Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=освіта дорослих<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-16
>
1.
Макеєва, І. І.
Психологічні проблеми інформаційно-бібліотечної перекваліфікації бібліотекарів книгозбірень вишів / І. І. Макеєва> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:028.02
ББК
88.44
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
библиотекари
--
библиотеки ВУЗов
--
библиотеки высших учебных заведений
--
библиотечное образование
--
бібліотекарі
--
бібліотеки вищих навчальних закладів
--
бібліотеки навчальних закладів
--
бібліотечна
освіта
--
вища
освіта
--
высшее образование
--
образование взрослых
--
освіта
дорослих
--
переквалификация специалистов
--
перекваліфікація фахівців
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
психология библиотечной работы
--
психология профессий
--
психология учебной деятельности
--
психологія бібліотечної справи
--
психологія навчальної діяльності
--
психологія професій
Анотація:
Проаналізовані психологічні аспекти процеса підвищення інформаційно-бібліографічної кваліфікації фахівців бібліотек вузів, які впливають на формування професійної компетентності. Стратегія формуваня професійних знань, навичок та вмінь у бібліотекарів к нигозбірень закладів вишу залежить від трьох головних чинників організації навчального процесу: мети навчання (навіщо навчатися), змісту (чого навчатися), принципів організації навчального процесу (як навчати).
Знайти схожі
>
2.
Міщенко, Володимир
(доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України).
Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.014
ББК
74.05
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Неперервна
освіта
Образование. Педагогика
Непрерывное образование
Іспанія
Испания
Словенія
Словения
Австрія
Австрия
Норвегія
Норвегия
Кл.слова (ненормовані):
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
професійне спрямування освыти
--
профессиональная направленность образования
--
формальна
освіта
--
формальное образование
--
неформальна
освіта
--
неформальное образование
--
економічна
освіта
--
экономическое образование
--
освіта
дорослих
--
образование взрослых
--
дорослі учні
--
взрослые ученики
--
освіта
впродовж життя
--
образование на протяжении жизни
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
--
системи непрерервної освіти
--
системы непрерывного образования
Анотація:
Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти.
Дод.точки доступу:
Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Гіптерс, Зінаїда
(кандидат педагогічних наук; доцент Львіського інституту банківської справи).
Марко Кропивницький і західноукраїнська інтелігенція у справі економічної освіти дітей і
дорослих
другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / Зінаїда Гіптерс> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 7
. - С. 11-16. - Бібліографія : С.16 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"18"
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство, 19 ст. кін.-20 ст. поч.
Литературоведение, 19 ст. кін.-20 ст. поч.
Україна
Украина
Галичина
Кл.слова (ненормовані):
економічна
освіта
--
история образования в Украине
--
история украинского театра
--
історія освіти в Україні
--
історія українського театру
--
культурно-просветительская работа
--
культурно-просвітня робота
--
образование взрослых
--
освіта
дорослих
--
украинская интеллигенция
--
украинская литература
--
украинское национальное возрождение
--
українська інтелігенція
--
українська література
--
українське національне відродження
--
экономическое образование
Анотація:
Попри відсутність держави, авторитарність системи освіти, прогресивні культурно-освітні діячі другої половини 19 - початку 20 ст. започаткували національне відродження Галичини на засадах торговельно-кооперативного шкільництва, використовуючи передусім громадсько-педагогічне подвижництво. Розглянуто діяльність товариства "Пр
освіта
" на західноукраїнських землях та окремих його діячів, зокрема Євгена Олесницького.
Дод.точки доступу:
Олесницький, Євген \о нем\; Кропивницький, Марко Лукич; Кропивницкий, Марк Лукич \о нем\; Пр
освіта
, товариство \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Дем'яненко, Наталія
.
Трансформація концепції освіти
дорослих
у другій половині XX ст. / Н. Дем'яненко> // Вища
освіта
України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 2
. - С. 59-65. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.4
Рубрики:
Образование взрослых
Освіта
дорослих
Кл.слова (ненормовані):
освіта
дорослих
--
неперервна
освіта
--
андрагогіка
--
герагогіка
--
образование взрослых
--
непрерывное образование
--
андрагогика
--
герагогика
Анотація:
Логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідей "
Освіта
дорослого населення" та "
Освіта
впродовж життя" здійснено на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 рр. (фонди ООН НБУ ім. В. І. Вернадського). Рівень реалізації проблеми в Україні висвітлено в контексті інтеграції до світового освітнього простору.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Товканець, Г. В.
Фінансово-економічна
освіта
як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці [] / Г. В. Товканець> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 18 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Чехія
Чехия
Кл.слова (ненормовані):
бюджетна грамотність
--
бюджетная грамотность
--
вища
освіта
--
вища
освіта
в зарубіжних країнах
--
высшее образование
--
высшее образование в зарубежных странах
--
грошова грамотність
--
денежная грамотность
--
економіка та
освіта
--
економічна криза
--
економічна
освіта
--
зарубежное образование
--
зарубіжна
освіта
--
образование в Чехии
--
образование взрослых
--
освіта
в Чехії
--
освіта
дорослих
--
финансовая грамотность
--
финансовое образование
--
финансово-экономическое образование
--
фінансова грамотність
--
фінансова
освіта
--
фінансово-економічна
освіта
--
ценовая грамотность
--
цінова грамотність
--
экономика и образование
--
экономический кризис
--
экономическое образование
Анотація:
Розглянуто проблеми економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Охарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методологічний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності
дорослих
.
Знайти схожі
>
6.
Семенюк, Наталія Вікторівна
(кандидат філософських наук; доцент; Хмельницький національний університет).
Безперервна
освіта
: світова практика й Україна / Н. В. Семенюк> // Вища
освіта
України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 4
. - С. 100-106. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК
74.05
Рубрики:
Непрерывное профессиональное образование
Безперервна професійна
освіта
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
безперервна
освіта
--
система освіти
--
культура навчання
--
освіта
дорослих
--
суб'єкти навчання
--
професійні знання
--
непрерывное образование
--
система образования
--
образование взрослых
--
субъекты обучения
--
профессиональные знания
--
образование на протяжении жизни
--
освіта
продовж життя
Анотація:
Проаналізовано проблему організації безперервної освіти, яка спрямована на постійне вдосконалення і цілісний розвиток людини протягом життя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Шугалій, Наталія Євгенівна
(Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя).
Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга - засновника сучасної освіти
дорослих
/ Н. Є. Шугалій> // Вища
освіта
України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 4
. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст. 21 назв
ББК
74.4
Рубрики:
Образование взрослых
Освіта
дорослих
Кл.слова (ненормовані):
освіта
дорослих
--
культурне відродження
--
національне відродження
--
образование взрослых
--
культурное возрождение
--
национальное возрождение
--
науково-педагогічна спадщина
--
научно-педагогическое наследие
Анотація:
Розглянуто стан дослідження наукового спадку Н. Грундтвіга - датського поета, філософа, теолога, натхненника соціального руху XIX ст. за національне та культурне відродження Вітчизни.
Дод.точки доступу:
Грундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (датский священник; писатель; философ ; 1783-1872) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Онопрієнко, Володимир
(доктор педагогічних наук; доцент Сумського національного аграрного університету).
Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a374.7
ББК
74.4
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Педагогіка
дорослих
Образование. Педагогика
Педагогика взрослых
Кл.слова (ненормовані):
освіта
дорослих
--
образование взрослых
--
процес навчання
дорослих
--
процесс обучения взрослых
--
андрагогіка
--
андрагогика
--
історія виникнення поняття андрагогіка
--
история возникновения понятия андрагогика
--
наукові погляди вчених
--
научные взгляды ученых
--
моделі навчання
--
модели обучения
Анотація:
Аналізуються сутність та природа освіти й виховання
дорослих
. Доводиться думка про те, що виховання
дорослих
людей відрізняється від виховання дітей та підлітків тим, що базується на різному минулому досвіді і на відмінному темпі перебігу психічних реакцій. Розглянуто функції, які виконує андрагогіка у сучасному суспільстві.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Ноулз, Малколм Шеппард (1913-1997) \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Кадемия, Майя Юхимівна
(кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського).
Сучасні педагогічні технології навчання
дорослих
/ М. Ю. Кадемия> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 2
. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.25 + 74.4
Рубрики:
Высшее профессиональное образование
Вища професійна
освіта
Образование взрослых
Освіта
дорослих
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології
--
педагогічні інновації
--
освіта
дорослих
--
Веб-квести
--
Блог-квести
--
е-Lеаrning
--
педагогические технологии
--
педагогические инновации
--
образование взрослых
--
Веб-квесты
--
Блог-квесты
--
електронне навчання
--
электронное обучение
--
е-lеагning
--
мобільне навчання
--
мобильное обучение
--
m-lеагning
--
всепроникаюче навчання
--
всепроникающее обучение
--
u-lеаrning
--
змішане навчання
--
смешанное обучение
--
електронні навчально-методичні комплекси
--
электронные учебно-методические комплексы
Анотація:
Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті
дорослих
, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання.
Знайти схожі
>
10.
Лук'янова, Л. Б.
Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти
дорослих
/ Л. Б. Лук'янова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 1
. - С. 64-69. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
374.7
ББК
74.4
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
законодательство в сфере образования
--
законодательство о высшем образовании
--
непрерывное образование взрослых
--
образование в Европейском Союзе
--
образование взрослых
--
образование за рубежом
--
образовательное законодательство
--
освіта
дорослих
--
освіта
за кордоном
--
освітнє законодавство
Анотація:
Висвітлено роль законодавчого врегулювання освіти
дорослих
та обгрунтовано доцільність розроблення відповідного законодавства для України, проаналізовано міжнародний досвід у цій сфері та перспективні напрями його адаптації в правовому полі України.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-16
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)