -- педагогические течения -- педагогічні погляди -- педагогические взгляды -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги
Анотація: Аналізуються педагогічні погляди одного із представників педагогічної течії гербартіанства Т. Ціллера, розкривається зміст основних ідей ученого: концепція у навчанні, ідея внутрішньої свободи та релігійно-морального виховання, різнобічність навчання; а також цінність його педагогічної концепції.


Дод.точки доступу:
Ціллер, Т. (вчений-педагог ; 1817-1882) \про нього\

Знайти схожі

5.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
    Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 4-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
наукові школи -- научные школы -- наукові позиції -- научные позиции -- альтернативні погляди -- альтернативные взгляды -- розвивальне виховання -- развивающее воспитание -- педагогіка підтримувального розвитку -- педагогика поддерживающего развития -- педагогіка керованого розвитку -- педагогика управляющего развития -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- ідея вільної дитини -- идея свободного ребенка -- виховні стратегії -- воспитательные стратегии
Анотація: Розглядаються наукові позиції, на яких грунтується педагогіка підтримувального та педагогіка керованого виховання і розвитку підростаючої особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.2.pdf

Знайти схожі

6.


    Фасоля, Анатолій (співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
    ІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А. Фасоля // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерсва освіти і науки України. - 2013. - № 9. - С. 8-14 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ідеї -- формування суб`єктивності учня -читача -- особистісно зорієтоване навчання -- фестивалі -- майстер -класи -- система ОЗОН -- учень -читач -- педагогические идеи -- формирование субьективности ученика-читателя -- личносно-ориентированое обучение -- фестивали -- мастер-класы -- система ОЗОН
Анотація: Пошуки шляхів розв`язання однієї з найгостріших і найактуальніших проблем сучасної школи-формування суб`єктності учня-читача.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Калінченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ).
    Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчество -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- теорії формування знань -- теории формирования знаний -- творчий характер пізнавальної діяльності -- творческий характер познавательной деятельности -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- етапи розвитку творчих здібностей -- этапы развития творческих способностей -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- виховання школярів -- воспитатние школьников -- теорія виховання -- теория воспитания -- змістове узагальнення -- содержательное обобщение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- поєтапне формування розумових дій -- поэтапное формирование умственных действий -- інтелектуальні вміння -- интеллектуальные умения -- уміння культури розумової праці -- умения культуры умственного труда -- педагогічгі ідеї -- педагогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; директор; Державна науково-педагогічна бібліотека імені В. О. Сухомлинського).
    Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) / Л. Березівська // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
національне-виховання -- национальное воспитание -- національно-патріотичне виховання -- национально-патриотическое воспитание -- школярі -- школьники -- засоби національного виховання -- средства национального воспитания -- українські школи -- украинские школы -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- Українська революція -- Украинская революция -- периодические издания -- періодичні видання -- журналы -- журнали
Анотація: Розкрито ідеї українських педагогів, освітян щодо національно-патріотичного виховання школярів на сторінках журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) задля їх осмислення в сучасному освітньому і виховному просторі. Аналіз матеріалів журналу засвідчив, що на основі опанування зарубіжного досвіду, критичного переосмислення успадкованої денаціоналізованої системи виховання в умовах відсутності української школи в Російській імперії українські педагоги розмірковували над суттю понять "національне виховання", "національно-патріотичне виховання". Особливу увагу сконцентровано на ідеях щодо ролі та значення національно-патріотичного виховання для розвитку української дитини зокрема й української нації загалом. Виявлено, що педагоги з власного досвіду, спираючись на ідеї вітчизняних і зарубіжних дослідників, називали дієві засоби національного виховання: українська школа, українська мова навчання, зміст освіти, запровадження предметів українознавства (українська мова і література, історія і географія України); позанавчальна робота і позашкільна освіта. Аргументовано, що зі сторінок часопису постає стратегічна мета національного виховання - виховання у дітей і молоді поваги і любові до Батьківщини, українського народу задля утвердження України як авторитетної держави у світі; становлення громадянина-патріота.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\11.pdf

Дод.точки доступу:
Вільна українська школа, журнал \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
    Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського з нагоди 25-річчя від часу заснування / А. Пугач // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 72-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательное пространство -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогічні асоціації -- педагогические ассоциации -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- педагогічна періодика -- педагогическая периодика -- сухомлиністика -- сухомлинистика
Анотація: Розглянуто історію створення Української асоціації Василя Сухомлинського з нагоди 25-річчя від часу заснування.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\15.pdf

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О. (педагог ; письменник ; 1918-1970) \про нього\; Українська асоціація Васился Сухомлинського \про неї\

Знайти схожі

10.


    Ткаченко, Лідія (кандидат педагогічних наук; завідувач сектору науково-аналітичної обробки та поширення інформації НАПН України).
    Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку вітчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 75-78. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти

   История образования

   Україна
    Украина

    Херсон

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательная среда -- прес-конференції -- пресс-конференции -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогічні асоціації -- педагогические ассоциации -- вітчизняна педагогічна думка -- отечественная педагогическая мысль -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции
Анотація: Проаналізовано вітчизняну педагогічну думку В. Сухомлинського та його внесок в освітній простір.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\16.pdf

Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \про нього\; Українська асоціація Васился Сухомлинського \про неї\Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховуємо культуру потреб особистості, науково-практична конференція \про неї\

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)