Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=молодший шкільний вік<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Крикун, Анастасія
(старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
до
шкільний
вік
--
дошкольный возраст
--
молодший
шкільний
вік
--
младший школьный возраст
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
компетентність педагога
--
компетентность педагога
--
модернізаця інклюзивної освіти
--
модернизация инклюзивного образования
--
пізнавальна компетенція
--
познавательная компетенция
--
професійний розвиток педагогів
--
профессиональное развитие педагогов
Анотація:
Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентісного педагога в цій системі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі.
Знайти схожі
>
2.
Ковалишина, Світлана
(вчитель англійської мови).
Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 10
. - С. 64-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання
--
средства обучения
--
творча діяльність
--
творческая деятельность
--
творчі здібності
--
творческие умения
--
артистичні вміння
--
артистические умения
--
молодший
шкільний
вік
--
младший школьный возраст
--
позакласна робота
--
внеклассная работа
--
індивідуальна позакласна робота
--
индивидуальная внеклассная работа
--
групова позакласна робота
--
групповая внеклассная работа
--
масові форми позакласної роботи
--
массовые формы внеклассной работы
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
гра-драматизація
--
игра-драматизация
--
інсценування казок
--
инсценировка сказок
--
англійська мова
--
английский язык
Анотація:
Досліджено питання ролі драматизації як засобу навчання говоріння молодших школярів на уроках іноземної мови. Проаналізовано її особливості та технологію впровадження у навчальний процес; виявлено основні передумови мотивації дітей до вивчення іноземної мови.
Знайти схожі
>
3.
Калініченко, Людмила
(аспірант).
Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : друга половина 1950-х - 1980-ті рр. / Л. Калініченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 66-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 1950-1980-і рр.
Образование. Педагогика
История образования, 1950-1980-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта
--
начальное образование
--
молодший
шкільний
вік
--
младший школьный возраст
--
молодші школяри
--
младшие школьники
--
умовий розвиток
--
умственное развитие
--
творче мислення
--
творческое мышление
--
психолого-педагогічні ідеї
--
психолого-педагогические идеи
--
теоретико-практична спадщина
--
теоретико-практическое наследие
--
українська педагогічна думка
--
украинская педагогическая мысль
Анотація:
Висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921-2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів. Акцентовано увагу на його дослідженнях 1960-х років, присвячені питанням узагальнення та іншим видам мисленнєвих операцій. Оволодіння ними вчений розглядав як запоруку розвитку творчого й інших видів мисленя в учнів 1-4-х класів. Розкрито бачення психологом зв'язку між мисленням та розумовим розвитком дітей, впливу змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Аргументовано актуальність використання ідей видатного дослідника О. Скрипченка у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.
Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович (1921-2007) \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Антипін, Євген
(аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології).
Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного
вік
у / Є. Антипін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
наступність трудового виховання
--
преемственность трудового воспитания
--
трудове виховання
--
трудовое воспитание
--
діти дошкільного
вік
у
--
дети дошкольного возраста
--
діти молодшого шкільного
вік
у
--
дети младшего школьного возраста
--
дитячі садки
--
детские сады
--
початкові школи
--
начальные школы
--
молодший
шкільний
вік
--
младший школьный возраст
--
педагогічні ідеї
--
педагогические идеи
--
теоретико-практична спадщина
--
теоретико-практическое наследие
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
українська педагогічна думка
--
украинская педагогическая мысль
Анотація:
Висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного
вік
у на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової. Проаналізовано ідеї змістового та організаційного забезпечення наступності в поглядах видатного педагога. Результати історико-педагогічного дослідження засвідчують актуальність та перспективність ідей педагога щодо трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного
вік
у для розвитку сучасної системи освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)