Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=личностное развитие<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Бех, Іван
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 8/9
. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія
--
рефлексия
--
особистісний розвиток
--
личностное
развитие
--
функція самостійності
--
функция самостоятельности
--
емоційні переживання
--
эмоциональные переживания
--
породжувальна функція
--
порождающая функция
--
самоутверджувальна функція
--
самоутверждающая функция
--
самозахисна функція
--
самозащитная функция
--
функція самоцінності
--
функция самоценности
--
консолідуюча функція
--
консолидирующая функция
--
функція душевного умиротворення
--
функция душевного удовлетворения
Анотація:
Розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Кононенко , Віталій Іванович
(почесний ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; доктор філологічних наук; професор; дійсний член НАПН України).
Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко > // Шлях освіти : науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04(4Укр)
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток
--
мовно-культурний курс
--
національна мова
--
особистість
--
розвиток мови
--
комплексний підхід
--
личностное
развитие
--
языково-культурный курс
--
национальный язык
--
личность
--
развитие
речи
--
комплексный подход
Анотація:
В статті висвітлюється значення комплексного підходу до мовної освіти з урахуванням мовно-культурної ситуації в державі.
Дод.точки доступу:
Кремень, В. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України) \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семанович (письменник ; 1838-1918) \о нем\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \о нем\; Шевченко, Т. Г. (поет; письменник ; 1814-1861) \о нем\; Рильський, Максим Тадейович (письменник ; 1895-1964) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Бех, І. Д.
Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 30-37. - Бібліографія : С.37 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток
--
духовний саморозвиток
--
духовні цінності
--
духовное
развитие
--
духовное само
развитие
--
духовные ценности
--
емоційні задатки
--
личностное
развитие
--
особистісний розвиток
--
психология личности
--
психологія особистості
--
рефлексия
--
рефлексія
--
само
развитие
личности
--
саморозвиток особистості
--
эмоциональные задатки
--
Я-духовне
--
Я-духовное
Анотація:
Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Знайти схожі
>
4.
Гурлєва, Т. С.
(науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України).
Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній / Т. С. Гурлєва> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 67-73 : схеми, а-табл. - (Психологія для всіх). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923.2
Рубрики:
Психологія особистості
Психология личности
Кл.слова (ненормовані):
відповідальність
--
ответственность
--
совість
--
совесть
--
високі життєві смисли
--
высокие жизненные смыслы
--
особистісний розвиток
--
личностное
развитие
--
підлітковий вік
--
подростковый возраст
--
юнацький вік
--
юношеский возраст
--
психологічна допомога
--
психологическая помощь
Анотація:
Розглядається поняття відповідальності, совісті та високих життєвих смислів у контексті особистісного розвитку. Обговорюються методи вивчення уявлень підлітків про ці поняття та їх становлення у молоді.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
5.
Батажок, С. Г.
(кандидат економічних наук; доцент; Білоцерківський національний аграрний університет; м.Біла Церква; Україна).
Соціально-економічні гарантії активізації інвестицій у "людський капітал" / С. Г. Батажок> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 4
. - С. 216-222 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.2(4)г + 65.240(4УКР)г-56
Рубрики:
Экономика
Економіка
Общественное воспроизводство
Суспільне відтворення
Трудовые ресурсы
Трудові ресурси
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
государственные социально-экономические гарантии
--
державні соціально-економічні гарантії
--
инвестиции в человеческий капитал
--
інвестиції в людський капітал\
--
личностное
развитие
--
особистісний розвиток
--
преодоление социального неравенства
--
подолення соціальної нерівності
--
социальная справедливость
--
соціальна справедливість
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
--
человеческий капитал
--
людський капітал
--
соціальна політика
--
социальная политика
Анотація:
Розкрито сутність та структуру соціально-економічних гарантій забезпечення розвитку людського капіталу на початковому етапі розвитку особистості, а також дана характеристика основних структурних елементів механізму забезпечення реалізації принципу суспільної справедливості та подолання соціально-класової нерівності при активізації інвестицій у людський капітал в Україні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
О государственной помощи семьям с детьми, закон Украины \о произв.\; О государственных социальных стандартах и государственных социальных гарантиях, закон Украины \о произв.\; О прожиточном минимуме, закон Украины \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Литовченко, О. В.
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання НАПН України).
Програма соціально-психологічного тренінгу «соціальне становлення особистості» / О. В. Литовченко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 28-34. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
15.31
УДК
159.922
Рубрики:
Психология развития
Психологія розвитку
Кл.слова (ненормовані):
возрастная психология
--
вікова психологія
--
тренинги
--
тренінги
--
личностное
развитие
--
особистісний розвиток
--
социальное
развитие
--
соціальний розвиток
--
підлітки
--
подростки
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Представлення програми соціально-психологічного тренінгу, який має на меті створити сприятливі умови для соціального становлення старших підлітків, старшокласників, попередити відхилення в соціальному розвитку і поведінці особистості.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\5.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Соціальне становлення особистості, тренінг \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Пономарьов, Олександр Семенович
(кандидат технічних наук; професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
Духовність у системі філософії педагогічної культури / О. С. Пономарьов> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 2
. - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.42
Рубрики:
Педагогическое образование
Педагогічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
професійна культура педагога
--
духовність
--
філософія освіти
--
суспільна свідомість
--
особистісний розвиток
--
профессиональная культура педагога
--
духовность
--
философия образования
--
общественное сознание
--
личностное
развитие
Анотація:
З позицій філософії освіти проаналізовано систему зв’язків духовності та професійної культури педагога. Розглянуто структуру цієї культури та її роль у формуванні професійної і соціальної компетентності студента і в його особистісному розвитку. Приділено увагу завданням освіти з виховання і розвитку духовного світу студента. Показано, що педагогічна культура має ґрунтуватися на чітких філософських і логіко-методологічних принципах і передбачати високу культуру філософського мислення.
Знайти схожі
>
8.
Кузьменко, Віра
(доктор психологічних наук; професор).
Спостереження - ключ до розуміння дитини / В. Кузьменко, Н. Цибуляк> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 12
. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.1в
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини
--
моніторінг якості освіти
--
педагогічні лабораторії
--
спостереження за дошкільнятами
--
наукові спостереження
--
наукові методи
--
практичний психолог
--
вихователь-методист
--
види спостереження
--
вербальні прояви індивідуальності
--
невербальні прояви індивідуальності
--
особистісний розвиток
--
емоційно-вольовий розвиток
--
розвиток потребово-мотиваційної сфери
--
комуникативно-мовленнєвий розвиток
--
темперамент
--
характер
--
розвиток здібностей
--
розвиток обдарованості
--
сформованість різних видів діяльності
--
взаємодія батьків з дитиною
--
психофізичний розвиток дитини
--
помилки в оцінюванні
--
програми спостереження
--
протоколи спостереження
--
шкали оцінювання
--
личность ребенка
--
мониторинг качества образования
--
педагогические лаборатории
--
наблюдение за дошкольниками
--
научные наблюдения
--
научные методи
--
практический психолог
--
воспитатель-методист
--
виды наблюдений
--
вербальные проявления индивидуальности
--
невербальные проявления индивидуальности
--
личностное
развитие
--
эмоционально-волевое
развитие
--
развитие
потребностно-мотивационной сферы
--
коммункативно-языковое
развитие
--
развитие
способностей
--
развитие
одаренности
--
сформированость разных видов деятельности
--
взаимодействие родителей с ребенком
--
психофизическое
развитие
ребенка
--
ошибки в оценивани
--
программы наблюдений
--
протоколы наблюдений
--
шкалы оценивания
Анотація:
Психологи радять як провести наукове спостереження за дитиною ефективно, уникнути суб'єктивності, отримати найточнішу інформацію про розвиток кожного вихованця.
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Цибуляк, Наталя (кандидат психологічних наук; старший викладач)
Знайти схожі
>
9.
Сазоненко, Ганна
(кандидат педагогічних наук; народний вчитель України; директор).
Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 40-45 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
особистість ліцеїста
--
личность лицеиста
--
розвиток особистості ліцеїста
--
развитие
личности лицеиста
--
саморозвиток особистості ліцеїста
--
само
развитие
личности лицеиста
--
особистісний розвиток
--
личностное
развитие
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
ліцеї
--
лицеи
--
акмеологічні заклади
--
акмеологические учреждения
--
самопідготовка ліцеїста
--
самоподготовка лицеиста
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательній процесс
--
акмевиховання
--
акмевоспитание
--
акменавчання
--
акмеобучение
Анотація:
Визначено сутність і зміст особистісного розвитку ліцеїста та розглянуто актуальні проблеми управління процесом саморозвитку учня в акмеологічному просторі ліцею шляхом створення сприятливих умов житєдіяльності за інтересами, запитами та здібностями особистості.
Дод.точки доступу:
Нестеренко, Наталія (вчитель-методист; заступник директора з виховної роботи); Український гуманітарний ліцей \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Рофаіда, Рофі
(викладач кафедри менеджменту факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг).
Управління талантами як основна стратегія покращення організаційних показників завдяки кадровому ресурсу [Text] / Р. Рофаіда, Т. Юніарсі, Д. Састрапрайя> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 9
. - P49-56 : схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A658.310.9
ББК
65.291.6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Персонал. Кадры организации
Персонал. Кадри організації
Индонезия
Індонезія
Кл.слова (ненормовані):
государственные предприятия
--
державні підприємства
--
кадровые резервы
--
кадрові резерви
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
личностное
развитие
--
особистісний розвиток
--
маркетинг персонала
--
маркетинг персоналу
--
мотивация персонала
--
мотивація персоналу
--
организационные показатели работы
--
організаційні показниким праці
--
полифункциональность труда
--
поліфункціональність праці
--
стимулирование
--
стимулювання
--
управление талантами
--
управління талантами
--
управленческие стратегии
--
управлінські стратегії
Анотація:
Теоретично представлено концепцію управління талантами. Для опису практики такого виду управління дані використано стратегічно важливих підприємств Індонезії – PT PINDAD (державне підприємство оборонного сектору) та “Телекомунікації Індонезії” (також державне підприємство). Дані для аналізу зібрано за допомогою методу аналізу літератури. Далі було використано метод описового аналізу.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Юніарсі, Тьютью (професор менеджмент-навчання факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг); Састрапрайя, Дісман (професор економіки факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг); PT PINDAD, государственное предприятие оборонного сектора Индонезии \о нем\; PT PINDAD, державне підприємство оборонного сектору Індонезії \про нього\Телекоммуникации Индонезии, государственное предприятие \о нем\; Телекомунікації Індонезії, державне підприємство \про нього\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)