Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образовательная реформа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Авксєнтьєв, М. Ю. (докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Реформування системи професійно-технічної освіти в Україні / М. Ю. Авксєнтьєв // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.56(4УКР)
Рубрики: Образование
   Освіта

   Професионально-техническое образование

   Професійно-технічна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кадры -- кадри -- квалифицированные специалисты -- кваліфіковані спеціалісти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- образовательные инновации -- освітні інновації -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные услуги -- освітні послуги -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты образования -- професійні стандарти освіти -- рабочие специальности -- робітничі спеціальності -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- системная структуризация -- системна структуризація
Анотація: У статті проведено аналіз елементів системи професійно-технічної освіти в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Концепция развития профессионального образования и обучения в Украине на 2010-2020 гг., проект \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Кирієнко, Олександр (кандидат історичних наук; науковий співробітник відділу історії України Інституту історії України НАН України).
    "Нічого без відома єпископів своїх і дозволу їх не друкували...": духовна цензура у ХVІІ-ХVІІІ ст. [Текст] / О. Кирієнко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 10. - С. 1-5. - Библиогр.: с. 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 63.3(4УКР)46
Рубрики: Історія України, 17-18 стст.
   Истоия Украины, 17-18 стст.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
духовна цензура -- освітня реформа -- церковні книги -- книговидання -- світська цензура -- релігійна література -- духовная цензура -- образовательная реформа -- церковные книги -- книгоиздания -- светская цензура -- религиозная литература
Анотація: Наприкінці ХVІІІ ст. склався цілий комплекс зовнішніх та внутрішніх факторів, які змушували владу реформувати систему загального цензурного нагляду і тим самим контролювати інформаційне поле, спрямовувати інформаційні потоки держави.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова

Дод.точки доступу:
Петро, I (російський цар) \о нем\; Катерина, II (императрица ; 1729-1796) \о ней\; Російська православна церква \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (25.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бердимуратова, Куралай (студент PhD; Казахский экономический университет им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан).
    Государственное реформирование системы высшего образования в Казахстане / К. К. Бердимуратова, А. Т. Макулова, М. М. Рыскулова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 73-78 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)в6-1 + 74.58(5КАЗ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственное реформирование образования -- державне реформування освіти -- доступность образования -- доступність освіти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- реформа освіти -- реформа образования -- качество образования -- якість освіти -- профессорско-преподавательские кадры -- професорсько-викладацькі кадри -- университеты -- університети -- целевое инвестирование -- цільове інвестування -- человеческий капитал -- людський капітал -- человеческий потенциал -- людський потенціал -- інвестиції в вищу освіту -- инвестиции в высшее образование
Анотація: Показано, что главной целью реформирования высшего образования в Казахстане является повышение его качества и доступности. Проведен анализ влияния показателей высшего образования на развитие человеческого капитала. Эконометрически доказано, что развитие человеческого потенциала в большей степени зависит от инвестирования в высшее образование. Учтен опыт Республики Казахстан, но результаты исследования могут быть применены для развития системы высшего образования других стран.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Макулова, Айымжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой прикладной математики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан); Рыскулова, Майра (кандидат экономических наук; преподаватель кафедры государственного регулирования экономики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан)

Знайти схожі

4.
   65.497(5МАЛ)в7-2
   Б 19


    Бакар, Нур Амін абу (PhD (міжнародна економіка); доцент Школи економіки, фінансів та банківської справи Бізнес-коледжу Університету Утара Малайзія; м.Келах; Малайзія).
    Взаємозалежність освіти та економічного росту в Малайзії : аналіз за методом коінтеграції та підходу Тода-Ямомото / Н.А. абу Бакар, М. Хасіб, М. Азам // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 131-141 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою.
ББК 65.497(5МАЛ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 1975-2013 гг.

   Економіка освіти, 1975-2013 рр.

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
анализ временных рядов -- аналіз часових рядів -- государственное финансирование образования -- державне фінансування освіти -- долгосрочные системные взаимозависимости -- довгострокові системні взаємозалежності -- метод Тода-Ямамото -- образовательная реформа -- освітня реформа -- инфраструктура образования -- інфраструктура освіти -- Тода-Ямамото метод -- экономический рост -- економічне зростання -- образовательный потенциал экономики -- освітній потенціал економіки
Анотація: Досліджено взаємозалежність між освітою та економічним розвитком в Малайзії за даними часових рядів за 1975–2013 роки. Тест на одиничний корінь продемонстрував інтеграцію першого порядку між досліджуваними змінними. Для виявлення довготривалої взаємозалежності використано тест Йохансена на коінтеграцію. Він також підтвердив існування взаємозалежності. Далі застосовано тест Тода-Ямамото для виявлення напрямку взаємозалежності. Результати тестування свідчать про двосторонність взаємозалежності. Загальні висновки даного дослідження містять рекомендації про те, що уряду Малайзії слід збільшити видатки на освіту, що у подальшому буде стимулювати економічний розвиток країни. Уряд має сконцентрувати зусилля на таких напрямках вже початих реформ як переорієнтація навчання на розвиток аналітичних здібностей та підприємництва, будівництво шкіл у сільській місцевості, розвиток інфраструктури та адекватної сучасним реаліям освіті для самих вчителів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хасіб, Мухаммад (пошукач PhD Школи економіки, фінансів та банківської справи Бізнес-коледжу Університету Утара Малайзія; м.Келах; Малайзія); Азам, Мухаммад (PhD (макроекономіка); аспірант; старший викладач економіки Школи економітки, фінансів і банківської справи Коледжу бізнесу університету Утара Кедах; Малайзія)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Моргулець, О. Б. (кандидат економічних наук; доцент; директор навчально-методичного центру управління підготовки фахівців Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ).
    Інформаційно-освітнє середовище у системі забезпечення якості освітної діяльності ВНЗ [Текст] / О. Б. Моргулець, П. М. Грицаєнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 113-116. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-2 + 74.58(4УКР-2КИЇ)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- европейская интеграция -- європейська інтеграція -- законодательная имплементация -- законодавча імплементація -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- информационно-коммуникативные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-образовательная среда -- інформаційно-освітнє середовище -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- образовательная реформа -- осітня реформа -- качество образования -- якість освіти -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- терминология -- термінологія -- управление качеством образования -- управління якістю освіти -- управленческие системы -- управлінські системи -- электронные образовательные ресурсы -- електронні освітні ресурси
Анотація: Розкрито роль інформаційно-освітнього середовища в сучасному контексті євроінтеграції, реформування та модернізації освіти, імплементації нового законодавства в діяльність вищих навчальних закладів. Уточнено визначення інформаційно-освітнього середовища в контексті сучасних тенденцій забезпечення якості освіти. Обгрунтовано ефективність використання інформаційно-освітнього середовища для забезпечення якості підготовки фахівців в умовах інформаційного суспільства та розвитку інформаційно-комунікативних освітніх технологій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Грицаєнко, П.М. (керівник навчально-методичного відділу Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ); Киевский национальный университет технологий и дизайна \о нем\О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Ярмистий, Микола (магістр державного управління; директор Департаменту правового забезпечення Міністерства оосвіти і науки України).
    Особливості нормативно-правового регулювання вищої юридичної освіти [Текст] / М. М. Ярмистий, О. В. Сич // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. - № 9. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401(4УКР)в7 + 74.58(4УКР)в
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные правоотношения -- адміністративні правовідносини -- квалификационные уровни -- кваліфікаційні рівні -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання -- образовательная реформа -- освітня реформа -- образовательные степени -- освітні ступені -- образовательные уровни -- освітні рівні -- профессиональная подготовка -- професійна підгот овка -- юридические кадры -- юридичні кадри
Анотація: Сучасні процеси реформування вищої освіти та судової системи актуалізують проблему визначення вищої юридичної освіти та її нормативно-правового регулювання. Авторами проаналізовано нормативно-правове врегулювання «вищої юридичної освіти», виявлено проблемні питання у правозастосуванні цього поняття, надано пропозиції щодо його вирішення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сич, О.В. (заступник директора Департаменту - начальник відділу нормативної роботи та правової експертизи Днпартаменту правового забезпечення Міністерства оосвіти і науки України); О высшем образовании, закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, закон України \о произв.\; О судоустройстве и статусе судей, Закон Украины \о произв.\; Про судоустрій і статус суддів, закон України \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Сторонянська, І. З. (доктор економічних наук; професор; заступник директора).
    Бюджетне забезпечення сфери освіти в територіальних громадах Карпатського регіону: виклики сучасних реформ [Текст] / І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 7-24 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 1990-2017 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования, 1990-2017 гг.

   Україна
    Украина

    Карпатський регіон

    Карпатский регион

Кл.слова (ненормовані):
фінансування освіти з місцевих бюджетів -- територіальні громади -- освітні заклади -- місцеві бюджети -- бюджетна децентралізація -- освітні послуги -- кваліфікація педагогічного персоналу -- гірські території -- освітня реформа -- реформа освіти -- об'єднані територіальні громади -- освітні субвенції -- фінансування дошкільної освіти -- фінансування професійно-технічної освіти -- оптимізація освітніх послуг -- ефективність фінансування освіти -- опорні школи -- видатки зведеного бюджету на освіту -- малокомплектні школи -- гроші йдуть за дитиною -- якість освіти -- финансирования образования из местных бюджетов -- территориальные громады -- образовательные учреждения -- местные бюджеты -- бюджетная децентрализация -- образовательные услуги -- квалификация педагогического персонала -- горные территории -- образовательная реформа -- реформа образования -- объединены территориальные громады -- образовательные субвенции -- финансирование дошкольного образования -- финансирование профессионально-технического образования -- оптимизация образовательных услуг -- эффективность финансирования образования -- опорные школы -- расходы сводного бюджета на образование -- малокомплектные школы -- деньги следуют за ребенком -- деньги идут за ребенком -- качество образования
Анотація: Проаналізовано основні проблеми фінансування освіти з місцевих бюджетів в умовах бюджетної децентралізації, такі як низька ефективність бюджетного забезпечення освіти, фінансування мережі закладів, а не освітньої послуги для конкретного учня, відсутність стимулів для підвищення кваліфікації педагогічного персоналу та ін. Показано специфіку бюджетного забезпечення освітньої галузі в Карпатському регіоні, що пов’язана з розташуванням у його межах гірських територій, низьким ступенем урбанізації. Зазначено, що започаткована реформа освітньої сфери, котра реалізується в рамках адміністративно-територіальної реформи в Україні, спричинена зміною підходів у системі фінансування, підзвітності та підпорядкованості освітніх закладів на регіональному й місцевому рівнях. Розкрито особливості фінансування освіти об’єднаними територіальними громадами, використання освітньої субвенції, вдосконалення формули її нарахування. Виокремлено ключові проблеми фінансування дошкільної й професійно-технічної освіти, акцент у фінансуванні яких зміщено на місцеві бюджети, що передбачає розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізацію процесу надання освітніх послуг. Підкреслено, що для реформування освітньої галузі необхідно за допомогою системного підходу розробити взаємоузгоджені механізми впровадження змін на національному, регіональному й базовому рівнях. Із метою підвищення ефективності фінансового забезпечення освітньої діяльності в територіальних громадах потрібно насамперед посилити його інституційні засади, вдосконалити механізм фінансування закладів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, оптимізувати освітню мережу з акцентом на створенні нових форм навчальних закладів (опорних шкіл).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Беновська, Л. Я. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник відділу регіональної фінансової політики)

Знайти схожі

8.


    Комаров, В'ячеслав Васильович (професор; академік НАПрН України; проректор з навчально-методичної роботи Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого; заслужений юрист України; м.Харків ; 1950-).
    Вища юридична освіта України: нові виміри / В. В. Комаров // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 20-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- глобализация -- глобалізація -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- компетентостный подход -- компетентнісний підхід -- компетенции -- компетентності -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- качество образования -- якість освти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правовое образование -- правнича освіта -- учебные результаты -- учбові результати -- юридическое образование -- юридична освіта -- модульний принцип побудови програм -- модульный принцип построение программ
Анотація: Визначено вплив глобалізації на вищу освіту і стан вищої юридичної освіти, підходи до імплементації Закону України «Про вищу освіту» з метою модернізації політики і практики вищої юридичної освіти. Акцентовано увагу на методологічному значенні компетентнісного підходу, покладеному в основу оновлення стандартів вищої юридичної освіти в сучасних умовах. Проаналізовано критерії освітніх стандартів нового покоління та їх інтерпретації при розробці освітніх програм та освітніх технологій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Пацурківський, Петро Станіславович (доктор юридичних наук; професор; заслужений юрист України; декан юридичного факультету; завідувач кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Чернівецького національного університиету імені Юрія Федьковича).
    Ціннісні виклики українській юридичній (правничій) професії / П. С. Пацурківський, Р. О. Гаврилюк // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 38-55. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Высшее юридическое образование

   Вища юридична освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- европейские стандарты -- європейські стандарти -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общедоступность образования -- загальнодоступність освіти -- правнича освіта -- правовое образование -- ценностные вызовы -- ціннісні виклики -- юридическое образование -- юридична освіта -- юристы -- юристи -- реформування юридичної освіти -- реформирование юридического образования
Анотація: Зміна парадигми розвитку українського соціуму з етатистської на людиноцентристську з неминучістю вимагає аналогічної зміни парадигми розвитку й української юридичної (правничої) освіти. Цього вимагають й інші небезпечні виклики, що постали перед нею: відсутність державної стратегії і взагалі будь-якої послідовної державної політики у сфері юридичної (правничої) освіти; академічна недоброчесність значної частини викладачів і студентів правничих шкіл, передусім корупція, пов’язані з професійною підготовкою правників і контролем її якості; відірваність сучасної правничої освіти від актуальних потреб суспільної практики та недо оцінка практичної підготовки правників ще у вишах; вкрай недостатня мотивація учасників освітнього процесу у юридичних (правничих) школах, передусім викладачів і студентів. Їхньому подоланню вирішальною мірою сприятиме прийняття Закону України «Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії» та державного Стандарту юридичної (правничої) освіти в Україні.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Гаврилюк, Руслана (доктор юридичних наук; доцент; завідувач кафедри публічного права Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Мельник, Р. С. (доктор юридичних наук; старший науковий співробітник; професор кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Доктринальна реформа юридичної освіти як основна умова утвердження правової державності в Україні / Р. С. Мельник, О. А. Шаблій, Б. Шлоер // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 56-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Германия

    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- государственные экзамены -- державні іспити -- доктринальные основы -- доктринальні основи -- европейская практика -- європейська практика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные языки -- іноземні мови -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правнича освіта -- правовое образование -- профессиональная подготовка юристов -- професійна підготовка юристів -- учебные планы -- навчальні плани -- юридическое образование -- юридична освіта -- оцінювання якості знань -- оценивание качества знаний
Анотація: Проведено системний аналіз проблем і визначено основні напрями, у яких має здійснюватися реформа української юридичної освіти. Автори, на основі аналізу сучасного стану української юридичної освіти, власних напрацювань і досвіду німецьких колег, формулюють конкретні пропозиції, спрямовані на досягнення поставленої мети. Розглядаються проблеми, пов’язані з відсутністю єдиних стандартів підготовки юристів; недосконалістю навчальних планів та їх перевантаженістю дисциплінами неюридичного профілю; недостатністю практичної складової у підготовці та слабкою орієнтацією навчального процесу на європейське законодавство та практику; низьким рівнем володіння фаховими іноземними мовами; використанням застарілих (радянських) конструкції та теорій як доктринального підґрунтя для навчальної та наукової літератури; необхідністю оновлення підручників і навчальних посібників з права; потребою покращення процедури оцінювання якості знань студентів і випускників.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)