Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые мероприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кудла, Н. (доцент; кандидат економічних наук).
    Про застосування комплексу маркетингових заходів у сільському туризмі / Н. Кудла // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 2. - С. 79-84 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Економіка сільського господарства

   Экономика

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сільський туризм -- маркетингові заходи -- агротуризм -- маркетингова діяльність -- агротуристичні продукти -- структура агротуристичних продуктів -- сельское хозяйство -- сельский туризм -- маркетинговые мероприятия -- маркетинговая деятельность -- агротуристические продукты -- структура агротуристических продуктов
Анотація: Розглянуто перспективи розвитку сільського туризму на теренах України. Висвітлено проблеми використання маркетингу у цій сфері. Підкреслено залежність успіху агротуристичного господарства від вправного просування своїх послуг з використанням реклами, ЗМІ тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: Про застосування комплексу
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Цой, Йонг-Рок (професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
    "Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- зеленый маркетинг -- зелений маркетинг -- зеленое управление -- зелене управління -- маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- рыночные показатели -- ринкові показники -- SEM -- цепочки поставок -- ланцюжки постачань -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)

Знайти схожі

3.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Планування маркетингових заходів у торговельних мережах Украіни / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 116-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- трейд-маркетинг -- торговые сети -- торговельна мережа
Анотація: Розглянуто особливості планування маркетингових заходів у торговельних мережах Украіни

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ашан-Украина, подразделение французского оператора розничной торговли Auchan на территории Украины \о нем\; Бакалея, международная торговая сеть \о ней\; МЕТРО Кеш енд Керри Украина, торговая компания \о нем\; Новус, международная торговая сеть \о нем\

Знайти схожі

4.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту Торстейна Веблена з метою збільшення обсягів реалізації товарів демонстративного споживання в умовах споживчої кризи [Текст] / В. В. Каправий, А. Б. Бондарчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 123-127 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- потребительские кризисы -- споживчі кризи -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- купівельна поведінка -- покупательское поведение -- товары демонстративного потребления -- товари демонстративного споживання -- гламурні товари -- гламурные товары -- статусные товары -- статусні товари -- дорогі речі -- дорогие вещи -- престижні товари -- престижные товары -- імідж престижності товару -- имидж престижности товара -- Торстейна Веблена эффект -- Торстейна Веблена ефект -- эффект Торстейна Веблена -- ефект Торстейна Веблена
Анотація: Розглянуто вплив споживчої кризи на функціонування підприємств, що спеціалізуються на реалізації продуктів та послуг, для яких характерне демонстративне споживання, та запропонована ряд маркетингових заходів, впровадження яких дозволить істотно збільшити обсяги збуту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, А.Б. (бакалавр Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)