Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые механизмы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Гуцуляк, В. Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету).
    Теоретичні засади формування моделі маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств [Текст] / В. Р. Гуцуляк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 68-71 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- информационое моделирование -- інформаційне моделювання -- маркетинг сельскохозяйственных предприятий -- маркетинг сільськогосподарських підприємств -- маркетинговое управление -- маркетингове управління -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- объектная специфика -- об'єктна специфіка -- системные субъекты -- системні суб'єкти -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Розкрито зміст поняття «маркетинговий механізм». Акцентовано увагу на нових підходах маркетингове« управління, запропоновано модель маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств з метою забезпечення стійкості їхнього розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики: Політика
   Политика

   Державне управління

   Государственное управление

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы -- адаптаційні процеси -- государственное управление -- державне управління -- маркетинг государственного управления -- маркетинг державного управління -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- общественные потребности -- суспільні потреби -- потреби споживачів -- потребительские потребности -- організаційні процеси -- потребности граждан -- потреби громадян -- социальные группы -- соціальні групи -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\

Знайти схожі

3.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Сутність та особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 81-89 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.82г
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Теория управленческой деятельности

   Теорія управлінської діяльності

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- матричные структуры -- матричні структури -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг -- органы государственной власти -- органи державної влади -- публичный маркетинг -- публічний маркетинг -- терминология -- термінологія -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг у механізмах державного управління. Розкрито сутність та визначено поняття «системи маркетингу послуг». Проведено аналіз принципів, функцій та структури системи маркетингу послуг у державному управлінні. Досліджено особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, котрі покликані розв’язувати система маркетингу послуг у механізмах державного управління.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)