Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=наглядность обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Бабійчук, Тамара
(кандидат педагогічних наук; Бердичів).
Відеофрагменти за художніми творами на заняттях української мови за професійним спрямуванням : дошкільне виховання / Тамара Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
видеофрагменты
--
відеофрагменти
--
дошкільне виховання
--
дошкільне навчання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
навчальне кіно
--
наглядность
обучения
--
наочність навчання
--
принципи навчання
--
принципы
обучения
--
технические средства
обучения
--
технічні засоби навчання
--
украинский язык
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебное кино
Анотація:
У статті аналізується особливий вид наочності - екранно-звукова наочність, а саме - навчальне кіно та фрагментарне використання навчальних фільмів (відеофрагментів). Автор розглядає можливість використання відеофрагментів на заняттях з української мов і (у ВНЗ) за професійним спрямуванням на прикладі аналізу оповідання С. Васильченка "Свекор".
Дод.точки доступу:
Васильченко, Степан Васильович \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Гуржій, А. М.
Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 82-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
^A371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства
обучения
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
динамические аудиовизуальные электронные средства
--
динамічні аудіовізуальні електронні засоби
--
електронні засоби навчання
--
ефективність використання
--
засоби навчання
--
наглядность
обучения
--
наочність навчання
--
новітні технології навчання
--
новые технологии
обучения
--
средства
обучения
--
технические средства
обучения
--
технічні засоби навчання
--
технологии
обучения
--
технології навчання
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
электронные средства
обучения
--
эффективность использования
Анотація:
Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, й ого інтенсифікації та раціоналізації.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.
Знайти схожі
>
3.
Лікевич, Людмила
(учитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира).
Комплексне застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури / Л. Лікевич> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 40-43. - Література : С.43 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
A821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
мультимедийные средства
обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
наглядность
обучения
--
наочність навчання
--
технические средства
обучения
--
технічні засоби навчання
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Розглядаються особливості застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури, запропоновано методику використання мультимедійних графічних зображень як ефективного прийому запам'ятовування та відтворення навчального матеріалу.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)