Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые информационные системы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Комаров, К. Л.
    Маркетинговые информационные системы в транспортно-логистических центрах / К. Л. Комаров, Л. К. Комаров // Ж.-д. трансп. - 2012. - № 2. - С. 64-67
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Логистика

   Залізничний транспорт

   Логістика

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- логистические центры -- маркетинговые информационные системы -- транспортно-логистические центры -- залізничний транспорт -- логістичні центри -- маркетингові інформаційні системи -- транспортно-логістичні центри


Дод.точки доступу:
Комаров, Л. К.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Шамян, Л. С. (старший викладач кафедри економіки та менеджменту; Полтавська філія Європейського університету).
    Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем / Л. С. Шамян // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 115-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

Кл.слова (ненормовані):
аналитические функции -- аналітичні функції -- маркетинговые информационные системы -- маркетингові інформаційні системи -- информационные системы -- інформаційні системи -- организационные функции -- організаційні функції -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- информационные потоки -- інформаційні потоки
Анотація: У статті проаналізовано функції маркетингових інформаційних систем як сучасного багатофункціонального інструменту підготовки та прийняття маркетингових рішень.


Знайти схожі

3.


    Ашмаріна, Світлана Ігорівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою прикладного управлння; віце-ректор з дослідень та інформації Самарського державного економічого університету; м. Самара; Росія).
    Удосконалення маркетингової інформаційної системи промислового підприємства як найважливішого елементу системи управління змінами / С. І. Ашмаріна, О. В. Погорєлова, Г. С. Зотова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 348-354 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- промислові підприємства -- промислові підприємства -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые информационные системы -- маркетингові інформаційні системи -- управление изменениями -- управління змінами
Анотація: Обґрунтовано елементи маркетингових інформаційних систем, чинників їх удосконалення з метою більш ефективного проведення змін на підприємстві. Запропоновано авторську модель маркетингової інформаційної системи підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Погорєлова, Олена Вадимівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою досліджень та інновацій Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія); Зотова, Ганна Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладного управлнняї Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)