Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=літературне читання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-11
>
1.
Кохно, Тетяна
(науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного
читання
/ Т. Кохно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 33-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
виразне
читання
--
выразительное чтение
--
литературное чтение
--
літературне
читання
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови в початковій школі
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в начальной школе
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
навчання читанню
--
начальная школа
--
обучение чтению
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
украинский язык в школах с русским языком обучения
--
українська мова
--
українська мова в школах з російською мовою навчання
--
українська мова в школах національних меншин
--
школи з російською мовою навчання
--
школы с русским языком обучения
Анотація:
Розкривається значення виразного
читання
для сприйняття і розуміння художнього твору учнями початкових класів із російською мовою навчання. Наведено орієнтований конспект уроку літературного
читання
у 3 класі.
Знайти схожі
>
2.
Батаєва, Катерина
(доктор філософських наук; професор кафедри соціології).
Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] = Мотив-анализ школьных учебников по литературе в контексте теории формирования успешности / К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова> // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. -
№ 3
. - С. 119-134 : 3 табл. - Библиогр.: с. 133-134 (15 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Социология
Педагогическая социология
Соціологія
Педагогічна соціологія
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
контент-анализ
--
контент-аналіз
--
литературное чтение
--
літературне
читання
--
мотив аффилиации
--
моти афіліації
--
мотив власти
--
мотив влади
--
мотив избегание неудачи
--
мотив уникнення невдачі
--
мотив самореализации
--
мотив самореалізації
--
мотив-анализ
--
мотив-аналіз
--
мотив-ситуация
--
мотив-ситуація
--
мотив-тенденция
--
мотив-тенденція
--
мотивы поведения
--
мотиви поведінки
--
научные теории
--
наукові теорії
--
социологические исследования
--
соціологічні дослідження
--
теория достижения
--
теорі досягнення
--
теория формирования успешности
--
теорія формування успішності
--
учащиеся младших классов
--
учні молодших класів
--
учебные тексты
--
навчальні тексти
--
школьные учебники
--
шкільні підручники
Анотація:
Представлена методика и результаты мотив-анализа украинских школьных учебников по литературному чтению, разработанную в контексте теории Д. Макклелланда. Мотив-анализ как разновидность контент-анализа имеет цель изучения частоты воспроизведения в тексте различных мотив-ситуаций. В качестве основных категории мотив-анализа учебных текстов были использованы мотивы поведения, проанализированы Д. Макклелландом, а также мотивы самореализации и отказа от аффилиации.
Представлена методика і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного
читання
, розроблену в контексті теорії Д. Макклелланда. Мотив-аналіз як різновид контент-аналізу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різних мотив-ситуацій. В якості основних категорій мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, а також мотиви самореалізації та відмови від афіліації.
Дод.точки доступу:
Макаренко, Катерина (магістр факультету соціальний менеджмент); Полякова, Юлія (магістр факультету соціальний менеджмент); Макклелланд, Д. (профессор психологии; автор теории потребностей ; 1917-1998) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Марченко, Лариса
(вчителька).
Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко> // Початкова школа. - 2018. -
№ 1
. - С. 17-22. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
Рубрики:
Начальная школа
Початкова школа
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
українська мова
--
украинский язык
--
математика
--
літературне
читання
--
литературное чтение
--
стратегії
--
стратегии
--
сенкан
--
метод прес
--
метод пресс
--
мозковий штурм
--
мозговой штурм
--
інтелектуальна карта
--
интелектуальная карта
--
асоціативний кущ
--
асоциативный куст
--
порушена послідовність
--
нарушенная последовательность
--
кубування
--
кубирование
--
технології критичного мислення
--
технологии критического мышления
--
приклади вправ
--
примеры упражнений
Анотація:
Надаються приклади вправ із застосуванням технології критичного мислення на уроках української мови та літературного
читання
в початковій школі. Для реалізації даної технології використовуються різні стратегії, а саме: "Мозковий штурм", "Асоціативний кущ", "Сенкан", "Кубування", "Метод прес", "Інтелектуальна карта", "Порушена послідовність" тощо.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_1\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
>
4.
Касперська, Галина
(вчитель початкових класів).
Українська народна пісня. Телеміст : (Інтегрований урок з музики та літературного
читання
) / Г. Касперська> // Початкова школа. - 2018. -
№ 1
. - С. 46-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки
--
интегрированные уроки
--
музичне виховання
--
музыкальное воспитание
--
літературне
читання
--
литературное чтение
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
--
українська народна пісня
--
украинская народная песня
--
розробка уроків
--
разработка уроков
Анотація:
Надається розробка інтегрованого уроку за темою "Українська народна пісня як засіб виховання патріотизму в учнів початкової школи", який покликаний розвивати інтерес до усної народної творчості, виховувати розуміння мелодійності, естетичні смаки та патріотичні почуття.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_1\14.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
>
5.
Мариненко, Ірина
(вчитель І категорії).
Вишиванка — душа українського народу : Інтегрований урок
читання
та образотворчого мистецтва / І. Мариненко> // Початкова школа. - 2018. -
№ 1
. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки
--
интегрированные уроки
--
літературне
читання
--
литературное чтение
--
образотворче мистецтво
--
изобразительное искусство
--
оберегова символіка
--
обереговая символика
--
національний одяг
--
национальная одежда
--
візирунки
--
орнаменты
--
розробка уроків
--
разработка уроков
Анотація:
Пропонується розробка інтегрованого уроку, який потребує пошукової та творчої роботи учнів. Метою даного уроку є формування уявлення про оберегову символіку у вишиванках, ознайомлення з народними традиціями та звичаями, пов’язаними з вишиванням національного одягу українського народу. Під час уроку планується ознайомлення учнів з твором сучасної української письменниці і дизайнерки Оксани Караванської "Вишиванка", удосконалення уміння аналізувати текст, виділяти головне, робити висновки тощо.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_1\15.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Дод.точки доступу:
Караванська, Оксана (письменниця; дизайнерка) \о ней\; Вишиванка \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Билиця, Ірина
(вчителька ).
Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного
читання
у 4 класі / І. Билиця> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 17-20. : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:003
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання літературного
читання
Методика преподавания литературного чтения
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
літературне
читання
--
литературное чтение
--
4 клас
--
4 класс
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
творчі проекти
--
творческие проекты
--
шкільні проекти
--
школьные проекты
--
пошукова робота
--
поисковая работа
--
зв’язне мовлення
--
связная речь
--
проектна діяльність
--
проектная деятельность
Анотація:
Представлена розробка уроку літературного
читання
в 4 класі, присвяченого вивченню життя та творчості Лесі Українки. Урок являє собою підсумок роботи над проектом "Леся Українка — поетична квітка Волині" і має на меті поглибити знання учнів про видатну українську поетесу, вчити здійснювати проектну діяльність на основі досліджень, розвивати зв’язне мовлення, виховувати інтерес до пошукової роботи.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_2\9.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця; перекладачка; культурна діячка ; 1871-1913) \о ней\; Леся Українка - поетична квітка Волині, проект \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Лящук, Любов
(спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
Тарас Шевченко — видатний син України : (
Літературне
читання
, 4 клас) / Л. Лящук> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 26-29. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:003
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання літературного
читання
Методика преподавания литературного чтения
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
літературне
читання
--
литературное чтение
--
4 клас
--
4 класс
--
позакласне
читання
--
внеклассное чтение
--
читацькі інтереси
--
читательские интересы
--
украиские поэты
--
українські поети
Анотація:
Надається розробка уроку позакласного
читання
для 4 класу, присвяченого продовженню вивчення життєвого і творчого шляху Т. Г. Шевченка. Даний урок покликаний виховувати любов і пошану до Тараса Шевченка та розвивати пам’ять, мислення, вміння самостійно робити висновки.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\8.pdf
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \про нього\
Знайти схожі
>
8.
Висоцька, Любов
(вчителька ).
Книга в житті моєї родини (3 клас) / Л. Висоцька> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 31-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:003
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання літературного
читання
Методика преподавания литературного чтения
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
літературне
читання
--
литературное чтение
--
3 клас
--
3 класс
--
урок-конкурс
--
нестандартні уроки
--
нестандартные уроки
--
інтерес до
читання
--
интерес к чтению
--
книги в житті родини
--
книги в жизни семьи
--
самостійна робота
--
самостоятельная работа
--
словниковий запас
--
словарний запас
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
конкурси
--
конкурсы
Анотація:
Надається розробка нестандартного уроку літературного
читання
для 3 класу, що покликаний розширювати уявлення учнів про книжки, формувати інтерес до
читання
, виробляти в учнів навички самостійної роботи з книгою та збагачувати словниковий запас молодших школярів. Урок побудовано в формі конкурса.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\10.pdf
Знайти схожі
>
9.
Кульганик, Галина
(учитель вищої категорії; вчитель-методист).
Великий син великого народу / Г. Кульганик> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 61-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.091.313
Рубрики:
Метод проектів в початковій школі
Метод проектов в начальной школе
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
творчі проекти
--
творческие проекты
--
розробка творчого проекту
--
розработка творческого проекта
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
читацька самостійність
--
читательская самостоятельность
--
літературне
читання
--
литературное чтение
--
українська мова
--
украинский язык
--
образотворче мистецтво
--
изобразительное искусство
--
я і Україна
--
я и Украина
Анотація:
Надається розробка довготривалого творчого проекту для молодших школярів, який покликаний посилити вплив творів Шевченка на формування читацької самостійності, спрямувати розвиток читацьких інтересів у потрібне русло, викликати стійкий інтерес до поезій великого Кобзаря. Даний проект задіює такі навчальні предмети, як
літературне
читання
, українська мова, образотворче мистецтво.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\22.pdf
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)
Знайти схожі
>
10.
Кучер, Тетяна
(вчитель початкових класів Бужанської ЗОШ І-ІІІ ст. Лисянського району Черкаської області).
Формування ключових компетентностей на уроці літературного
читання
у 2 класі / Т. Кучер> // Початкова школа. - 2018. -
№ 4
. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:003
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання літературного
читання
Методика преподавания литературного чтения
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
літературне
читання
--
литературное чтение
--
народні казки
--
народные сказки
--
2 клас
--
2 класс
--
ключові компетентності
--
ключевые компетентности
--
вміння вчитися
--
умение учиться
--
загальнокультурні компетентності
--
общекультурные компетентности
--
соціальні компетентності
--
социальные компетентности
--
громадські компетентності
--
общественные компетентности
--
здоров’язбережувальні компетентності
--
здоровьесбрегающие компетентности
Анотація:
Надається розробку уроку літературного
читання
для 2 класу, метою якого є узагальнення і систематизація знань про народні казки. Під час уроку планується формувати загальнокультурні, соціальні, громадські, здоров’язбережувальні ключові компетенції та вміння вчитися.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\8.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-11
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)