Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личностное развитие<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
    Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- рефлексия -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- функція самостійності -- функция самостоятельности -- емоційні переживання -- эмоциональные переживания -- породжувальна функція -- порождающая функция -- самоутверджувальна функція -- самоутверждающая функция -- самозахисна функція -- самозащитная функция -- функція самоцінності -- функция самоценности -- консолідуюча функція -- консолидирующая функция -- функція душевного умиротворення -- функция душевного удовлетворения
Анотація: Розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кононенко , Віталій Іванович (почесний ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; доктор філологічних наук; професор; дійсний член НАПН України).
    Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко // Шлях освіти : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток -- мовно-культурний курс -- національна мова -- особистість -- розвиток мови -- комплексний підхід -- личностное развитие -- языково-культурный курс -- национальный язык -- личность -- развитие речи -- комплексный подход
Анотація: В статті висвітлюється значення комплексного підходу до мовної освіти з урахуванням мовно-культурної ситуації в державі.


Дод.точки доступу:
Кремень, В. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України) \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семанович (письменник ; 1838-1918) \о нем\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \о нем\; Шевченко, Т. Г. (поет; письменник ; 1814-1861) \о нем\; Рильський, Максим Тадейович (письменник ; 1895-1964) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліографія : С.37 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- духовний саморозвиток -- духовні цінності -- духовное развитие -- духовное саморазвитие -- духовные ценности -- емоційні задатки -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексия -- рефлексія -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- эмоциональные задатки -- Я-духовне -- Я-духовное
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Знайти схожі

4.


    Гурлєва, Т. С. (науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України).
    Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній / Т. С. Гурлєва // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 67-73 : схеми, а-табл. - (Психологія для всіх). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- ответственность -- совість -- совесть -- високі життєві смисли -- высокие жизненные смыслы -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- підлітковий вік -- подростковый возраст -- юнацький вік -- юношеский возраст -- психологічна допомога -- психологическая помощь
Анотація: Розглядається поняття відповідальності, совісті та високих життєвих смислів у контексті особистісного розвитку. Обговорюються методи вивчення уявлень підлітків про ці поняття та їх становлення у молоді.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

5.


    Батажок, С. Г. (кандидат економічних наук; доцент; Білоцерківський національний аграрний університет; м.Біла Церква; Україна).
    Соціально-економічні гарантії активізації інвестицій у "людський капітал" / С. Г. Батажок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 216-222 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2(4)г + 65.240(4УКР)г-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общественное воспроизводство

   Суспільне відтворення

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственные социально-экономические гарантии -- державні соціально-економічні гарантії -- инвестиции в человеческий капитал -- інвестиції в людський капітал\ -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- преодоление социального неравенства -- подолення соціальної нерівності -- социальная справедливость -- соціальна справедливість -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- человеческий капитал -- людський капітал -- соціальна політика -- социальная политика
Анотація: Розкрито сутність та структуру соціально-економічних гарантій забезпечення розвитку людського капіталу на початковому етапі розвитку особистості, а також дана характеристика основних структурних елементів механізму забезпечення реалізації принципу суспільної справедливості та подолання соціально-класової нерівності при активізації інвестицій у людський капітал в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
О государственной помощи семьям с детьми, закон Украины \о произв.\; О государственных социальных стандартах и государственных социальных гарантиях, закон Украины \о произв.\; О прожиточном минимуме, закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Литовченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання НАПН України).
    Програма соціально-психологічного тренінгу «соціальне становлення особистості» / О. В. Литовченко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 28-34. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- підлітки -- подростки -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Представлення програми соціально-психологічного тренінгу, який має на меті створити сприятливі умови для соціального становлення старших підлітків, старшокласників, попередити відхилення в соціальному розвитку і поведінці особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\5.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Соціальне становлення особистості, тренінг \о нем\

Знайти схожі

7.


    Пономарьов, Олександр Семенович (кандидат технічних наук; професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
    Духовність у системі філософії педагогічної культури / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.42
Рубрики: Педагогическое образование
   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна культура педагога -- духовність -- філософія освіти -- суспільна свідомість -- особистісний розвиток -- профессиональная культура педагога -- духовность -- философия образования -- общественное сознание -- личностное развитие
Анотація: З позицій філософії освіти проаналізовано систему зв’язків духовності та професійної культури педагога. Розглянуто структуру цієї культури та її роль у формуванні професійної і соціальної компетентності студента і в його особистісному розвитку. Приділено увагу завданням освіти з виховання і розвитку духовного світу студента. Показано, що педагогічна культура має ґрунтуватися на чітких філософських і логіко-методологічних принципах і передбачати високу культуру філософського мислення.


Знайти схожі

8.


    Кузьменко, Віра (доктор психологічних наук; професор).
    Спостереження - ключ до розуміння дитини / В. Кузьменко, Н. Цибуляк // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1в
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- моніторінг якості освіти -- педагогічні лабораторії -- спостереження за дошкільнятами -- наукові спостереження -- наукові методи -- практичний психолог -- вихователь-методист -- види спостереження -- вербальні прояви індивідуальності -- невербальні прояви індивідуальності -- особистісний розвиток -- емоційно-вольовий розвиток -- розвиток потребово-мотиваційної сфери -- комуникативно-мовленнєвий розвиток -- темперамент -- характер -- розвиток здібностей -- розвиток обдарованості -- сформованість різних видів діяльності -- взаємодія батьків з дитиною -- психофізичний розвиток дитини -- помилки в оцінюванні -- програми спостереження -- протоколи спостереження -- шкали оцінювання -- личность ребенка -- мониторинг качества образования -- педагогические лаборатории -- наблюдение за дошкольниками -- научные наблюдения -- научные методи -- практический психолог -- воспитатель-методист -- виды наблюдений -- вербальные проявления индивидуальности -- невербальные проявления индивидуальности -- личностное развитие -- эмоционально-волевое развитие -- развитие потребностно-мотивационной сферы -- коммункативно-языковое развитие -- развитие способностей -- развитие одаренности -- сформированость разных видов деятельности -- взаимодействие родителей с ребенком -- психофизическое развитие ребенка -- ошибки в оценивани -- программы наблюдений -- протоколы наблюдений -- шкалы оценивания
Анотація: Психологи радять як провести наукове спостереження за дитиною ефективно, уникнути суб'єктивності, отримати найточнішу інформацію про розвиток кожного вихованця.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Цибуляк, Наталя (кандидат психологічних наук; старший викладач)

Знайти схожі

9.


    Сазоненко, Ганна (кандидат педагогічних наук; народний вчитель України; директор).
    Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 40-45 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
особистість ліцеїста -- личность лицеиста -- розвиток особистості ліцеїста -- развитие личности лицеиста -- саморозвиток особистості ліцеїста -- саморазвитие личности лицеиста -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- ліцеї -- лицеи -- акмеологічні заклади -- акмеологические учреждения -- самопідготовка ліцеїста -- самоподготовка лицеиста -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательній процесс -- акмевиховання -- акмевоспитание -- акменавчання -- акмеобучение
Анотація: Визначено сутність і зміст особистісного розвитку ліцеїста та розглянуто актуальні проблеми управління процесом саморозвитку учня в акмеологічному просторі ліцею шляхом створення сприятливих умов житєдіяльності за інтересами, запитами та здібностями особистості.


Дод.точки доступу:
Нестеренко, Наталія (вчитель-методист; заступник директора з виховної роботи); Український гуманітарний ліцей \о нем\

Знайти схожі

10.


    Рофаіда, Рофі (викладач кафедри менеджменту факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг).
    Управління талантами як основна стратегія покращення організаційних показників завдяки кадровому ресурсу [Text] / Р. Рофаіда, Т. Юніарсі, Д. Састрапрайя // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 9. - P49-56 : схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Персонал. Кадры организации

   Персонал. Кадри організації

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
государственные предприятия -- державні підприємства -- кадровые резервы -- кадрові резерви -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- маркетинг персонала -- маркетинг персоналу -- мотивация персонала -- мотивація персоналу -- организационные показатели работы -- організаційні показниким праці -- полифункциональность труда -- поліфункціональність праці -- стимулирование -- стимулювання -- управление талантами -- управління талантами -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії
Анотація: Теоретично представлено концепцію управління талантами. Для опису практики такого виду управління дані використано стратегічно важливих підприємств Індонезії – PT PINDAD (державне підприємство оборонного сектору) та “Телекомунікації Індонезії” (також державне підприємство). Дані для аналізу зібрано за допомогою методу аналізу літератури. Далі було використано метод описового аналізу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Юніарсі, Тьютью (професор менеджмент-навчання факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг); Састрапрайя, Дісман (професор економіки факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг); PT PINDAD, государственное предприятие оборонного сектора Индонезии \о нем\; PT PINDAD, державне підприємство оборонного сектору Індонезії \про нього\Телекоммуникации Индонезии, государственное предприятие \о нем\; Телекомунікації Індонезії, державне підприємство \про нього\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)