Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=миссия предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Тесленко, Т. В.
    Вдосконалення механізму управління підприємствами залізничного транспорту з вантажних перевезень / Т. В. Тесленко // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2013. - Вип. 6. - С. 56-60 ; Вісник економіки транспорту і промисловості / Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2014. - № 45. - С. 208-212. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2867/1/Teslenko1.pdf. - Повний текст (1,68 MB)
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Вантажні перевезення

   Грузовые перевозки

   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕМ -- железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- вантажні перевезення -- грузовые перевозки -- організація виробництва -- организация производства -- функції управління -- функции управления -- транспортний ринок -- транспортный рынок -- механізм управління -- механизм управления -- структура управління рефорормуванням -- структура управления реформированием -- місія підприємства -- миссия предприятия

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (1,68 MB)
06/Д 54-548148 : Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.


    Мошек, Г. Є. (кандидат економічних наук; профеосор кафедри менеджменту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу [Текст] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 114-117 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
деловые партнеры -- ділові партнери -- торговые предприятия -- торгівельні підприємства -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- конкурентные статусы -- конкурентні статуси -- конкуренты -- конкуренти -- миссия предприятия -- місія підприємств -- традиции предприятий -- традиції підприємств -- философия -- філософія -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- целевые ориентиры -- цільові орієнтири -- ценности предприятий -- цінності підприємств
Анотація: Досліджено сутність, роль, формулювання місії організації (підприємства) торгівлі та її вплив на імідж і конкурентний статус. На прикладі діючих підприємств торгівлі визначено основні фактори, з урахуванням яких розроблялася їхня місія. Окреслено основні характеристики підприємства, які мають бути відображені у місії. Також проведено аналіз стосовно того, які основні елементи внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на діяльність організації, справляють найбільш стійкий, сильний та специфічний вплив на місію підприємства торгівлі. Проаналізовано, яким чином місія сприяє формуванню і закріпленню визначеного іміджу підприємства в уявленні суб'єктів зовнішнього середовища. Описано, як місія сприяє формуванню єдності всередині підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Соломко, А.С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Державного інституту підготовки кадрів); Ковальчук, М.М. (аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)