Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=літературне читання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Кохно, Тетяна (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання / Т. Кохно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 33-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виразне читання -- выразительное чтение -- литературное чтение -- літературне читання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- навчання читанню -- начальная школа -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- школи з російською мовою навчання -- школы с русским языком обучения
Анотація: Розкривається значення виразного читання для сприйняття і розуміння художнього твору учнями початкових класів із російською мовою навчання. Наведено орієнтований конспект уроку літературного читання у 3 класі.


Знайти схожі

2.


    Батаєва, Катерина (доктор філософських наук; професор кафедри соціології).
    Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] = Мотив-анализ школьных учебников по литературе в контексте теории формирования успешности / К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134 : 3 табл. - Библиогр.: с. 133-134 (15 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Социология
   Педагогическая социология

   Соціологія

   Педагогічна соціологія

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
контент-анализ -- контент-аналіз -- литературное чтение -- літературне читання -- мотив аффилиации -- моти афіліації -- мотив власти -- мотив влади -- мотив избегание неудачи -- мотив уникнення невдачі -- мотив самореализации -- мотив самореалізації -- мотив-анализ -- мотив-аналіз -- мотив-ситуация -- мотив-ситуація -- мотив-тенденция -- мотив-тенденція -- мотивы поведения -- мотиви поведінки -- научные теории -- наукові теорії -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- теория достижения -- теорі досягнення -- теория формирования успешности -- теорія формування успішності -- учащиеся младших классов -- учні молодших класів -- учебные тексты -- навчальні тексти -- школьные учебники -- шкільні підручники
Анотація: Представлена методика и результаты мотив-анализа украинских школьных учебников по литературному чтению, разработанную в контексте теории Д. Макклелланда. Мотив-анализ как разновидность контент-анализа имеет цель изучения частоты воспроизведения в тексте различных мотив-ситуаций. В качестве основных категории мотив-анализа учебных текстов были использованы мотивы поведения, проанализированы Д. Макклелландом, а также мотивы самореализации и отказа от аффилиации.
Представлена методика і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклелланда. Мотив-аналіз як різновид контент-аналізу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різних мотив-ситуацій. В якості основних категорій мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, а також мотиви самореалізації та відмови від афіліації.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Катерина (магістр факультету соціальний менеджмент); Полякова, Юлія (магістр факультету соціальний менеджмент); Макклелланд, Д. (профессор психологии; автор теории потребностей ; 1917-1998) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Марченко, Лариса (вчителька).
    Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 17-22. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Начальная школа
   Початкова школа

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- украинский язык -- математика -- літературне читання -- литературное чтение -- стратегії -- стратегии -- сенкан -- метод прес -- метод пресс -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- інтелектуальна карта -- интелектуальная карта -- асоціативний кущ -- асоциативный куст -- порушена послідовність -- нарушенная последовательность -- кубування -- кубирование -- технології критичного мислення -- технологии критического мышления -- приклади вправ -- примеры упражнений
Анотація: Надаються приклади вправ із застосуванням технології критичного мислення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Для реалізації даної технології використовуються різні стратегії, а саме: "Мозковий штурм", "Асоціативний кущ", "Сенкан", "Кубування", "Метод прес", "Інтелектуальна карта", "Порушена послідовність" тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

4.


    Касперська, Галина (вчитель початкових класів).
    Українська народна пісня. Телеміст : (Інтегрований урок з музики та літературного читання) / Г. Касперська // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 46-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- музичне виховання -- музыкальное воспитание -- літературне читання -- литературное чтение -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- українська народна пісня -- украинская народная песня -- розробка уроків -- разработка уроков
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку за темою "Українська народна пісня як засіб виховання патріотизму в учнів початкової школи", який покликаний розвивати інтерес до усної народної творчості, виховувати розуміння мелодійності, естетичні смаки та патріотичні почуття.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\14.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

5.


    Мариненко, Ірина (вчитель І категорії).
    Вишиванка — душа українського народу : Інтегрований урок читання та образотворчого мистецтва / І. Мариненко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- літературне читання -- литературное чтение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- оберегова символіка -- обереговая символика -- національний одяг -- национальная одежда -- візирунки -- орнаменты -- розробка уроків -- разработка уроков
Анотація: Пропонується розробка інтегрованого уроку, який потребує пошукової та творчої роботи учнів. Метою даного уроку є формування уявлення про оберегову символіку у вишиванках, ознайомлення з народними традиціями та звичаями, пов’язаними з вишиванням національного одягу українського народу. Під час уроку планується ознайомлення учнів з твором сучасної української письменниці і дизайнерки Оксани Караванської "Вишиванка", удосконалення уміння аналізувати текст, виділяти головне, робити висновки тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\15.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Караванська, Оксана (письменниця; дизайнерка) \о ней\; Вишиванка \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Билиця, Ірина (вчителька ).
    Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 17-20. : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання літературного читання

   Методика преподавания литературного чтения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- літературне читання -- литературное чтение -- 4 клас -- 4 класс -- розробки уроків -- разработки уроков -- творчі проекти -- творческие проекты -- шкільні проекти -- школьные проекты -- пошукова робота -- поисковая работа -- зв’язне мовлення -- связная речь -- проектна діяльність -- проектная деятельность
Анотація: Представлена розробка уроку літературного читання в 4 класі, присвяченого вивченню життя та творчості Лесі Українки. Урок являє собою підсумок роботи над проектом "Леся Українка — поетична квітка Волині" і має на меті поглибити знання учнів про видатну українську поетесу, вчити здійснювати проектну діяльність на основі досліджень, розвивати зв’язне мовлення, виховувати інтерес до пошукової роботи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\9.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця; перекладачка; культурна діячка ; 1871-1913) \о ней\; Леся Українка - поетична квітка Волині, проект \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Лящук, Любов (спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Тарас Шевченко — видатний син України : (Літературне читання, 4 клас) / Л. Лящук // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 26-29. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання літературного читання

   Методика преподавания литературного чтения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- літературне читання -- литературное чтение -- 4 клас -- 4 класс -- позакласне читання -- внеклассное чтение -- читацькі інтереси -- читательские интересы -- украиские поэты -- українські поети
Анотація: Надається розробка уроку позакласного читання для 4 класу, присвяченого продовженню вивчення життєвого і творчого шляху Т. Г. Шевченка. Даний урок покликаний виховувати любов і пошану до Тараса Шевченка та розвивати пам’ять, мислення, вміння самостійно робити висновки.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\8.pdf

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \про нього\

Знайти схожі

8.


    Висоцька, Любов (вчителька ).
    Книга в житті моєї родини (3 клас) / Л. Висоцька // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 31-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання літературного читання

   Методика преподавания литературного чтения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- літературне читання -- литературное чтение -- 3 клас -- 3 класс -- урок-конкурс -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- інтерес до читання -- интерес к чтению -- книги в житті родини -- книги в жизни семьи -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- словниковий запас -- словарний запас -- молодші школярі -- младшие школьники -- розробки уроків -- разработки уроков -- конкурси -- конкурсы
Анотація: Надається розробка нестандартного уроку літературного читання для 3 класу, що покликаний розширювати уявлення учнів про книжки, формувати інтерес до читання, виробляти в учнів навички самостійної роботи з книгою та збагачувати словниковий запас молодших школярів. Урок побудовано в формі конкурса.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\10.pdf

Знайти схожі

9.


    Кульганик, Галина (учитель вищої категорії; вчитель-методист).
    Великий син великого народу / Г. Кульганик // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 61-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Метод проектів в початковій школі
   Метод проектов в начальной школе

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- творчі проекти -- творческие проекты -- розробка творчого проекту -- розработка творческого проекта -- молодші школярі -- младшие школьники -- читацька самостійність -- читательская самостоятельность -- літературне читання -- литературное чтение -- українська мова -- украинский язык -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- я і Україна -- я и Украина
Анотація: Надається розробка довготривалого творчого проекту для молодших школярів, який покликаний посилити вплив творів Шевченка на формування читацької самостійності, спрямувати розвиток читацьких інтересів у потрібне русло, викликати стійкий інтерес до поезій великого Кобзаря. Даний проект задіює такі навчальні предмети, як літературне читання, українська мова, образотворче мистецтво.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\22.pdf

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)

Знайти схожі

10.


    Кучер, Тетяна (вчитель початкових класів Бужанської ЗОШ І-ІІІ ст. Лисянського району Черкаської області).
    Формування ключових компетентностей на уроці літературного читання у 2 класі / Т. Кучер // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання літературного читання

   Методика преподавания литературного чтения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- літературне читання -- литературное чтение -- народні казки -- народные сказки -- 2 клас -- 2 класс -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- вміння вчитися -- умение учиться -- загальнокультурні компетентності -- общекультурные компетентности -- соціальні компетентності -- социальные компетентности -- громадські компетентності -- общественные компетентности -- здоров’язбережувальні компетентності -- здоровьесбрегающие компетентности
Анотація: Надається розробку уроку літературного читання для 2 класу, метою якого є узагальнення і систематизація знань про народні казки. Під час уроку планується формувати загальнокультурні, соціальні, громадські, здоров’язбережувальні ключові компетенції та вміння вчитися.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\8.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)