Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=опыт ВУЗов<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Вінарева, Людмила
(кандидат філологічних наук; доцент; декан факультету англійської мови Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю : на прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов / Л. Вінарева, Г. Марченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 40-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Горлівка
Горловка
Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземних мов
--
учителя иностранных языков
--
навчальна діяльність
--
учебная деятельность
--
новітні освітні технології
--
новые образовательные технологии
--
майбутні вчителі
--
будущие учителя
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
досвід ВУЗів
--
опыт
ВУЗов
--
виховна робота
--
воспитательная работа
--
подготовка педагогических кадров
--
підготовка педагогічних кадрів
Анотація:
Розглядаються тенденції розвитку особистосі майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі вищого педагогічного навчального закладу лінгвістичного профілю. Охарактеризовано конкретні шляхи реалізації завдань, які ставить життя і держава перед системою професійної підготовки педегогічних кадрів.
Дод.точки доступу:
Марченко, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри педагогіки Горлівського держаного педагогічного інституту іноземних мов); Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Брюховецький, В'ячеслав
(почесний президент Національного університету "Києво-Могилянська академія"; доктор філологічних наук).
Дослідження ефективності реорганізаційних кроків у процедурі вступу до ВНЗ України на прикладі Києво-Могилянської академії / В. Брюховецький, О. Кирієнко, В. Ковальчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 7/8
. - С. 38-50 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
вступ до ВНЗ
--
поступление в ВУЗ
--
умови вступу до ВНЗ
--
условия поступления в ВУЗ
--
правила прийому
--
правила приема
--
мовна грамотність
--
языкрвая граммотность
--
кореляція успішності студентів
--
корреляция успешности студентов
--
опыт
ВУЗов
--
досвід ВНЗ
Анотація:
Стаття присвячена дослідженню ефективності відбору майбутніх студентів Києво-Могилянської академії за результатами сертифікатів ЗНО протягом 2008-2010 років. Дослідження проводилися з використанням бази даних вступників 2005-2010 років та результатів експериментальних тестувань за технологією НаУКМА.
Перейти к внешнему ресурсу:
Дослідження ефективності реорганізаційних кроків
Дод.точки доступу:
Кирієнко, Оксана (науковий співробітник Національного університету "Києво-Могилянська академія"); Ковальчук, Валентина (науковий співробітник Національного університету "Києво-Могилянська академія"); Києво-Могилянська Академія \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Манько, Володимир
(професор кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для слкжби безпеки України / В. Манько> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 9
. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
качество образования
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
науково-педагогічний склад
--
научно-педагогический состав
--
педагогічна компетентність
--
педагогическая компетентность
--
педагогічна майстерність
--
педагогическое мастерство
--
стандарти вищої освіти
--
стандарты высшего образования
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
програми підвищення педагогічної компетентності
--
программы повышения педагогической компетентности
--
опыт
ВУЗов
--
досвід ВНЗ
Анотація:
Розглядаються проблеми забезпечення якості освіти у контексті Болонського процесу, подане авторське визначення якості освіти, наведено досвід забезпечення якості освіти у Національній академії Служби безпеки України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.7.pdf
Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Латишева, Наталія
(директор навчально-методичного центру мовної підготовки Національної академії Служби безпеки України; кандидат філологічних наук; доцент; м. Київ).
Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії СБ України / Н. Латишева, Г. Алексюк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 9
. - С. 55-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
професійна домінанта
--
профессиональная доминанта
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
мовленнєві навички
--
языковые навыки
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
підготовка магістрів
--
подготовка магистров
--
професійна підготовка кадрів СБ
--
профессиональная подготовка кадров СБ
--
досвід ВНЗ
--
опыт
ВУЗов
Анотація:
Розглядається проблема змісту та організації навчання з іноземної мови на другому рівні - на ступінь магістра - з урахуванням сучасних наукових досліджень та багаторічного досвіду викладання на основі інтегрованих контенту та мови.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.8.pdf
Дод.точки доступу:
Алексюк, Галина (професор кафедри романо-германських мов навчально-наукового центру Національної академії Служби безпеки України ; кандидат філологічних наук; доцент; м. Київ); Національна академія служби безпеки України \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Зварич, Ірина
(кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 7
. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
^a371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
досвід ВНЗ
--
опыт
ВУЗов
--
педагогічна компетентність
--
педагогическая компетентность
--
викладання навчальних дисциплін
--
преподавание учебных дисциплин
--
портфоліо викладача
--
портфолио преподавателя
--
відеоматеріали
--
видеоматериалы
--
якість навчального процесу
--
качество учебного процесса
--
оцінювання педагогічної компетентності викладачів
--
оценивание педагогической компетентности преподавателей
--
критерії оцінювання
--
критерии оценивания
--
обізнаність педагога із контингентом групи
--
ознакомление педагога с контингентом группы
--
планування навчального процесу
--
планирование учебного процесса
--
логічність викладання навчального матеріалу
--
логичность преподавания учебного материала
--
викладання навчального матеріалу на належному рівні
--
преподавание учебного материала на надлежащем уровне
--
зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом
--
понытность и доступность в изучении учебных материалов
--
науковість викладання
--
научность преподавания
--
використання новітніх технологій
--
использование новейших технологий
--
прозорість висловлення думки педагога
--
прозорость висказывания мысли педагога
--
створення теплої атмосфери у процесі навчання
--
создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація:
Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)