Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая аналитика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мудрак, Руслан Петрович (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва).
    Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [Текст] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 69-84 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 1990-2015 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 1990-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленные предприятия -- агропромислові підприємства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- аналіз споживання -- анализ потребления -- безопасность продукции -- безпечність продукції -- внутриотраслевые несоответствия -- внутрішньогалузеві невідповідності -- картельные сговоры -- картельні змови -- качество продукции -- якість продукції -- маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- молоко -- молочное сырье -- молочна сировина -- молочная продукция -- молочна продукція -- неэластичный спрос -- нееластичний попит -- рынок молочной продукции -- ринок молочної продукції -- пищевые товары -- харчові товари -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- ценовая конкуренция -- цінова конкуренція -- эластичность спроса -- еластичність попиту
Анотація: Проведено аналіз сучасного стану національного ринку молока та молочної продукції. Виявлено невідповідність обсягів виробництва промислової продукції обсягам виробництва молокосировини. Встановлено, що попит на молочні продукти нееластичний за ціною і доходом. Обґрунтовано можливість картельних змов на даному ринку. Встановлено, що на внутрішньому ринку вітчизняні виробники мають кращі цінові конкурентні позиції, ніж європейські.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Цимбалюк, Юрій Анатолійович (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва); Корман, Ірина Іванівна (кандидат економічних наук; викладач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва)

Знайти схожі

2.


    Конда, Іва (PhD (бізнес-адміністрування); провідний викладач; заступник ректора по науці та дослідженням Школи бізнесу і управління в Новом местє; Словенія).
    Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій [Текст] / І. Конда // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 134-145 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
клиентская информация -- клієнтська інформація -- маркетинговая аналитика -- маркетинговая аналітика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- отношения между покупателем и продавцом -- відносини між покупцем і продавцем -- промышленные компании -- промислові компанії -- рынок В2В -- ринок В2В -- сети взаимодействий -- мережі взаємодій
Анотація: Описано, як інструменти мережевого аналізу можуть бути використані при вивченні взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації стосовно її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

3.


    Миттал, Викас (доктор Темпльского университета).
    Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 59-62 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   США
Кл.слова (ненормовані):
исследования рынков -- инвестиции в аналитику -- стимулирование продаж -- маркетинговая аналитика -- стратегическое планирование -- смарт-компании -- дослідження ринків -- інвестиції в аналітику -- стимулювання продажу -- маркетингова аналітика -- стратегічне планування -- смарт-компанії
Анотація: Маркетинговые исследования стали стратегическим вариантом для стимулирования продаж, рентабельности и EBITDA (на русский язык переводится как “прибыль до процентов, налогов и амортизации”). Что это значит? Маркетинговые исследования и аналитика должны связывать информацию о клиентах, рынке и продуктах с продажами, рентабельностью и EBITDA. Что делать? Руководители должны внести интеллектуальные, структурные и культурные изменения, которые помогут их организации реализовать потенциал маркетинговых исследований и аналитики.


Дод.точки доступу:
Американская Маркетинговая Ассоциация \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)