Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (3)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговий аналіз<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Матвеев, В.
(кандидат економічних наук).
Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции / В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен> // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
338.47:656
ББК
65.37
Рубрики:
Економіка
Економіка транспорту
Экономика
Экономика транспорта
Кл.слова (ненормовані):
галузі господарства
--
сектори економіки
--
економіка транспорту
--
маркетинг аеропортів
--
авіатранспортна продукція
--
дослідження споживачів
--
споживачі авіатранспортної продукції
--
інструменти маркетингу
--
споживчий попит
--
маркетингові дослідження
--
аеропортовий бізнес
--
транспортний ринок
--
транспортна система
--
авіакомпанії
--
валовий внутрішній продукт
--
ВВП
--
маркетинговий
аналіз
--
отрасли хозяйства
--
секторы экономики
--
экономика транспорта
--
маркетинг аэропортов
--
авиатранспортная продукция
--
исследования потребителей
--
потребители авиатранспортной продукции
--
инструменты маркетинга
--
потребительский спрос
--
маркетинговые исследования
--
аэропортовый бизнес
--
авиакомпании
Анотація:
Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.
Дод.точки доступу:
Мазен, Ахмед Ганем Аль-Суфи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Засідання професійного клубу
дослідників ринку і споживачів MRP Club при Українській Асоціації Маркетингу> // Маркетинг в Україні. - 2011. -
№ 2
. - С. 4-6 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження
--
ринки
--
споживачі
--
мененджери
--
засідання клубів
--
професійні клуби
--
маркетинговий
аналіз
--
маркетинговые исследования
--
рынки
--
потребители
--
менеджеры
--
заседания клубов
--
профессиональные клубы
--
маркетинговый анализ
--
дослідники ринків
--
исследователи рынков
Анотація:
14 ківтня 2011 року відбулась перша зустріч професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP CLUB при Українській Асоціації Маркетингу.
Дод.точки доступу:
Журавльова, Антоніна (голова MRP Club) \о ней\; Данілова, Вікторія \о ней\; Різницька, Ольга (начальник відділу маркетингового
аналіз
у та планування) \о ней\; Сєров, Андрій \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Христофор, В. В.
(ДП "ДНДЦ УЗ").
Методичні засади застосування маркетингового
аналіз
у в умовах конкуренції на транспортному ринку / В. В. Христофор> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 45-46. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
656.2.003.1
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Маркетинг
Залізничний транспорт
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
маркетинговый анализ
--
транспортный рынок
--
конкуренция
--
стратегические маркетинговые цели
--
эффективность маркетинговой стратегии
--
маркетинговая деятельность
--
залізничний транспорт
--
маркетинговий
аналіз
--
транспортний ринок
--
конкуренція
--
стратегічні маркетингові цілі
--
ефективність маркетингової стратегії
--
маркетингова діяльність
Анотація:
В статті вивчені сучасні розробки маркетингової, інформаційної та рекламної діяльності в статусі пасажирського господарства на залізничному транспорті, мотивований вибір маркетингової стратегії організації та способи досягнення своїх стратегічних цілей, здійснюється поєднання факторів впливу на її діяльність.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Ксу, Жонг
(доцент Школи фінансів Народного університету Китаю; м.Пекін; Китай).
До проблеми корпоративного попиту на страхування директорів і посадових осіб у Китаї / Ж. Ксу, І. Чжен> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.271(5ИТ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Страхование
Страхування
Китай
Кл.слова (ненормовані):
административный персонал
--
адміністративний персонал
--
директора
--
директори
--
должностные лица
--
посадові особи
--
страхування адміністратиних осіб
--
страхование административных лиц
--
неприятие риска
--
неприйняття ризику
--
корпоративное управление
--
корпоративне управління
--
маркетинговый анализ
--
маркетинговий
аналіз
--
потребительские предпочтения
--
споживацькі уподобання
--
преимущественный выбор
--
перважний вибір
--
страховой спрос
--
страховий попит
--
экономическое прогнозирование
--
економічне прогнозування
Анотація:
На прикладі даних китайської фірми, що оголосила тендер на страхування директорів і посадових осіб, автори знаходять свідоцтва на підтримку того, що директори і посадові особи з підвищеним неприйняттям ризиків наполягатимуть на придбанні фірмою страхування, використовуючи заходи щодо запобігання ризикам, такі як професійна підготовка, випуски іноземних акцій і контроль акціонерів. Емпіричні результати також заперечують гіпотезу високого ризику, навіть з використанням даних за той же період часу, що і Цзоу і соавт. (2008). Це дослідження вносить потенційний вклад як в розуміння переважного вибору у страховому попиті, так і в пояснення корпоративного попиту на страхування директорів і посадових осіб.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чжен, Іньїн (помічник генерального директора Китайської корпорації з економічної та технеічної співпраці легкої промисловості КНР з іноземними агентами; м.Пекін; Китай)
Знайти схожі
>
5.
Гончар, Валерій Геннадійович
(керівник наукового проекту "Modern Scientific World").
Дослідження пропозиції конкурентних підприємств, як одна з основ маркетингового
аналіз
у та забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства: характеристика підприємств галузі медитативних практик в США [Текст] / В. Г. Гончар, L. Torriero> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 10-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
США
Кл.слова (ненормовані):
фінансово-економічна безпека
--
цінове позиціонування
--
політика позиціонування
--
цінова політика
--
маркетинговий
аналіз
--
медитативні практики
--
медитативные услуги
--
зарубіжний досвід
--
финансово-экономическая безопасность
--
ценовое позиционирование
--
политика позиционирования
--
ценовая политика
--
маркетинговый анализ
--
медитативные практики
--
медитативные услуги
--
зарубежный опыт
Анотація:
Розглянута політика позиціонування найбільших представників медитативних послуг в США, зокрема цінового позиціонування надаваних послуг, як інструмент реалізації маркетингових стратегій компаній та забезпечення фінансово-економічної безпеки в умовах інтенсифікації конкуренції. Викладено результати огляду комерційних пропозицій 12 компаній, що надають медитативні послуги, описано їх підходи до цінового позиціонування у якості одного зі складових елементів маркетингових зусиль.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Torriero, Lionela (директор)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)