Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=організаційна сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мазаракі, Анатолій Олександрович (доктор економічних наук; професор; академік НАПН України; ректор Київського національного торговельно-економічного університету).
    Витратна складова ціни туристичного продукту [Текст] / А. О. Мазаракі, Н. О. Сагалакова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 174-179 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття анлійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы туризма, 2011-2013 гг.

   Фінанси туризму, 2011-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
затраты -- ценообразования в туризме -- ціноутворення в туризмі -- доходность туристических предприятий -- прибутковість туристичних підприємств -- организационная сегментация -- організаційна сегментація -- распределение расходов -- розподіл витрат -- себестоимость туристических продуктов -- собівартість туристичних продуктів -- туристические предпрятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичний бізнес -- туристические услуги
Анотація: Досліджено економічну сутність витрат з урахуванням особливостей функціонування туристичних підприємств. Визначено місце і роль витрат у формуванні ціни на туристичний продукт. Запропоновано механізм розподілу витрат за сегментами діяльності туристичного підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сагалакова, Наталія Олександрівна (кандидат економічних наук; доцент; здобувач Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

2.


    Іванова, Валентина Василівна (доктор економічних наук; професор кафедри економіки підприємництва Полтавського університету економіки і торгівлі; м.Полтава).
    Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст] / В. І. Іванова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 151-156 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы туризма

   Фінанси туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
затраты туристических предпрятий -- витрати туристичних підприємств -- ценообразования туристичних услуг -- ціноутворення туристичних послуг -- доходность туристических предпрятий -- прибутковість туристичних підприємств -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- корректировочная системность -- коригувальна системність -- надбавки в ценообразовании туристических услуг -- оганизационная сегментация -- організаційна сегментація -- распределение расходов -- розподіл витрат -- себестоимость туристических услуг -- собівартість туристичних послуг -- скидки на туристические услуги -- знижки на туристичні послуги -- туристические предпрятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні прдукти -- туристические услуги -- туристичні послуги -- унифицированные алгоритмы -- унфіковані алгоритми -- функциональные особенности -- функцональні особливості
Анотація: Обгрунтовано концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах. Запропоновано використовувати комплексний підхід до розробки уніфікованого алгоритму формування ціни на основі відомих методів ціноутворення з орієнтацією на кінцевий результат, бажаний для підприємства. Туристичним підприємствам запропоновано задіяти системний підхід до корегування цін, розробляючи та використовуючи систему знижок і надбавок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)