Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моніторінг якості освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі : лист МОН України від 06.11.2015 р. № 1/9-535 / П. Хозбей // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1в
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
кваліметрія -- інструкції до кваліметричної моделі -- кваліметрична модель -- показники оцінювання критеріїв -- документи МОНУ -- моніторінг якості освіти -- освітні програми -- листи МОНУ -- старша група -- фактори оцінювання -- критерії оцінювання -- методи оцінювання -- бали оцінювання -- квалиметрия -- инструкции к квалиметрической модели -- квалиметрическая модель -- показатели оценивания критериев -- документы МОНУ -- мониторинг качества образования -- официальный отдел -- образовательные программы -- письма МОНУ -- старшая группа -- факторы оценивания -- критерии оценивания -- модели оценивания -- балы оценивания
Анотація: Надано лист МОН Україн від 06.11.2015 р. № 1/9-535 ; методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі; протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого віку; діаграма "Невикористані резерви розвитку дитини старшого дошкільного віку";інструкція до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку; програма "Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку;результати моніторінгу рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку; портрет розвитку дитини.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі \о произв.\; Інструкція до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку \о произв.\; Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку, програма \о произв.\; Результати моніторінгу рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку \о произв.\; Протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого віку \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Кузьменко, Віра (доктор психологічних наук; професор).
    Спостереження - ключ до розуміння дитини / В. Кузьменко, Н. Цибуляк // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1в
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- моніторінг якості освіти -- педагогічні лабораторії -- спостереження за дошкільнятами -- наукові спостереження -- наукові методи -- практичний психолог -- вихователь-методист -- види спостереження -- вербальні прояви індивідуальності -- невербальні прояви індивідуальності -- особистісний розвиток -- емоційно-вольовий розвиток -- розвиток потребово-мотиваційної сфери -- комуникативно-мовленнєвий розвиток -- темперамент -- характер -- розвиток здібностей -- розвиток обдарованості -- сформованість різних видів діяльності -- взаємодія батьків з дитиною -- психофізичний розвиток дитини -- помилки в оцінюванні -- програми спостереження -- протоколи спостереження -- шкали оцінювання -- личность ребенка -- мониторинг качества образования -- педагогические лаборатории -- наблюдение за дошкольниками -- научные наблюдения -- научные методи -- практический психолог -- воспитатель-методист -- виды наблюдений -- вербальные проявления индивидуальности -- невербальные проявления индивидуальности -- личностное развитие -- эмоционально-волевое развитие -- развитие потребностно-мотивационной сферы -- коммункативно-языковое развитие -- развитие способностей -- развитие одаренности -- сформированость разных видов деятельности -- взаимодействие родителей с ребенком -- психофизическое развитие ребенка -- ошибки в оценивани -- программы наблюдений -- протоколы наблюдений -- шкалы оценивания
Анотація: Психологи радять як провести наукове спостереження за дитиною ефективно, уникнути суб'єктивності, отримати найточнішу інформацію про розвиток кожного вихованця.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Цибуляк, Наталя (кандидат психологічних наук; старший викладач)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)