Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=личностно ориентированная парадигма образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Смислові перспективи навчання/вивчення
соціології: студентоцентрована освіта> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. -
№3
. - С. 185-203. - Джерела : С.203. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
викладання соціології
--
личностно
ориентированная
парадигма
образования
--
личностно
ориентированнный подход
--
личностно
ориентированное образование
--
личностно
ориентированные образовательные технологии
--
личностно
ориентированое обучение
--
личностно
-центрированный подход
--
методика викладання соціології
--
методика преподавания социологии
--
особистісно орієнтоване навчання
--
преподавание социологии
--
радикальная педагогика
--
социологическое образование
--
соціологічна освіта
--
круглі столи
--
круглые столы
Анотація:
Публікуються матеріали круглого столу "Смислові перспективи навчання/вивчення соціології", який відбувся в рамках ІІ Конгресу Соціологічної асоціації України "Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи", Харків, 18 жовтня 2013 року.
Дод.точки доступу:
Смислові перспективи навчання/вивчення соціології, круглий стіл \о нем\; Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи, конгрес \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Дічек, Н. П.
(завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук).
Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-і роки) / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 4
. - С. 70-81. - Література : 25 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1980-і рр.
Образование. Педагогика, 1980-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
личностно
ориентированная
парадигма
образования
--
личностно
ориентированнный подход
--
личностно
ориентированное обучение
--
особистісно орієнтован
парадигма
освіти
--
особистісно орієнтований підхід
--
особистісно орієнтоване навчання
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
украинская психология
--
українська психологія
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
У контексті висвітлення впровадження індивідуалізації в шкільний навчально-виховний процес розкрито малодосліджений аспект - внесок у цей процес українських психологів у 1980-ті рр. Окреслено провідні напрями, методи й резул ьтати досліджень у галузі педагогічної психології, психології особистості, соціальної психології, що стосувалися індивідуалізації навчання через вивчення творчого потенціалу учнів, їхніх інтересів і здібностей, врахування мотиві в навчальної діяльності, міжособистісних стосунків, виявлення і розвиток обдарованості і творчого мислення. Аналіз психолого-педагогічного доробку українських науковців засвідчив розширення спектра їхніх досліджень у напрямі за безпечення реалізації індивідуалізованих потреб і мотивів навчання школярів, що означає поступове формування підґрунтя для встановлення парадигми особистісно орієнтованої освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\10.pdf
Дод.точки доступу:
Балл, Г. (доктор психологічних наук) \про нього\; Максименко, С.Д. (доктор психологічних наук) \про нього\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)