Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетингові ризики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
06
Л89
Диба, М. І.
Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств / М. І. Диба> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. -
№ 669
: Логістика. - С. 39-46
УДК
330.131.7
Рубрики:
Финансовые риски
Фінансові
ризики
Кл.слова (ненормовані):
финансовые риски
--
маркетинговые риски
--
предприятия
--
фінансові
ризики
--
маркетингові
ризики
--
підприємства
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Окландер, Тетяна
(кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
методика IMT
--
маркетингові
комунікації
--
маркетингові
ризики
--
результативність реклами
--
ефективність реклами
--
економічна теорія
--
економічне моделювання
--
рекламна кампанія
--
комунікативна компанія
--
маркетингові
комунікації
--
маркетингові
ризики
--
результативность рекламы
--
эффективность рекламы
--
экономическая теория
--
экономическое моделирование
--
рекламная кампания
--
коммуникативная кампания
--
маркетинговые риски
Анотація:
Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.
Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук)
Знайти схожі
>
3.
Коляда, Юрій
.
Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Ю. Коляда, І. Шатарська> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 5
. - С. 29-35 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові
ризики
--
маркетинговые риски
--
фактори персистентності
--
факторы персистентности
--
кількісна оцінка ризиків
--
количественная оценка рисков
Анотація:
Розглядаються
маркетингові
ризики
з врахуванням фактору персистентності.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Шатарська, Інна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Мних, Ольга Богданівна
(доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами : роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості / О. Б. Мних> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 240-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4УКР)г-86
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы предприятия, 2002-2012 гг.
Фінанси підприємства, 2002-2012 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
инвестиционная привлекательность предприятий
--
інвестиційна привабливість підприємств
--
стоимость предприятий
--
вартість підприємств
--
теория стоимости
--
теорія вартості
--
инновационные управленческие решения
--
інноваційні управлінські рішення
--
капитализация
--
капіталізація
--
капитал отношений
--
капітал відносин
--
логистические риски
--
логістичні
ризики
--
логистическо-маркетинговые стратегии
--
логістично-
маркетингові
стратегії
--
маркетинговые риски
--
маркетингові
ризики
--
создание стоимости
--
формування вартості
--
стейкхолдеры
--
стейкхолдери
--
управленческие парадигмы
--
управлінські парадигми
--
экологические стандарты
--
екологічні стандарти
Анотація:
Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-
маркетингові
й стратегії.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)