Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=нейромаркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Пащук, Людмила (кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
    Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 16-26 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- направления маркетинга -- напрями маркетингу -- восприятие брендов -- сприйняття брендів -- вплив кольорів на людину -- влияние красок на человека -- сприйняття кольорів -- восприятие красок -- мерчандайзинг -- кольорове оформлення точек продажу -- красочное оформление точек продажи -- використання дзеркал -- использование зеркал -- викладка товарів -- выкладка товаров -- етичність використання нейромаркетингу -- этичность использования нейромаркетинга
Анотація: Розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобудків в управлінні поведінкою споживачівзадля підвищення ефективності функціонування брендів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

2.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор).
    Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 59-62 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- психотерапевтичні дослідження мозку -- вплив на поведінку споживачів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- мотиви поведінки споживача -- аромамаркетинг -- аудіомаркетинг -- аудиомаркетинг -- психологія кольору -- психология цвета -- психотерапевтические исследования мозга -- влияние на поведение потребителей -- потребительское поведение -- поведение потребителей -- мотивы поведения потребителей
Анотація: Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\16.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)