Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личностно ориентированная парадигма образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Смислові перспективи навчання/вивчення соціології: студентоцентрована освіта // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - №3. - С. 185-203. - Джерела : С.203. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
викладання соціології -- личностно ориентированная парадигма образования -- личностно ориентированнный подход -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированные образовательные технологии -- личностно ориентированое обучение -- личностно-центрированный подход -- методика викладання соціології -- методика преподавания социологии -- особистісно орієнтоване навчання -- преподавание социологии -- радикальная педагогика -- социологическое образование -- соціологічна освіта -- круглі столи -- круглые столы
Анотація: Публікуються матеріали круглого столу "Смислові перспективи навчання/вивчення соціології", який відбувся в рамках ІІ Конгресу Соціологічної асоціації України "Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи", Харків, 18 жовтня 2013 року.


Дод.точки доступу:
Смислові перспективи навчання/вивчення соціології, круглий стіл \о нем\; Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи, конгрес \о нем\

Знайти схожі

2.


    Дічек, Н. П. (завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук).
    Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-і роки) / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 70-81. - Література : 25 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1980-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированная парадигма образования -- личностно ориентированнный подход -- личностно ориентированное обучение -- особистісно орієнтованпарадигма освіти -- особистісно орієнтований підхід -- особистісно орієнтоване навчання -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- украинская психология -- українська психологія -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У контексті висвітлення впровадження індивідуалізації в шкільний навчально-виховний процес розкрито малодосліджений аспект - внесок у цей процес українських психологів у 1980-ті рр. Окреслено провідні напрями, методи й резул ьтати досліджень у галузі педагогічної психології, психології особистості, соціальної психології, що стосувалися індивідуалізації навчання через вивчення творчого потенціалу учнів, їхніх інтересів і здібностей, врахування мотиві в навчальної діяльності, міжособистісних стосунків, виявлення і розвиток обдарованості і творчого мислення. Аналіз психолого-педагогічного доробку українських науковців засвідчив розширення спектра їхніх досліджень у напрямі за безпечення реалізації індивідуалізованих потреб і мотивів навчання школярів, що означає поступове формування підґрунтя для встановлення парадигми особистісно орієнтованої освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\10.pdf

Дод.точки доступу:
Балл, Г. (доктор психологічних наук) \про нього\; Максименко, С.Д. (доктор психологічних наук) \про нього\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)