Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговая аналитика<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Мудрак, Руслан Петрович
(доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва).
Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [Текст] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 69-84 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.422.5(4УКР)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров, 1990-2015 гг.
Торгівля окремими видами товарів, 1990-2015 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
агропромышленные предприятия
--
агропромислові підприємства
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
аналіз споживання
--
анализ потребления
--
безопасность продукции
--
безпечність продукції
--
внутриотраслевые несоответствия
--
внутрішньогалузеві невідповідності
--
картельные сговоры
--
картельні змови
--
качество продукции
--
якість продукції
--
маркетинговая
аналитика
--
маркетингова аналітика
--
молоко
--
молочное сырье
--
молочна сировина
--
молочная продукция
--
молочна продукція
--
неэластичный спрос
--
нееластичний попит
--
рынок молочной продукции
--
ринок молочної продукції
--
пищевые товары
--
харчові товари
--
украинские товаропроизводители
--
українські товаровиробники
--
ценовая конкуренция
--
цінова конкуренція
--
эластичность спроса
--
еластичність попиту
Анотація:
Проведено аналіз сучасного стану національного ринку молока та молочної продукції. Виявлено невідповідність обсягів виробництва промислової продукції обсягам виробництва молокосировини. Встановлено, що попит на молочні продукти нееластичний за ціною і доходом. Обґрунтовано можливість картельних змов на даному ринку. Встановлено, що на внутрішньому ринку вітчизняні виробники мають кращі цінові конкурентні позиції, ніж європейські.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Цимбалюк, Юрій Анатолійович (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва); Корман, Ірина Іванівна (кандидат економічних наук; викладач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва)
Знайти схожі
>
2.
Конда, Іва
(PhD (бізнес-адміністрування); провідний викладач; заступник ректора по науці та дослідженням Школи бізнесу і управління в Новом местє; Словенія).
Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій [Текст] / І. Конда> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 134-145 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
клиентская информация
--
клієнтська інформація
--
маркетинговая
аналитика
--
маркетинговая
аналітика
--
маркетинговые технологии
--
маркетингові технології
--
маркетинг отношений
--
маркетинг відносин
--
отношения между покупателем и продавцом
--
відносини між покупцем і продавцем
--
промышленные компании
--
промислові компанії
--
рынок В2В
--
ринок В2В
--
сети взаимодействий
--
мережі взаємодій
Анотація:
Описано, як інструменти мережевого аналізу можуть бути використані при вивченні взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації стосовно її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
3.
Миттал, Викас
(доктор Темпльского университета).
Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. -
№ 4
. - С. 59-62 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
США
Кл.слова (ненормовані):
исследования рынков
--
инвестиции в аналитику
--
стимулирование продаж
--
маркетинговая
аналитика
--
стратегическое планирование
--
смарт-компании
--
дослідження ринків
--
інвестиції в аналітику
--
стимулювання продажу
--
маркетингова аналітика
--
стратегічне планування
--
смарт-компанії
Анотація:
Маркетинговые исследования стали стратегическим вариантом для стимулирования продаж, рентабельности и EBITDA (на русский язык переводится как “прибыль до процентов, налогов и амортизации”). Что это значит? Маркетинговые исследования и
аналитика
должны связывать информацию о клиентах, рынке и продуктах с продажами, рентабельностью и EBITDA. Что делать? Руководители должны внести интеллектуальные, структурные и культурные изменения, которые помогут их организации реализовать потенциал маркетинговых исследований и аналитики.
Дод.точки доступу:
Американская
Маркетинговая
Ассоциация \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)