Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методы обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
145
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
33
К 38
Близнюк, К.
Кредитно-модульна система навчання: проблеми та перспективи впровадження при підготовці спеціалістів галузі : сборник научных трудов / К. Близнюк> // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту. Сер. Економіка і управління. - К., 2004. -
Вип. 6
. - С. 285-289
УДК
378.147
Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДЫ
ОБУЧЕНИЯ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Ющенко, Н. Р.
Обучающая программа - диафильм / Н. Р. Ющенко, Н. Л. Семенец, Д. П. Потресова> // Вестник высшей школы. - 1969. -
№2
. - С. 39-42
УДК
378(084.124)
Рубрики:
МЕТОДЫ
ОБУЧЕНИЯ
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ
Кл.слова (ненормовані):
труды диита
--
праці дііту
--
КСВ
--
КІМ
--
МЕТОДЫ
ОБУЧЕНИЯ
--
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ
Дод.точки доступу:
Семенец, Н.Л.; Потресова, Д.П.
Знайти схожі
>
3.
Галузева програма впровадження
профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 7/8
. - С. 6-10 : табл., рис
УДК
371
ББК
74
Рубрики:
Освіта
Теорія і методи навчання
Образование
Теория и
методы
обучения
, 2008-2010 р.
Україна
Кл.слова (ненормовані):
міністерства
--
проекти програм
--
шкільна освіта
--
реформа школи
--
методи навчання
--
профілізація школи
--
галузеві програми
--
впровадження профільного навчання
--
профільне навчання
--
министерства
--
проекты программ
--
школьное образование
--
профилизация школы
--
отраслевые программы
--
внедрение профильного
обучения
--
профильное обучение
--
методы
обучения
Анотація:
Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр.
Дод.точки доступу:
Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Білоус, Надія
(аспірантка; Вінниця).
Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
^A821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Литературоведение
Літературознавство
Кл.слова (ненормовані):
дидактические
методы
--
дидактичні методи
--
исторические материалы на уроках литературы
--
история педагогики
--
історичні матеріали на уроках літератури
--
історія педагогіки
--
межпредметные связи
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
методы
обучения
--
міжпредметні зв'язки
--
персоналии педагогов
--
персоналии писателей украинских
--
персоналії педагогів
--
персоналії письменників українських
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини
Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методическое сопровождение
обучения
--
методичний супровід навчання
--
методы
обучения
--
навчальні досягнення
--
оценивание учебных достижений
--
оцінювання навчальних досягнень
--
папки успеха
--
папки успіху
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
портфолио
--
портфоліо
--
технологии
обучения
--
технології навчання
--
учебные достижения
Анотація:
Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.
Знайти схожі
>
6.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе
обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології навчання
--
групповые технологии
обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы
обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии
обучения
--
технології навчання
--
форми навчання
--
формы
обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
7.
Шуляр, Василь
(кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв).
Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 48. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
компендиум
--
компендіум
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы
обучения
--
синергетика
--
синергетический подход в образовании
--
синергетичний підхід в освіті
Анотація:
Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.
Знайти схожі
>
8.
Комашко, Оксана
(учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область).
Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
биография писателя
--
біографія письменника
--
вивчення біографії письменника
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы
обучения
--
навчальне проектування
--
технологии
обучения
--
технології навчання
--
учебное проектирование
Анотація:
Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі.
Знайти схожі
>
9.
Харченко, Тетяна
.
Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. -
№1
. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04 (4/8)
Рубрики:
Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
Организация образования в отдельных зарубежных странах
Франція
Ам'єн
Франция
Амьен
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка
--
реформування педагогічної освіти
--
престиж професії
--
вимоги до професіоналізму
--
диверсифікована шкільна система
--
компетенція педагога
--
початкова освіта
--
зміст навчання
--
методи навчання
--
традиціоналізм
--
Болонський процес
--
позитивістська парадигма
--
гуманістична парадигма
--
вчитель- початківець
--
завдання навчальних центрів
--
профессиональная подготовка
--
престиж профессии
--
начальное образование
--
содержание
обучения
--
методы
обучения
--
задание обучающих центров
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
Анотація:
Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції
Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70
Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\
Знайти схожі
>
10.
Пилищук, Оксана
(аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы
--
гуманітарні класи
--
зв'язне мовлення
--
изложение
--
лингводидактика
--
лицей
--
лінгводидактика
--
ліцей
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы
обучения
--
народознавчий матеріал на уроках
--
национальное воспитание на уроках
--
національне виховання
--
переказ
--
поглиблене вивчення предмету
--
програми і стандарти з української мови
--
развитие связной речи
--
розвиток зв'язного мовлення
--
связная речь
--
творческие задания
--
творческие работы
--
творчі завдання
--
творчі роботи
--
углубленное изучение предмета
--
урок развития речи
--
урок розвитку мовлення
--
формирование национального сознания
--
формування національної свідомості
Анотація:
Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи).
Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)