Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=моніторінг якості освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Щодо визначення рівня
розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі : лист МОН України від 06.11.2015 р. № 1/9-535 / П. Хозбей> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 12
. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.1в
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
кваліметрія
--
інструкції до кваліметричної моделі
--
кваліметрична модель
--
показники оцінювання критеріїв
--
документи МОНУ
--
моніторінг
якості
освіти
--
освітні програми
--
листи МОНУ
--
старша група
--
фактори оцінювання
--
критерії оцінювання
--
методи оцінювання
--
бали оцінювання
--
квалиметрия
--
инструкции к квалиметрической модели
--
квалиметрическая модель
--
показатели оценивания критериев
--
документы МОНУ
--
мониторинг качества образования
--
официальный отдел
--
образовательные программы
--
письма МОНУ
--
старшая группа
--
факторы оценивания
--
критерии оценивания
--
модели оценивания
--
балы оценивания
Анотація:
Надано лист МОН Україн від 06.11.2015 р. № 1/9-535 ; методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі; протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого віку; діаграма "Невикористані резерви розвитку дитини старшого дошкільного віку";інструкція до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку; програма "Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку;результати
моніторінг
у рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку; портрет розвитку дитини.
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі \о произв.\; Інструкція до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку \о произв.\; Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку, програма \о произв.\; Результати
моніторінг
у рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку \о произв.\; Протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого віку \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Кузьменко, Віра
(доктор психологічних наук; професор).
Спостереження - ключ до розуміння дитини / В. Кузьменко, Н. Цибуляк> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 12
. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.1в
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини
--
моніторінг
якості
освіти
--
педагогічні лабораторії
--
спостереження за дошкільнятами
--
наукові спостереження
--
наукові методи
--
практичний психолог
--
вихователь-методист
--
види спостереження
--
вербальні прояви індивідуальності
--
невербальні прояви індивідуальності
--
особистісний розвиток
--
емоційно-вольовий розвиток
--
розвиток потребово-мотиваційної сфери
--
комуникативно-мовленнєвий розвиток
--
темперамент
--
характер
--
розвиток здібностей
--
розвиток обдарованості
--
сформованість різних видів діяльності
--
взаємодія батьків з дитиною
--
психофізичний розвиток дитини
--
помилки в оцінюванні
--
програми спостереження
--
протоколи спостереження
--
шкали оцінювання
--
личность ребенка
--
мониторинг качества образования
--
педагогические лаборатории
--
наблюдение за дошкольниками
--
научные наблюдения
--
научные методи
--
практический психолог
--
воспитатель-методист
--
виды наблюдений
--
вербальные проявления индивидуальности
--
невербальные проявления индивидуальности
--
личностное развитие
--
эмоционально-волевое развитие
--
развитие потребностно-мотивационной сферы
--
коммункативно-языковое развитие
--
развитие способностей
--
развитие одаренности
--
сформированость разных видов деятельности
--
взаимодействие родителей с ребенком
--
психофизическое развитие ребенка
--
ошибки в оценивани
--
программы наблюдений
--
протоколы наблюдений
--
шкалы оценивания
Анотація:
Психологи радять як провести наукове спостереження за дитиною ефективно, уникнути суб'єктивності, отримати найточнішу інформацію про розвиток кожного вихованця.
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Цибуляк, Наталя (кандидат психологічних наук; старший викладач)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)