Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивация к обучению<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
88.40
П 11


    Підбуцька, Н. В.
    Психологічні детермінанти внутрішньої мотивації до навчання у студентів технічних спеціальностей / Н. В. Підбуцька, О. М. Курявська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 80-86. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - 2 рис., 3 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.40 + 74.580.2
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Мотивация учебной деятельности студентов

   Мотивація навчальної діяльності студентів

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая психология -- мотивация к обучению -- студенты технических специальностей -- подготовка специалистов -- высшее образование -- психологические детерминанты -- педагогічна психологія -- мотивація навчання -- студенти технічних спеціальностей -- підготовка фахівців -- вища освіта -- учебная деятельность -- навчальна діяльність
Анотація: Розкрито проблему внутрішньої мотивації до навчання, її значення в педагогічній психології та особливості в студентському віці. У процесі експериментального дослідження визначено психологічні детермінанти внутрішньої мотивації до навчання у студентів технічних спеціальностей, серед яких: орієнтація в діяльності на матеріальні блага, самотвердження, творча інтеріоризація.


Дод.точки доступу:
Курявська, О. М. ; Божович, Л. І. \о нем\; Зимня, І. А. \о ней\; Ільїн, Є. П. \о нем\; Климчук, В. О. \о нем\; Леонтьєв, О. М. \о нем\; Матюхіна, М. В. \о ней\; Маркова, А. К. \о ней\; Музика, О. Л. \о нем\; Романовський, О. Г. \о нем\; Якунін, В. О. \о нем\

Знайти схожі

2.


    Чикун, Надія (старший викладач кафедри товарознавства та експертизи харчових продуктів).
    Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Н. Чикун // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 47-55 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- самостійна робота судентів -- самостоятельная работа студентов -- форми самостійної роботи студентів -- формы самостоятельной работы студентов -- аудиторна робота -- аудиторная работа -- позааудиторна робота -- внеаудторная работа -- самостійність студентів -- самостоятельность студентов -- індивідуальні завдання -- индивидуальные задания -- розвиток пам'яті і мислення -- развитие памяти и мышления -- форми подачі інформації -- формы подачи информации -- згорнута подача інформації -- свернутая подача информации -- види завдань для самостійної роботи -- виды заданий для самостоятельной работы -- завдання-дії -- задания-действия -- завдання-продукти -- задания-продукты -- мотивация к обучению -- мотивація до навчання
Анотація: Розглядаються проблеми мотивації до навчання через активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів, акцентовано, що тільки в розумному поєднанні пам'яті і мислення слід шукати ефективних способів підвищення якості навчання. Запропоновані нові форми подачі інформації для самостійної роботи студентів та індивідуальних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Купрій, Тетяна Георгіївна (кандидат історичних наук; доцент Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Особливості мотивацій студентської молоді в умовах трансформації інформаційного суспільства / Т. Г. Купрій, Д. В. Недашківська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 112-117. - Література : С.116-117 : 11 назв
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
информационное общество -- інформаційне суспільство -- мотивация к обучению -- мотивация обучения -- мотивация студентов -- мотивація навчальної діяльності -- освітня мотивація -- мотивація студентів -- социология молодежи -- социология студенчества -- соціологія молоді -- соціологія студентства -- студентська молодь -- студенческая молодежь
Анотація: Досліджуються психологічні особливості основних мотиваторів в освітньому просторі студентів старших курсів ВНЗ Києва. Аналізуються чинники професійної мотивації до навчання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Недашківська, Дарина Василівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Тищенко, Наталія (учитель-методист Запорізького Січового колегіуму).
    Проектна технологія як засіб розвитку мотивації учнів у процесі навчання української мови / Н. Тищенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 44-46. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мотивация к обучению -- мотивация обучения -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті досліджує проблему навчальної мотивації та пропонує проектну технологію як засіб розвитку такої мотивації в процесі вивчення української мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_літ_загальн_шк_2015_2\12.pdf

Знайти схожі

5.


    Хмель, Володимир (викладач кафедри іноземних мов та спеціальної мовної підготовки).
    Методологічні аспекти викладення іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів [Текст] / В. Хмель // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 87-98. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика викладання -- методика преподавания -- нефілологічні факультети університетів -- нефилологические факультеты университетов -- комунікативні мовленнєві компетенції -- коммуникативные языковые компетенции -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- мова професійного спілкування -- язык профессионального общения -- мотивація до навчання -- мотивация к обучению -- французька мова -- французский язык -- практичні навички -- практические навыки -- підручники -- учебники
Анотація: Розглядаються нові підходи до викладання іноземної мови професійного спрямування в системі вищої освіти на нефілологічному факультеті, пропонуються авторські навчально-методичні матеріали, присвячені викладанню французької мови як другої-третьої іноземної для спеціальних цілей. Проаналізований сучасний стан методології викладання іноземної мови для спеціальних цілей та запропонований баланс комунікативних мовленнєвих компетенцій щодо програм навчання. Пропонуються нові підходи до створення програм та навчально-методичних матеріалів, а також інструментарій для розроблення програм та навчальних планів з вивчення іноземних мов.


Знайти схожі

6.


    Михайлева, Е. Г. (Харьковский гуманитарный университет "Народная украинская академия";Харьков).
    Мотивация получения высшего военного образования в современной Украине [Текст] / Е. Г. Михайлева // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 6. - С. 92-98, Д. А. (Медведева). - Литература : С.97-98 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- військова освіта -- военное образование -- высшее образование -- высшее образование Украины -- курсанти -- курсанты -- мотивация выбора профессии -- мотивація вибіру професії -- мотивация к обучению -- мотивація до навчання -- профессиональная мотивация -- професійна інформація -- мотивация студентов -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- освітня мотивація -- образовательная мотивация -- мотивація студентів -- социология высшего образования -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи
Анотація: Статья посвящена анализу мотивации получения высшего военного образования в Украине, которую предложено рассматривать на трех этапах - выбора профессии, обучения в военном вузе и профессиональ- ного становления после получения образования. На основании проведенных авторских исследований качественными и количественными стратегиями выявлено, что на первом этапе основными факторами выбора профессии военнослужащего выступают престиж профессии, гарантия трудоустройства. Опреде- ленное влияние оказывают семейные традиции. Показано, что на втором этапе воздействие различных факторов формируют три группы курсантов по силе мотивационных компонентов для получения высше- го военного образования: с высокой, средней и низкой силой мотивации. Проведенное исследование по- казало, что у курсантов доминируют такие ценностные ориентации, как здоровье, счастливая семейная жизнь, наличие хороших и верных друзей и материальная обеспеченность. На основании проведенного компаративного анализа продемонстрировано, что система ценностей курсантов идентична ценностям студентов, наряду с этим, их мотивация на получение профессии более устойчива, чем у последних. Ана- лиз проблем профессионального становления на третьем этапе позволил очертить круг проблем, требу- ющих решения в высших военных учебных заведениях. Среди них: содержание учебных программ, их идентичность практическим аспектам профессиональной деятельности, формирование субъект-субъект- ных отношений и другие. .

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Спичак, Марія (практичний психолог-методист; практичний психолог Центру розвитку дитини).
    Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 56-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Дошкільна педагогіка

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- дошкільники -- дошкольники -- мотивація до навчання -- мотивация к обучению -- адаптація -- адаптация -- психічна адаптація дошкільників -- психическая адаптация дошкольников -- практичні психологи -- практические психологи -- психологічний супровід дошкільників -- психологическое сопровождение дошкольников
Анотація: Розкрито зімст понять "особистісно орієнтований підхід", "адаптація", "навчальна мотивація". Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об'єднанні для реалізації моделі Школи життєвого успіху.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

8.


    Шишенко, Валентина (викладач).
    Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- учебная мотивация -- позитивна мотивація -- позитивная мотивация -- готовність до школи -- готовность к школе -- початкова школа -- начальная школа -- мотивация к обучению -- мотивація до навчання
Анотація: Розкрито основні підходи до визначення важливих складників навчального процесу, одним і з яких є мотиваційний. Проаналізовано підходи до створення позитивної мотивації навчального середовища початкової школи. Доведено, що на формування позитивної мотивації до навчання впливають два основних чинники: готовність самого вчителя заохочувати дітей до навчання та використання доцільних, адекватних меті, інноваційних підходів до організації навчального процесу. Формування позитивної мотивації розглянуто крізь призму роботи проектних класів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\18.pdf

Знайти схожі

9.


    Шурман, Маргарита (спеціаліст вищої категорії; вчитель початкових класів Одеського НВК № 187).
    Математичні кросворди як засіб підвищення мотивації до навчання / М. Шурман // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 28-29. : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання математики

   Методика преподавания математики

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- математика -- математичні кросворди -- математические кроссворды -- множення -- умножение -- ділення -- деление -- мотивація до навчання -- мотивация к обучению
Анотація: Надаються приклади математичних кросвордів для молодших школярів, що допомагають засвоїти зміст задач на дії множення та ділення.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)