Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Колесник, А. О. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Освітній маркетинг у соціальному контексті постіндустріалізму / А. О. Колесник // Грані. - 2012. - № 4. - С. 100-103. - Бібліографія : С.103 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг образования -- маркетинг освіти -- методология образования -- методологія освіти -- постиндустриализм -- постіндустріальне суспільство -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Визначено напрями еволюції освітнього маркетингу як процесу формування його філософсько-освітньої предметності. Обгрунтовано риси освітнього маркетингу у контексті цінностей постіндустріалізму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Красовська, Олена (кандидат економічних наук).
    Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти / О. Красовська // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 41-49 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
экономика знаний -- рынок высшего образования -- маркетинг образования -- маркетинговые исследования -- мобильность студентов -- стоимость обучения -- економіка знань -- ринок вищої освіти -- маркетинг освіти -- маркетингові дослідження -- мобільність студентів -- вартість навчання -- высшее образование -- вища освіта -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- услуги высшего образования -- послуги вищої освіти -- образовательные услуги -- освітні послуги -- рынок услуг -- ринок послуг
Анотація: Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософсько-освітній аналіз інтелекту як предмета маркетингового управління / Н. В. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 57-61. - Бібліографія : С.61 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
интеллект -- интеллектуальный потенциал -- інтелект -- інтелектуальний потенціал -- личностный потенциал -- людський потенціал -- маркетинг образования -- маркетинг освіти -- маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- особистісний потенціал -- философия образования -- философско-образовательный анализ -- філософія освіти -- філософсько-освітній аналіз -- человеческий потенциал
Анотація: Філософія освіти створює концептуально-методологічні передумови для поширення на сферу маркетингового управління в освіті як складову загальних закономірностей розвитку наукового знання. Для маркетингового управління в освіті найбільше значення має ск лад індивідуального інтелектуального потенціалу. Найбільшою евристичною цінністю для філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління має його когнитивно-креативна складова, що орієнтує людину на практичне застосування знань і розумових здатно стей. Інтелектуальний потенціал може розглядатися у межах філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління досить близько до економічної категорії "людський потенціал" та філософської категорії "особистісний потенціал".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)