Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методика викладання іноземних мов в школі<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Нікольська, Н. В.
Дво
мов
ність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение
--
билингвизм
--
білінгвальне навчання
--
білінгвізм
--
дво
мов
ність
--
двуязычие
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образование
--
європейська освіта
--
європейські освітні стандарти
--
зарубежное образование
--
зарубежный опыт образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжний досвід освіти
--
история образования
--
історія освіти
--
методика
викладання
іноземних
мов
в
школі
--
методика
преподавания иностранных языков
--
навчання іноземної
мов
и
--
обучение иностранным языкам
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
ученики-билингвы
--
учні-білінгви
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним
мов
ам проаналізовано європейський досвід дво
мов
ного навчання, де іноземну
мов
у використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Дво
мов
ні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї
мов
и є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу дво
мов
не й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше
мов
ами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в у
мов
ах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.
Знайти схожі
>
2.
Полонська, Т. К.
Питання допрофільного навчання іноземної
мов
и учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
загальноосвітні школи
--
зарубежное образование
--
зарубежный опыт образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжний досвід освіти
--
методика
викладання
іноземних
мов
в
школі
--
методика
преподавания иностранных языков
--
навчання іноземної
мов
и
--
обучение иностранным языкам
--
общеобразовательные школы
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
процес навчання
--
процесс обучения
--
результативність навчання
--
результативность обучения
--
старша школа
--
старшая школа
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Проблему допрофільного навчання іноземній
мов
і розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної
мов
и у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної
мов
и окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів
іноземних
мов
задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.
Знайти схожі
>
3.
Першукова, О. О.
Державна
мов
на політика США з навчання
іноземних
мов
у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 102-112. - Бібліографія : С.111-112 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
США
Кл.слова (ненормовані):
государственная языковая политика
--
державна
мов
на політика
--
зарубежное образование
--
методические системы преподавания иностранных языков
--
зарубежные системы образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжні системи освіти
--
методика
викладання
іноземних
мов
в
школі
--
методика
преподавания иностранных языков
--
мов
на політика
--
навчання
іноземних
мов
--
образование в США
--
обучение иностранным языкам
--
освіта в США
--
розу
мов
ий розвиток
--
умственное развитие
--
формирование мировоззрения
--
формування світогляду
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
языковая политика
Анотація:
На основі проведеного аналізу існуючої проблеми зроблено такі висновки:
мов
на політика Сполучених Штатів традиційно була асиміляторською і американську англійську
мов
у розглядала як засіб консолідації народу; джерело розвитку світогляду памолоді, засі б, який держава всіляко захищала й підтримувала; і хоча нині в цій політиці з'являються риси плюралізму, але ще надто сильні традиції, тож іноземні
мов
и не розглядають як основу формування світогляду учнів, засіб розу
мов
ого розвитку школярів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)